Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Colored Arrows

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
    Hey, de verplichte buis zit er ook in
    Kun je zo na het gebruik gebruiken voor papieren pijlen om mee te schieten

    Comment


      #17
      De pijlen zien er kwalitatief goed uit. Zeer benieuwd of deze vergelijkbaar zijn met de Mysorian Rockets Hier gaan ze in ieder geval de lucht in en uiteraard probeer ik ze te filmen.

      Comment


        #18
        Grote pijlen bevatten 38,8 gram kruit en de kleinere 19 gram.

        Comment


          #19
          Deze meegekregen ipv de Rocket punch van vuurwerkmania, zeer benieuwd naar deze!

          Comment


            #20
            De grote waren oké, goede burst, ondanks dat ze veel te hoog gingen. De kleine waren allemaal hetzelfde, ongeacht welke kleur. Ze evenaren helaas nog langerniet pijlen als Light Year..

            Comment


              #21
              Vond ze persoonlijk vrij matig. De grote gingen enorm hoog, hierdoor waren de effecten relatief klein. De kleine hadden inderdaad allemaal hetzelfde effect; 'plop' met wat crackling.

              Comment


                #22
                Vooral de kleine pijlen erg matig inderdaad.

                Comment


                  #23
                  Heeft iemand er toevallig een filmpje van? Zou ze wel eens willen zien, aangezien ze verkrijgbaar zijn voor 22,50. Lijkt me een mooi prijsje als ze een beetje deugen.

                  Comment


                    #24
                    ^Ik heb toevallig een filmpje van één van de rode pijlen.
                    Speciaal voor jou geüpload.



                    Eddy.
                    Waar rook is, is vuurwerk.

                    Comment


                      #25
                      Zijn ze het waard voor 22,50? Ik dacht namelijk van wel, maar ik heb echt nergens een video ervan kunnen vinden (behalve dan die hierboven).

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Vanzy Bekijk bericht
                        Zijn ze het waard voor 22,50? Ik dacht namelijk van wel, maar ik heb echt nergens een video ervan kunnen vinden (behalve dan die hierboven).

                        Het is zeker leuk stookvoer voor nog geen euro per pijl. Veel pijlen om te stoken. Leuk, maar de effecten zijn niet groots of bijzonder. Wil je iets meer indruk maken, dan is dit misschien niet de juiste keuze.

                        Comment


                          #27
                          Ik sluit mij aan bij Pyroguy. Voor dat bedrag leuke pijlen om te stoken.
                          Gewoon simpele pijlen. De groten hadden gekleurde peonie boeketten zoals op mijn filmpje hier boven (in de kleur van het label).
                          De kleine gaven dacht ik agressieve crackling wolkjes (zonder burst).

                          Eddy.
                          Waar rook is, is vuurwerk.

                          Comment


                            #28
                            Ik heb ze erbij gedaan om ze tussendoor gewoon een beetje te stoken inderdaad. Ik heb namelijk ook al 2 pakken Freestyle 10(Light year) pijlen dus dat moet goed komen

                            Comment

                            Working...
                            X