Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beastmode's video & sfeer topic

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Toch nog een video gevonden. Wel eentje van jaren terug, maar beter iets dan niets.




    Dikke ipod touch filmkwaliteit erbij
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

    Comment


      #47
      Hopelijk heeft iedereen een beetje genoten van de voorbije jaarwisseling. Ikzelf in elk geval ontzettend goed. Ook dit jaar weer het een en ander gefilmd, zelfs nog ietsje meer dan verleden jaren.

      Als aftrap voor de video's van 2019 heb ik hier mijn gewonnen Crack Attack van China Red. Echt een hele dikke crackling waaier vond ik dit, aanradertje dus. Overigens nogmaals dank China Red en VWC voor de prijs!

      ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

      Comment


        #48
        En we gaan vrolijk verder. Dit maal de Wicked Warlock van Rubro. Absolute topper van een budgetcake! Voor de 5 Euro die ik er voor betaald heb, zeker aan te raden.

        ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

        Comment


          #49
          Mooie eerste bijdrage beast, bedankt. Zeer benieuwd wat je dit jaar weer voor ons hebt.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
            En we gaan vrolijk verder. Dit maal de Wicked Warlock van Rubro. Absolute topper van een budgetcake! Voor de 5 Euro die ik er voor betaald heb, zeker aan te raden.

            Zo dan, ziet er goed uit.
            Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

            Comment


              #51
              Hier nog mijn complete lijst, met alle bestelde producten van afgelopen jaar. Ongeveer de helft heb ik hier van gefilmd, die kunnen jullie later nog verwachten. Ook zie je 2 artikelen doorgestreept (Air Benders & Pounding Napalm), deze heb ik laten vervangen door de artikelen in het rood.

              ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

              Comment


                #52
                Had de Evo Bomber al wel in desbetreffend topic gezet, maar nog niet hier zie ik.. Dus bij deze voor een ieder die m'n straatfilmpje nog niet had gezien:



                Erg fijne rambak, die je eigenlijk niet kunt laten liggen voor die aanbiedingsprijs van €75,00. Wel per 2 te gelijk geschoten, maar dat maakt hem alleen maar leuker.
                ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                Comment


                  #53
                  Ook wij waren erg tevreden met deze box! Mooi effect, kleuren en tempo, dik in orde.
                  BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                  Comment


                    #54
                    En dan nu de voorlopig laatste video.. Aankomende week weer gewoon aan het werk, dus zal dan minder op vwc zijn, doordeweeks.



                    Gave cake vond ik dit, niet bijster grote boeketten, maar wel zeer sierlijke effecten.
                    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                    Comment


                      #55
                      Weer maar eens update.
                      Kleine krachtpatser deze Mount Lu. Echt heel knap hoe ze (Pangu) uit zo een relatief kleine cake, zoveel kwaliteit weten te persen.



                      Gekocht voor een euro of 11,- Kun je niet over klagen verder lijkt mij.
                      ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                      Comment


                        #56
                        Die malibu magnet is echt gers zeg. Leuke filmpjes heb je gozer !
                        Knaap!

                        Comment


                          #57
                          Zo maar een random close-up foto van de tank, uit het "Quick & Slow" setje.

                          ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                          Comment


                            #58
                            Voor de liefhebbers van budgetcakes:

                            ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                            Comment


                              #59
                              Finale salvo van een waaiercake, welke het luchtruim kiest.

                              ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                              Comment


                                #60
                                Alweer mooi wat updates verder, lekker bezig beast. Hopelijk hebben we nog heel wat van je tegoed
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X