Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Piroshop Arentz

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    DAAR GAAN WE NOG EEN KEER!!!
    TOT 24-12 NOG EEN KEER RUBRO ACTIE

    Heavy Legend 1,5 min Spectacle box € 60.00

    Event cake 4 Seasons € 100.00

    6 Elements € 140.00

    CRASH BOX 100sh € 65.00

    IMMORTAL GOLD 100sh € 125.00

    PRIMAL INSTINCT 111sh € 79.00

    Cubic Thunder € 89.00

    TRANSBOMBER 144sh € 89.00

    piroshoparentz-outlet.com is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, piroshoparentz-outlet.com has it all. We hope you find what you are searching for!

    Comment


      #77
      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20181228_083050.jpg
Vertoningen:1
Grootte:122,9 KB
ID:	1570424

      Fftjes paar oliebollen meegepakt, thnx weer, alles dik voor elkaar.

      Comment


        #78
        Één van de meest strak georganiseerde verkooppunten die ik heb meegemaakt. Snel geholpen, alles op orde, even leuk kennisgemaakt met djhek en met koffie en oliebol gevulde maag weer op weg met m'n Funke speelgoed blije klant!

        Comment


          #79
          Leuke shop, goede eerste indruk helaas wel een half uur moeten wachten op mijn online bestelling.
          Bij binnenkomst m'n bestelling overhandigd en na een kwartier nog maar eens gevraagd of alles in orde was, mensen na mij liepen al met hun aankopen na 5 min. alweer naar buiten.
          Erg tevreden over mijn aankopen alle Funke en Profire blokken gingen super, helaas bij één knalcake ging een rij tubes niet af.
          Volgend jaar ga ik hier zeker weer mijn vuurwerk vandaan halen, ook mede door de scherpe acties én de Funke producten die waren écht TOP!
          Klein tipje; Zou graag wat meer grotere/vuurpijlen in jullie assortiment zien.
          Ga zo door, tot volgend jaar!!
          70:30 it's all in the mix!

          Comment


            #80
            Sluit me hier helemaal bij aan , erg fijn is ook het persoonlijke contact via facebook . Super winkel stond 15 min weer buiten, tot december!

            Comment


              #81
              Leuke winkel, goede service De jongens liepen netjes mee om het spul in de auto te laden.
              Wat betreft het assortiment, sja wat moet ik ervan zeggen. Net een stukje beter dan het doorsnee spul.

              Had potjes van 10 tot 20 euro waarvan de boeketten groter waren dan de meeste 100s bakjes, van de ene kant zonde omdat de andere boxen dan tegenvielen. Volgend jaar maar groter in slaan hier. Stond er echt van te kijken. Dikke duim dus voor deze winkel, volgend jaar zeker weer

              Comment


                #82
                Er was een freakactie topic gemaakt voor deze winkel maar deze is vandaag opeens verdwenen??

                Comment


                  #83
                  Komt zo snel mogelijk terug

                  Comment


                    #84
                    Heeft iemand een straatfilm van: 12 x 19sh box speciaal ontwikkeld voor Piroshop Aantal schots 228 Kaliber 25 Kruitgewicht
                    https://youtube.com/@thuurvuurwerk5195

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door Thuur Bekijk bericht
                      Heeft iemand een straatfilm van: 12 x 19sh box speciaal ontwikkeld voor Piroshop Aantal schots 228 Kaliber 25 Kruitgewicht
                      Misschien moet je het hele topic eens door lezen, dan had je deze vraag hoogst waarschijnlijk nuet gesteld
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                        Misschien moet je het hele topic eens door lezen, dan had je deze vraag hoogst waarschijnlijk nuet gesteld
                        Geen straatfilm te zien!
                        Heb jij een straatfim van deze?
                        https://youtube.com/@thuurvuurwerk5195

                        Comment


                          #87
                          Oorspronkelijk geplaatst door Thuur Bekijk bericht
                          Geen straatfilm te zien!
                          Heb jij een straatfim van deze?
                          Staat in de freaksactie topic:
                          Bekijk de afgelopen acties van diverse vuurwerkwinkels! Mooie aanbiedingen, hoge kortingen, echte freakacties en het gehele jaar door te bestellen!

                          Comment


                            #88
                            Afspeellijst met onze Pangu artikelen

                            Comment


                              #89
                              Voor onze laatste acties kijk hier
                              Bekijk de afgelopen acties van diverse vuurwerkwinkels! Mooie aanbiedingen, hoge kortingen, echte freakacties en het gehele jaar door te bestellen!

                              Comment


                                #90
                                Onze webshop is weer open.
                                Tot zaterdag 10%.
                                Kortingscode: PIROSHOP10

                                Comment

                                Working...
                                X