Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fireworks For All Test in China

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
    Mooie ervaringen en foto’s, wat me altijd wel opvalt is dat zo’n fabriek onwijs saai is. Nergens een poster of versiering, alles grijs beton.
    Dag Kwamkwammer,

    Ja decoratie kost geld en chinezen houden niet van geld uitgeven. De workshops zijn inderdaad kaal en saai. De mensen die er in werken hebben het onderling wel gezellig, zal straks wel wat posten dan kan je het zien. De muren worden ook snel smoezelig van het klei en stof wat er veel aanwezig is. Dus de decoratie die je op wilt hangen word ook snel smerig. Dat is denk ik de reden.

    Bedankt voor je reactie,

    Groeten,

    Bert Riezebos,
    [email protected]

    Comment


      #17
      Erg leuk om zo eens een kijkje achter de schermen te krijgen. Ziet er erg goed uit. Top dat jullie dit zo delen op het forum. Ook goed om te zien dat jullie nog altijd bezig zijn met het toevoegen van producten. We kunnen aardig wat ''vuurwerk'' verwachten van Fireworks For All!
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #18
        Goedenavond,

        Afgelopen week gebatch test in China! We zijn met een deel van onze productie klaar. Gelukkig kan een groot deel van onze fabrieken waar we produceren door tijdens de zomer.

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Vuurwerk testen CE Fireworks For All.jpg
Vertoningen:1
Grootte:311,9 KB
ID:	1566365

        Comment


          #19
          Dag Allemaal,

          Hierbij wat foto;s van het productie proces van cakes/compounds van Fireworks For All.
          De cakes zijn half klaar of men is bezig met de tubes die nu heerlijk liggen te drogen onder de chinese zon.

          Groeten,

          Bert Riezebos
          [email protected]


          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Vuurwerk cakes tubes china Fireworks for All 2018.jpg
Vertoningen:1
Grootte:333,2 KB
ID:	1566366

          Comment


            #20
            Bedankt voor de leuke update Bert, en erg goed om te lezen dat alles goed verloopt tot nu toe.
            Succes met de verdere voorbereidingen.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #21
              Das een beste stapel cakes zeg! Echt tof om het productie proces te zien!Bedankt!

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
                Das een beste stapel cakes zeg! Echt tof om het productie proces te zien!Bedankt!

                Bedankt kwamkwammer!

                Ja t is n hele berg maar goed sommige items lopen al mooi naar t eind, er word al driftig besteld door dealers dus gaat lekker zo.

                Gr Bert Riezebos
                [email protected]

                Comment


                  #23
                  Bedankt weer voor de leuke inkijk. Dit zijn toch wel de leuke beelden die je niet vaak ziet vanuit een importeur. Dat er maar veel besteld mag worden door de dealers!
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #24
                    Top, fijne foto's weer! Toch mooi zo'n inkijk bij een importeur!

                    Comment


                      #25
                      heb je nog wat random tests uitgevoerd om de kwaliteit van de batch te testen ten opzichte van de samples?

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
                        heb je nog wat random tests uitgevoerd om de kwaliteit van de batch te testen ten opzichte van de samples?
                        Goedemorgen Ghoost,

                        Zeker heb ik er een aantal getest, dat doe ik standaard als ik in de fabriek ben. Fabriek geeft ook items om te testen, ze willen het goed doen en hebben mijn visie en mening nodig!

                        Bedankt,

                        Bert Riezebos
                        [email protected]

                        Comment


                          #27
                          Goedemorgen,

                          De productie van Fireworks For All gaat gewoon door.
                          Gisteren een deel van de productie bekeken en gecontroleerd.

                          Groeten,

                          Bert Riezebos,
                          [email protected]

                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Fireworks For All - Productie Vuurwerk - Consumentenvuurwerk.jpg
Vertoningen:2
Grootte:368,2 KB
ID:	1566411

                          Comment


                            #28
                            Dank voor de foto's en updates weer! Ik moet zeggen dat op het eerste gezicht me opvalt dat de afwerking van de cakes er buitengewoon strak uit ziet!

                            Comment


                              #29
                              Gaaf al die pareltjes klaar voor transport. Lijkt me als importeur ook een mooi moment, jouw eigen bedenksel na de test als gehele productie klaar zien staan
                              Ziet er goed uit! Leuke foto’s!

                              Comment


                                #30
                                Erg leuk zo'n kijkje achter de schermen!

                                Comment

                                Working...
                                X