Winkelbanner - Vuurwerkfeestje.nl Megastore
Pagina 5 van 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 98
  1. #61
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    Al ruim 40 dagen niets meer gepost hier. En dat moet niet kunnen natuurlijk. Dus bij deze eens wat anders dan al dat 'luchtgeweld'.




    Leuke fontein is dit. Crackling niet super hard, en de tijdsduur van het moment suprème was ook niet al te lang. Maar voor die 5 euro in de freakactie is het een erg leuke meepakker.
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

  2. Deze 6 gebruikers waarderen Beastmode voor het bericht:


  3. #62
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    Update!



    Erg gave cake met mooie heldere kleuren, en een prima boeketgrote. En aangezien m’n stookmaat ook een exemplaar had meegenomen, besloten we ze maar per twee te gelijk te schieten. Dat is aardig gelukt al zeg ik het zelf.
    Laatst gewijzigd door Beastmode; 20 april 2019 om 07:33
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

  4. Deze 12 gebruikers waarderen Beastmode voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  5. #63
    Super Moderator Scav's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    3.918
    Thanks
    3.965
    4.102 waarderingen in 1.693 posts
    Bedankt voor de vele beelden! top dat je de tijd en moeite neemt om het te filmen en uiteraard het met ons te delen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. Deze gebruiker waardeert Scav voor het bericht:


  7. #64
    VWC-Lid pyrodreams's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2017
    Berichten
    768
    Thanks
    3.152
    950 waarderingen in 540 posts
    ind erg mooie kleuren spreiding is ook gewoon goed
    ik heb dyslectie dus houdt daar rekening mee

  8. Deze gebruiker waardeert pyrodreams voor het bericht:


  9. #65
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scav Bekijk bericht
    Bedankt voor de vele beelden! top dat je de tijd en moeite neemt om het te filmen en uiteraard het met ons te delen.
    Thnx Adriaan! Afgelopen jaar voor het eerst e.e.a. zelf gefilmd, en dat beviel prima moet ik zeggen. Dan blijft m'n ervaring van afgelopen jaarwisseling een stuk beter bij ook. En ik vind het op zich ook wel leuk om te doen.

    Ik heb nog ongeveer een twintigtal straatfilms, die zal ik later in het jaar nog online gooien. Dus stay tuned.
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

  10. #66
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    En we gaan vrolijk verder. Dit maal de Van Der Nat Fonteintjes uit de Volt! Siqnature lijn. Die ik had gewonnen hier op het forum met een van de winacties, waarvoor nogmaals mijn dank.

    Van Der Nat Goud:


    Elke keer dacht ik bij deze zo iets van: "en nu wordt hij hoger of voller", maar helaas. De gouden variant maakte het niet helemaal waar.

    Van Der Nat Zilver:


    Gelukkig maakt de zilveren variant het nog ietwat goed. Komt in het begin op een leuke hoogte van een meter of 2,5. Echter is de tijdsduur wel iets te kort...
    Maar ja, om te winnen? Leuke fonteintjes!
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

  11. Deze 2 gebruikers waarderen Beastmode voor het bericht:


  12. #67
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    Wie jarig is trakteert! En daarbij hoort natuurlijk een nieuw straatfilmpje.
    Deze keer de Crank van Wolff Vuurwerk. Een zeer sierlijke cake, met een fijne en agressieve crackling mine, afgewisseld met mooie heldere tails of boeket. Op film lijkt hij wel iets minder, vind ik, maar in de straat is het echt wel een gaaf ding. Aanradertje dus!

    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

  13. Deze 4 gebruikers waarderen Beastmode voor het bericht:


  14. #68
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    Ach ja, waarom ook niet. Ik knal er gewoon nog wat traktaties tegenaan.

    Eerst maar eens een mijn persoonlijke favoriete boxen van afgelopen jaar, The Branco van Evolution Fireworks. Want holy guacamole wat een gek apparaat was dit in de straat. Je weet niet wat je overkomt op nog geen 10 meter afstand, met die enorm dikke en vooral agressieve mines. Je zou kunnen zeggen dat de boeketten er daardoor nauwelijks meer toe doen, maar ook deze waren absoluut de moeite waard. Enige kleine minpuntje is misschien het ontbreken van een finale, maar ja nogmaals, met die gruwelijke mines elke keer heb je echt wel genoeg wow-factor!




    En dan nu nog het laatste cadeautje, de Noisekick van Vuurwerktotaal. Hier van verwachtte ik al best veel na het filmpje van Mattenfreak, in het topic gezien te hebben. Maar oh oh oh, wat een heerlijke rammer is dit zeg! Maakte de verwachtingen meer dan waar. Dikke strobe/blink boeketten, salvo's, toffe kleuren, falling leaves en een lekker strak tempo. Tevens al voor een euro of 45,- te krijgen in de freak, dus een dikke aanrader. En mocht je budget het toelaten, schiet hem dan lekker dubbel. Wij waren er erg enthousiast over, wat je ook terug kunt horen in de film.




    Nu is het wel even genoeg geweest met filmpjes. Zodra het seizoen weer begint zullen er nog wel wat komen. Dus ik zou zeggen, stay tuned!
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

  15. Deze 9 gebruikers waarderen Beastmode voor het bericht:


  16. #69
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Lekker bezig beast, mooie update´s weer. De Noisekick vind ik echt een heerlijke box, wat een rammer is dat zeg.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  17. #70
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    De eerste helft van het jaar zit er weer op. Langzaam maar zeker komen we dus weer dichter bij de mooiste tijd van het jaar. Daarom ook maar weer eens wat sfeer proberen te brengen in dit topic.


    Eerst maar eens de pijlen collectie van afgelopen jaar:




    De MTV'tjes 2.0 waren natuurlijk een geweldige aanwinst. Eindelijk weer lekker ouderwets Moon Travellers stoken! Ondanks dat ze iets groter en wel een beetje prijziger waren dan vroegah, vond ik het toch erg leuke dingetjes.

    Zowel de Extreme Bang Rockets van Wolff, als de Extreme Thunder Rockets van China Red, waren erg leuk om te stoken. Gewoon een aantal knalpijlen de lucht in jagen, altijd leuk voor tussendoor. Die van China Red gingen alleen wel behoorlijk hoog, maar dat heeft dan ook wel weer iets op zich.

    De Sky Runners had ik nog even snel besteld, kort voor kerstmis. Aangezien ik één van de gelukkige winnaars was hier van de Crack Attack, maar verder niets besteld had bij het afhaalpunt, had ik deze nog maar even snel mee besteld. Heb de Sky Runners nu voor de 3e keer gehad in de laatste vijf jaar, en blijf het toch wel toppertjes vinden. Met name de 2018 batch deed het erg sterk verleden jaar, zoals te zien is in onderstaande video.

    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

  18. Deze 11 gebruikers waarderen Beastmode voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  19. #71
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    In navolging van de pijlen collectie, dan nu de single shot collectie:




    De Sky Hunter van Broekhoff was helaas niet al te best. Viel in het niets bij de getoonde film, en al helemaal bij de 'oude' Sky Hunter. Gelukkig heeft Broekhoff het sportief opgepakt en er gelijk werk van gemaakt, zoals te lezen is in desbetreffend topic.

    Van de Mama Mia had ik helaas maar twee pakjes. Wat waren ze leuk zeg! Goede, schelle en lange fluit. En een grappig boeketje om het af te maken. Aankomend jaar haal ik ze opnieuw als ik ze tegenkom, maar dan minstens 5 pakjes.



    En dan de Eccentric Shots van Evolution Fireworks. Wat moet ik er nog over vertellen, wat hier nog niet bekend is bij de meesten.. Geweldige single shots! Stookmaat koning had ze ook, plus de Junk en Zena Shell Kit. Dus heb ze allemaal kunnen aanschouwen. Persoonlijk zijn de Eccentric Shots mijn favoriet uit die drie, vooral vanwege de diversiteit aan effecten. Want ze doen nauwelijks iets voor elkaar onder. En wat zou het zonde zijn als dit soort pareltjes er echt uit gaan...
    Echter gaan we daar voorlopig nog niet te lang bij stilstaan. Eerst dit jaar maar eens ode aan de grote single shots brengen.

    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

  20. Deze 8 gebruikers waarderen Beastmode voor het bericht:


  21. #72
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    We zitten onder de 3000 uur grens tot 31 december 2019!
    Dat is toch goud. En dan is het (demo-)seizoen ook nog eens sinds gisteravond begonnen. Dus eigenlijk is het dubbel goud. Daarover gesproken, hier de Double Gold

    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

  22. Deze 4 gebruikers waarderen Beastmode voor het bericht:


  23. #73
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    We knallen vrolijk verder met de Der Hammer van Vuurwerktotaal:




    Voor de prijs vind ik het een prima cake. En tevens is het dan de moeite om er een aantal achter elkaar te schieten, 4 stuks in dit geval.
    Hopelijk komt Vuurwerktotaal weer met een vervolg op andere prijstoppers zoals deze, en de White Red Rebel. We gaan het zien vrijdag a.s. tijdens de demo.
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

  24. Deze 7 gebruikers waarderen Beastmode voor het bericht:


  25. #74
    Super Moderator arviidd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    3.557
    Thanks
    9.227
    3.546 waarderingen in 1.464 posts
    Mooi project Beast. Ik had er 4 tegelijk afgeschoten. Dan vind ik er zo 4 achter elkaar eigenlijk beter. Toch wat langer plezier.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  26. Deze gebruiker waardeert arviidd voor het bericht:


  27. #75
    VWC-Lid Pyro Is Art's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 mei 2017
    Berichten
    1.302
    Thanks
    1.376
    2.257 waarderingen in 761 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
    We zitten onder de 3000 uur grens tot 31 december 2019!
    Dat is toch goud. En dan is het (demo-)seizoen ook nog eens sinds gisteravond begonnen. Dus eigenlijk is het dubbel goud. Daarover gesproken, hier de Double Gold

    Wat is dit slecht, beesie. Precies zoals ik van je gewend ben.

    Mooie films, bedankt voor het delen.
    Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

  28. Deze 2 gebruikers waarderen Pyro Is Art voor het bericht:


Pagina 5 van 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •