Banner Vuurwerkmania - Vuurwerkmania.nl
Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 8910
Weergegeven resultaten: 136 t/m 145 van 145
    VWC-Lid
    Thanks
    812
    Thanked 1.333 Times in 678 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
    één kritische vraag en je hoort er 10 dagen niks meer van. Zoals ik verwachtte, geen vuurwerkliefhebber maar een likes, abonnees en centjes liefhebber. We zijn inmiddels 2 "ontleed" en 1 "knutsel" video verder.
    Is wel duidelijk toch?

Ben wel erg benieuwd naar de reacties van Koet en dit heerschap nu hun sponsor een inval heeft gehad op meerdere plaatsen.
    Misschien is dat wel de reden waarom hij vanaf 2019 alleen nog maar bezig zal houden met het legale Nederlands vuurwerk?

VWC-Lid erase2fast's schermafbeelding
    Thanks
    278
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
    iedereen heeft op zijn manier gelijk in mijn ogen...

wie heeft hier vroeger niet geknutseld met heksenkringetjes, singleshots lospeuteren etc. het verschil is dat nu alles wordt gefilmd.
    waar ik me persoonlijk echt enorm aan stoor is dat gigantische Paupergedrag van bijv. die welbekende Youtuber die cillinders fakkelt aan de blackmatch en salutes in de zomer weggooit waarbij hij 'fuck the police' schreeuwt. dat soort dingen. want daar zie je wel in de reacties dat jongeren hierin mee gaan omdat ze dat blijkbaar stoer of cool vinden. het zou zonde zijn als dat gedrag wordt gekopieerd, want als IETS slecht is voor onze hobby is dat soort gedrag het wel...
    Volkomen gelijk! Zoals ik eerder zei, je hoeft niet het braafste jongentje van de klas te zijn, maar daarentegen heb je ook het andere uiterste waarvan ook ik zeg van; laat dat nu achterwegen
    alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

VWC-Lid Reverser's schermafbeelding
    Thanks
    717
    Thanked 2.245 Times in 910 Posts
    één kritische vraag en je hoort er 10 dagen niks meer van. Zoals ik verwachtte, geen vuurwerkliefhebber maar een likes, abonnees en centjes liefhebber. We zijn inmiddels 2 "ontleed" en 1 "knutsel" video verder.
    Is wel duidelijk toch?

Ben wel erg benieuwd naar de reacties van Koet en dit heerschap nu hun sponsor een inval heeft gehad op meerdere plaatsen.
    De site van Bomba ligt er ook uit. Zullen alvast weer veel mensen aan het billenknijpen zijn. hahahaha
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

VWC-Lid
    Thanks
    13
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
    De site van Bomba ligt er ook uit. Zullen alvast weer veel mensen aan het billenknijpen zijn. hahahaha
    Eigen schuld haha. Moet je je maar aan de wet houden. Hoe oneens we het over die wet kunnen zijn tot daar aan toe. Maar wetten zijn wetten.

Om dit soort dingen kan ik alleen maar grinniken

VWC-Lid Pyromovies HD's schermafbeelding
    Thanks
    839
    Thanked 1.370 Times in 523 Posts
    Mag ik vragen waarom je hier zo hard om moet lachen, aangezien je dikke maatjes bent met onze saluut smijtende "fuck the police" schreeuwende vriend?
    I LOVE COMPOUND

6. The Following User Says Thank You to Pyromovies HD For This Useful Post:

VWC-Lid Matii's schermafbeelding
    Thanks
    1.557
    Jij hebt natuurlijk nooooooit de wet overtreden
    Jeder Schuss ein Genuss

VWC-Lid
    Thanks
    13
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
    Jij hebt natuurlijk nooooooit de wet overtreden
    Volgens mij heeft hij dat niet beweerd. Het gaat er nu vgm om: wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.
    Laatst gewijzigd door Geert.98; 16 november 2018 om 18:58 Reden: Onvriendelijk en impulsief

9. The Following User Says Thank You to Geert.98 For This Useful Post:

Super Moderator bassie1978's schermafbeelding
    Thanks
    14.450
    Thanked 4.929 Times in 2.095 Posts
    Afbeeldingen
    283
    Zullen we hier niet met modder blijven gooien? Dit topic is voor pyrotoro's video's....zolang deze onze regels niet overtreden mogen deze geplaatst worden.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

11. The Following 2 Users Say Thank You to bassie1978 For This Useful Post:

VWC-Lid Reverser's schermafbeelding
    Thanks
    717
    Thanked 2.245 Times in 910 Posts
    Mag ik vragen waarom je hier zo hard om moet lachen, aangezien je dikke maatjes bent met onze saluut smijtende "fuck the police" schreeuwende vriend?
    Aannames aannames en nog eens aannames. Jij bent al net zo erg als de rest van Nederland. Kruitstress zal wel weer toenemen bij je. Ik ken Dirk niet persoonlijk, ook nog nooit ontmoet. Laten we dat uit de wereld helpen.

PyroToro gooi er maar weer een video in.
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

VWC-Lid Pyromovies HD's schermafbeelding
    Thanks
    839
    Thanked 1.370 Times in 523 Posts
    Aannames aannames en nog eens aannames. Jij bent al net zo erg als de rest van Nederland. Kruitstress zal wel weer toenemen bij je. Ik ken Dirk niet persoonlijk, ook nog nooit ontmoet. Laten we dat uit de wereld helpen.

PyroToro gooi er maar weer een video in.
    Ok, die discussie gaan we dan niet aan. Ik baseer mijn aanname overigens op jouw comment op zijn laatste filmpje. Misschien niet goed maar je reageert toch niet zomaar lijkt me.
    I LOVE COMPOUND

Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 8910

Regels voor berichten