Winkelbanner - Vuurwerkkanjer
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 23 van 23
  1. #16
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Volgens mij is de film uit de eerste post nogal tegen de regels van het forum in met diverse singleshots die ondersteboven afgestoken worden?

  2. #17
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Volgens mij is de film uit de eerste post nogal tegen de regels van het forum in met diverse singleshots die ondersteboven afgestoken worden?
    Dan zal ik die even verwijderen.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  3. #18
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts


    Speciaal voor jullie de siervuurwerk compilatie van afgelopen jaar. 18 minuten vol met cakes, pijlen en fonteinen. De product/schiet lijst staat in de beschrijving van de video, zo kun je makkelijk doorklikken naar een bepaald product. Veel kijkplezier!
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  4. Deze 2 gebruikers waarderen RandomDaniel voor het bericht:


  5. #19
    VWC-Lid Pyrowork's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 oktober 2012
    Berichten
    347
    Thanks
    506
    235 waarderingen in 115 posts
    Leuk verslag, mooie filmpjes. Geniet vooral van dat je nog niet alles kunt kopen door leeftijd/geen auto/beperkt budget, later als je alles kan kopen wat je hart begeert worden dingen toch minder speciaal.

  6. Deze 2 gebruikers waarderen Pyrowork voor het bericht:


  7. #20
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Het wordt weer eens tijd voor een tripreportje. De Big Bazar verkoopt sinds deze week categorie 1 vuurwerk. Ik haal elk jaar wel wat, hoewel ik het elk jaar saaier vind worden. De reden dat ik het koop is vooral omdat het leuk stookvoer is om te stoken met jongere kinderen uit de familie. En je het wel gewoon het hele jaar mag afsteken.
    De dichtstbijzijnde Big Bazar is vanaf huis gezien 18 kilometer fietsen. Maar omdat er op de route naar school ook een aantal zitten ging ik eerst maar eens kijken in het filiaal in Dordt centrum. Daar aangekomen bleek het zo te zijn dat dat filiaal ging sluiten, dus er was leegverkoop. Geen nieuw assortiment dus: en geen vuurwerk. Balen.
    Dan maar door naar de volgende, hiervoor moest ik dus wel een stukje fietsen. Vanaf het station naar deze Big Bazar was het 12 kilometer fietsen. Het eerste stuk ging nog wel, maar toen ik eenmaal in de plaats van bestemming was dacht ik dat ik er nu wel was. Enfin, het bleek nog 3 kilometer verderop te zijn. Na een keertje Google Maps er bij te pakken vond ik het wel. (Ik ben goed in blind navigeren, maar dit ging mn pet te boven )
    In het winkelcentrum aangekomen vond ik al gauw de betreffende Big Bazar. Ik liep naar binnen, en zag het schap met vuurwerk. Uitgeput dat ik was stond ik teleurgesteld voor de kop van het schap waar het lag: geen pakketjes. Maar toen zag ik opeens dat er nog een hele kop vol stond. Mét pakketjes.
    De uiteindelijke buit was: 3 assorti pakketjes 1,65 per pak, 2 keer star fountains 1,50 per pak (schijnen heel goed te zijn) en één keer de Knetterlinten, die waren 1 euro.
    Ik was nogal dorstig dus een blikje gekoeld drinken kan je dan niet laten staan.
    Bij de kassa vroeg de vrouw nog naar mijn ID-kaart. Ze stellen namelijk (naar mijn mening terecht) een minimumleeftijd van 14 jaar bij de Big Bazar. Gelukkig kwam ze er snel achter dat deze kerel 2 jaar boven die grens zit. Na een lange tocht (de volle 18 kilometer) naar huis eindigde het avontuur.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  8. Deze 5 gebruikers waarderen RandomDaniel voor het bericht:


  9. #21
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Oef, ik had het twee jaar geleden ook kunnen zijn Daniel! Lekker vloeiend verhaal!
    Cat. 1 vuurwerk koop ik in aanloop naar oud en nieuw nog steeds, heerlijk om de kriebels flink op te voeren!

    En mijn neefjes.... ja, ik kijk er weer met genoegen naar uit om die vragende de kinderkoppies op de eerste de beste verjaardag begin december te zien! ''Arie, wanneer gaan we cat. 1 stoken?''
    Freakjes in potentie!

  10. Deze gebruiker waardeert vuurwerkfreakk voor het bericht:


  11. #22
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
    Oef, ik had het twee jaar geleden ook kunnen zijn Daniel! Lekker vloeiend verhaal!
    Cat. 1 vuurwerk koop ik in aanloop naar oud en nieuw nog steeds, heerlijk om de kriebels flink op te voeren!

    En mijn neefjes.... ja, ik kijk er weer met genoegen naar uit om die vragende de kinderkoppies op de eerste de beste verjaardag begin december te zien! ''Arie, wanneer gaan we cat. 1 stoken?''
    Freakjes in potentie!
    Ja, heel herkenbaar. Ik ben de vuurwerk-neef in de familie.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  12. Deze gebruiker waardeert RandomDaniel voor het bericht:


  13. #23
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    De uitgebreide verslagen van het shoppen van afgelopen jaar en van de dag zelf volgen in de zomer.
    Om dan de sfeer een beetje op te krikken, laten we het zo zeggen.
    Maar hier volgt mijn verslagje van het 0:00 moment.

    Voor 0:00 had ik een aantal mooie cakes uitgezocht: Capital van VWT, Collector van VWT, Atomic Bull van Wolff en de Crack Attack van CR. Uiteindelijk had ik ook nog de Demolition van VWT, Missile Base 200 van CR en de 36 shots cake uit de Burst Duo van Wolff. Net na twaalven begon ik met de Missile Base, lekker om herrie te maken. Daarna de 36 shots cake uit de Burst Duo, wat een klappen kwamen daar van af zeg.
    Maar daarna gingen we door naar de Capital. Ik had hem een aardig stukje ver weg gezet. En daardoor viel het me pas op hoe groot de boeketten waren die er uit kwamen. Enorme palmen met oplichtende tips. Echt genieten. Daarna gingen we verder met de Collector. Deze schoot best hoog, maar het effect kwam er gewoon prima uit. Mooi ghost effect heeft deze cake. Daarna schoten we de Demolition, dit is een product zonder kooi. Dus minder burst, echter was de cake nog steeds best mooi. Vooral de kleuren kwamen er prima uit. Daarna was het tijd voor de cakebox. De Atomic Bull. Deze had ik de avond er voor doorgelont, en na de eerste cake ging met het laatste salvo van de eerste cake het eerste salvo van de tweede cake af, dit was wel mooi. Zo ook naar de derde cake. Deze box is zeker een aanrader, grote effecten. En mooie crackling finale. Na een tijdje, om de dag af te sluiten, stookten we nog even de Crack Attack. Echt een ramcake. Nog bedankt China Red en VWC dat ik deze mocht winnen!
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •