Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Branco [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46

    Comment


      #47
      Kan deze box wel waarderen, maar deze had van mij wel door de helft gekund. Dan is ie goed betaalbaar en ik vind hem qua opbouw nu te eentonig op een gegeven moment, de variatie zit hem echt in de boeketten.
      Ziet er in ieder geval goed uit, niet als de prof-versie uit de China film, maar een duidelijke afgeleide van die box en de mines zien er nog steeds wel goed uit.
      Zie hem graag eens op een demo voorbij komen om te zien of ie dan ook zo eentonig overkomt, denk dat dat ook wel met het bekijken van een film te maken heeft.

      Comment


        #48
        Wat een ding man... en de piloten van de helikopter die laag overkwam zullen hun ogen wel hebben uitgekeken, hahaha! Hierbij mijn filmpje gemaakt tijdens de Evolution Winkeliersdemo 2018:

        www.huismanvuurwerk.nl

        Comment


          #49
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #50
            Make Fireworks Great Again!

            Comment


              #51
              Ik heb deze besteld.
              Ik vind dit echt een enorm gave bak, afgaand op de films.
              Vooral vanwege de mines, daar ben ik een groot fan van.
              Volgend jaar mogen jullie van mij wel net zo'n compound maken, maar dan met alleen dit soort mines (geen boeketten) in fan-shape.
              En misschien een fractie hoger tempo, zodat de mines elkaar mooi opvolgen.

              Ik kijk er in ieder geval naar uit om deze bak tijdens de jaarwisseling zelf af te steken!

              Eddy.
              Waar rook is, is vuurwerk.

              Comment


                #52
                Bijna saai om naar te kijken nee deze laat ik aan me voorbij gaan . De limited edition boxxen vind ik stukken beter

                Comment


                  #53
                  Saai ? Geloof me, in het echt was deze allesbehalve saai. Dit was na de demo een must have voor mij. Die mines zijn gigantisch.
                  I love Mines

                  Comment


                    #54
                    Het schiet tempo verveeld me, is persoonlijk toch

                    Comment


                      #55
                      IS geen rammer neen daar moet ik je gelijk in geven :-)
                      I love Mines

                      Comment


                        #56
                        Het is inderdaad geen rammer, maar dat vind ik ergens ook wel fijn.
                        Gewoon een box waar je lekker van kunt genieten.
                        Daarnaast is mijn ervaring dat ik op films sneller verveeld raak dan in het echt.
                        Er zijn genoeg cakes geweest waarvan ik op basis van de film denk dat het een lekker lange tijdsduur heeft, maar dat ik in de straat denk "jammer, is hij nu al voorbij?", ondanks dat de cake niks korter heeft geduurd dan op de films.

                        Eddy.
                        Waar rook is, is vuurwerk.

                        Comment


                          #57
                          Deze ook besteld die mines zijn echt dik, nu nog een mooie finale bedenken iets met Happy q denk ik!

                          Comment


                            #58
                            Ik heb deze niet besteld maar bij meer budget had ik deze ook gekocht, heerlijk die mines!
                            https://youtu.be/SxxMgCgu2do

                            Comment


                              #59
                              Net gefilmd bij de demo van ANO.

                              ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                              Comment


                                #60
                                Werkelijk ook een prachtige box, leuk met die V-shape Mines erbij en die I-shape die het afmaakt!

                                https://www.youtube.com/user/Originallover

                                Comment

                                Working...
                                X