Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Branco [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
    Eigenlijk wel he. Vrees toch dat mijn budget een probleem wordt.
    Ach gewoon bestellen, budgetten zijn er om overschreden te worden, doet de regering ook continu

    Comment


      #17
      BEauty van een box. Sierlijk rustpunt van extreme kwaliteit. De adviesprijs past in de prijsstijgingen van dit jaar en in vergelijk van de adviesprijzen van andere importeurs hun boxen. Tel daar deze Evo kwaliteit bij op en hoe wij freaks vroeg in het jaar een mooiere prijs kunnen krijgen, en dan komt alles toch nog goed

      Comment


        #18
        Na alle producten een aantal keren te hebben gezien ben ik tot de conclusie gekomen dat ik deze de mooiste nieuwkomer van Evo vind. Gaat op de bestellijst!

        Comment


          #19
          Afgaande op de films vind ik dit de meest vernieuwende box van EVO en dichter bij professioneel vuurwerk gaan we denk ik niet komen. Een v-shape van goed gevulde mines, triple mines en double layer, heb ik nog niet eerder gezien in consumenten vuurwerk. Ik hoop dat de double layer mine ook zo presteert in de straat, dus dat er duidelijk 2 lagen te zien zijn. De mines combineren erg goed bij de verschillende siereffecten. Het tempo is ook erg prettig en ik hoop dan ook dat de timing van de boeketten hetzelfde blijft bij de productie, zodat de bombettes net na elkaar uit elkaar klappen. Ik kijk er naar uit om deze box live in actie te zien.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #20
            Hier distantieert Evo zich even van de rest van de nl importeurs. Wat een prachtbak

            Comment


              #21
              Ik had deze box hoge op mijn lijstje staan maar op een of andere manier overtuigd spreekt deze op basis van het filmpje toch minder aan. Op zich ook niet erg want evo heeft dit jaar wel zo veel gruwelijk mooi spul dat het nog steeds lastig kiezen word.

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
                Toch maar allemaal bestellen dan? Zonder gekheid, deze is echt mooi uitgewerkt. Dikke mines met mooie kleuren, en ook nog mooie en grote effecten in het midden. Zeer sierlijke box
                Allemaal misschien niet, maar deze wel. Besteld!
                ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                Comment


                  #23
                  Prachtig zeg, mooi sierlijk en echt een mooi stukje vuurwerk.

                  Comment


                    #24
                    Zeeer stijlvol. Die dubbele mine kleuren, werkelijk prachtig!

                    Comment


                      #25
                      Ik geloof dat ik dit de mooiste nieuwkomer vind en Evo.

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Sparkle Bekijk bericht
                        Ik geloof dat ik dit de mooiste nieuwkomer vind en Evo.
                        Helemaal mee eens. Dit vind ik de mooiste nieuwkomer van Evo dit jaar.
                        https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

                        Comment


                          #27
                          Als de productie net zo is als deze film is dit naar mijn mening een van de betere cakeboxen die er te krijgen is op het moment. Wat een geweldige bak zeg. Ik heb helaas niet de ruimte om deze goed tot z'n recht te laten komen maar anders was deze er zeker bij gekomen.

                          Comment


                            #28
                            Wat een mooie bsk is dit toch, laatste stuk helemaal, dan komt mijn favo effect de Fast of Furious 1 voor de helft langs

                            Comment


                              #29
                              Mooi ding zeg. En de prijs is even slikken, maar we zijn dan ook wel erg verwend met z'n allen. Liever een stukje kwaliteit en wat extra betalen, dan slecht uitgevoerde boxen voor een paar tientjes minder.

                              Comment


                                #30
                                Deze is toch ook eigenlijk om van te smullen, hoe vaker je hem ziet, des te beter die wordt.
                                16e jaar op vuurwerkcrew!!

                                Comment

                                Working...
                                X