Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Air Benders

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Nog een mooie demo film;
    Laatst aangepast door Komkommer; 28 September 2018, 12:00.

    Comment


      #32
      Filmpje van demo Oostenrijk, komt voorbij op 2:30

      Comment


        #33
        Dit jaar heb ik deze niet, het effect zit een klein beetje in de dragon box. Ik zet deze op de lijst van volgend jaar. Ik vind ‘m lekker feestelijk/verrassend.

        Comment


          #34
          Viel mij helemaal niks tegen vanavond! Erg leuke zwemmende sterren.

          Laten we lekker link gaan doen!

          Comment


            #35
            Vond hem gisteren bij Fuego echt mooi. Zeker met de mines erbij!

            Comment


              #36
              Zelfs met de harde wind van gisteren echt prachtig!

              Comment


                #37
                Erg mooi inderdaad, bij Orthen viel hij ook al positief op. En in tegenstelling tot de Angry Red Hornet, zwemmen de sterren hier wel goed.

                Comment


                  #38
                  Ik weet niet waar ik naar heb gekeken vanavond maar alles behalve zwemmende sterren.. cake match totaal niet met bovenstaande, meerdere mensen dit gehad neem ik aan?

                  Comment


                    #39
                    Zeer teleurstellend inderdaad. Deed ook hier totaal niet wat hij zou moeten doen.

                    Comment


                      #40
                      Redelijke cake, maar gewoon geen go-getters, dus niet wat je verwacht. Jammer.

                      Comment


                        #41
                        Heeft iemand hier een filmpje van?
                        Dit kunnen we dan meenemen in de evaluatie met onze leverancier.

                        gr
                        Marchel
                        Extreme Pyromaniac for life.

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                          Heeft iemand hier een filmpje van?
                          Dit kunnen we dan meenemen in de evaluatie met onze leverancier.

                          gr
                          Marchel
                          Heb ik voor je! Hierbij de versie zoals ik hem had; de visjes waren zeldzaam.. Had ook de Rubro Red Hornet in de straat en die had ze wel, ik had juist verwacht dat die ze niet zou hebben en deze wel..

                          www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                          Comment


                            #43
                            De effecten zijn wel erg groot, of lijkt dat maar zo? Zie die op 0:43, die is echt mega...

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Stefan Works Bekijk bericht
                              Heb ik voor je! Hierbij de versie zoals ik hem had; de visjes waren zeldzaam.. Had ook de Rubro Red Hornet in de straat en die had ze wel, ik had juist verwacht dat die ze niet zou hebben en deze wel..

                              https://youtu.be/SUOT7Pjc558
                              Dezelfde cake, vanuit een andere hoek gefilmd:



                              Deze cake viel tegen omdat hij die zwemmende sterren totaal niet had. Maar...als je niet wist wat het effect zou moeten zijn, was dit een prima cake! De boeketten waren echt zeer groot. Vooral die laatste boeketten met de groene blink waren echt huge. En dat eindsalvo met de gele blink was ook erg vet. Al met al geen slecht product, maar hij is niet hoe hij zou moeten zijn.
                              Laten we lekker link gaan doen!

                              Comment


                                #45
                                Hij is niet wat het zou moeten zijn maar wat een cake is dit zeg. Gigantische boeketten mooie blink. Hopen dat ze volgend jaar wel de zwemmers erin krijgen.
                                Eer was was was, was was is!

                                Comment

                                Working...
                                X