Banner GBV-WECO - EvolutionVuurwerk.nl
Pagina 3 van 17 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 255
  1. #31
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    En toch....ik vind deze box niet wat hebben. Kwestie van smaak wellicht. Kan 5 andere boxen van Evo noemen die mij meer een wauw gevoel geven dan deze....ook in de boeketten zit erg veel verschil qua stijghoogte etc (mierenneukert ik weet het)....nee, deze zal ik niet bestellen..om hij moet zo goed zijn op de demo...? We gaan het zien...
    Laatst gewijzigd door bassie1978; 8 augustus 2018 om 23:20

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Berichten
    490
    Thanks
    86
    233 waarderingen in 142 posts
    Ik vind niets wel heel erg sterk uitgedrukt, maar ik zal wel een kleine miereneuker zijn

  3. Deze gebruiker waardeert rikkoenjeffrey voor het bericht:


  4. #33
    VWC-Lid 5pyroman5's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2005
    Berichten
    1.658
    Thanks
    879
    983 waarderingen in 551 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
    En toch....ik vind deze box niet wat hebben. Kwestie van smaak wellicht. Kan 5 andere boxen van Evo noemen die mij meer een wauw gevoel geven dan deze....ook in de boeketten zit erg veel verschil qua stijghoogte etc (mierenneukert ik weet het)....nee, deze zal ik niet bestellen..om hij moet zo goed zijn op de demo...? We gaan het zien...
    Zelf vind ik deze zo mooi omdat hij rustig schiet, dikke mines aan de zijkanten bijpassend met de boeketten in de lucht.
    Geen rammer wellicht maar 'gewoon' een super sierijke cake in mijn optiek.
    https://www.houtse-bazar.nl

  5. Deze gebruiker waardeert 5pyroman5 voor het bericht:


  6. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.887 waarderingen in 966 posts
    Als de mines werkelijk zo dik zijn dan word dit een mega mooie doos voor in de straat met 10 meter afatand. Zelf even een dikke finale eraan knopen en dan heb je echt iets moois

  7. #35
    VWC-Lid Mavcovic's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 december 2013
    Berichten
    1.109
    Thanks
    940
    885 waarderingen in 470 posts
    Voor mij is dit Box-van-het-jaar kandidaat nummer 1! Als die mijnen echt zo dik zijn en de timing zo perfect als nu dan kan je echt lekker genieten van de lancering+mines gevolgd door die heerlijke boeketten.

    In mijn hoofd zie ik deze al schieten na een Fairy Tail Assortiment en dan na deze The Branco een Mega Willows.

    Dus: Fairy Tails -> The Branco > Mega Willows.

    Een 5 minuten show die rustig begint en steeds breder en sneller wordt. Eventueel nog een Noi-Z er achteraan om het af te maken.

    Helaas heb ik dit jaar geen budget ivm belangrijkere dingen in het leven zoals een huis verbouwen. Maar dromen is gratis en misschien breng ik iemand anders op een idee zodat ik deze combinatie minimaal op film terug ga zien.

  8. #36
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    @Mavcovic, misschien bedankt voor je idee!

  9. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.887 waarderingen in 966 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mavcovic Bekijk bericht
    Voor mij is dit Box-van-het-jaar kandidaat nummer 1! Als die mijnen echt zo dik zijn en de timing zo perfect als nu dan kan je echt lekker genieten van de lancering+mines gevolgd door die heerlijke boeketten.

    In mijn hoofd zie ik deze al schieten na een Fairy Tail Assortiment en dan na deze The Branco een Mega Willows.

    Dus: Fairy Tails -> The Branco > Mega Willows.

    Een 5 minuten show die rustig begint en steeds breder en sneller wordt. Eventueel nog een Noi-Z er achteraan om het af te maken.

    Helaas heb ik dit jaar geen budget ivm belangrijkere dingen in het leven zoals een huis verbouwen. Maar dromen is gratis en misschien breng ik iemand anders op een idee zodat ik deze combinatie minimaal op film terug ga zien.

    Genoteerd dit is een leuke.

    Eerst demos afwachten

  10. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Deze besteld. Is gewoon een prachtige box, hoeft niet altijd veel geweld te zijn. Mooie mines aan zijkant, mooie effecten in midden. Prachtig! Nu maar hopen dat deze in de straat ook zo presteert dan ben ik helemaal content.

  11. #39
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.753
    Thanks
    3.294
    11.366 waarderingen in 5.121 posts
    Ik vind die mines in FS uitgevoerd zeer mooi, maar verder vind ik deze box niet echt een wow factor hebben, maar ik denk dat er genoeg liefhebbers zijn die dit een topper vinden.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  12. #40
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Ik vind die mines in FS uitgevoerd zeer mooi, maar verder vind ik deze box niet echt een wow factor hebben, maar ik denk dat er genoeg liefhebbers zijn die dit een topper vinden.
    Snap wat je bedoeld, maar niet iedere bak moet van mij een wow factor hebben.. zeker wanneer je een showtje wilt geven en het steeds verder wil gaan opvoeren. Meteen met WOW's komen geeft mensen een bepaalde verwachting van de finale, dat moet veel beter zijn en gaat moeilijk worden als alle bakken wow zijn. Deze is misschien niet wow maar wel mooi en toch origineel wat betreft NL vuurwerk.

  13. Deze gebruiker waardeert Grizmo Raizor voor het bericht:


  14. #41
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Berichten
    671
    Thanks
    78
    389 waarderingen in 188 posts
    Ik denk juist dat steeds twee van die dikke mines vlak voor je snufferd je een enorm WOW-gevoel kunnen geven, mits je gevoelig bent voor dit effect. Een ander, breed effect daartussenin geschoten maakt het af, zeker als dat op verschillende hoogtes gebeurt. Ik weet niet of het de bedoeling was, maar ik vind dat juist wat hebben!
    Ook wat mij betreft (na alleen alle films gezien te hebben)de allermooiste nieuwkomer dit jaar van Evo, zeer onderscheidend van de rest en perfect in een showtje in te passen zonder zelf W-shapes te hoeven knutselen. Maar er mag inderdaad nog wel een finale achter geplakt worden, om het toch nog een beetje persoonlijk af te kunnen werken. Dus toch nog zelf knutselen...
    Die keuze wordt nog niet eenvoudig!

  15. Deze 5 gebruikers waarderen cass voor het bericht:


  16. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 november 2012
    Berichten
    8
    Thanks
    11
    8 waarderingen in 2 posts
    Kan mij daar wel in vinden en ik kan hier wel van genieten, de Viking van Wolff was ook altijd zo goed met wshape. Vond hem op beeld van de livestream goed doorkomen en ik denk dat ik deze wel wil gaan vastzetten bij de winkel.

  17. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2012
    Berichten
    1.637
    Thanks
    1.020
    1.406 waarderingen in 557 posts
    Gezien op de stream. Bijzonder onderscheidend, een uniek product. Prachtig uitgewerkt!

  18. #44
    VWC-Lid milesclan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 november 2010
    Berichten
    398
    Thanks
    152
    1.057 waarderingen in 235 posts

    The Branco Gefilmd op de Demo van Evolution Fireworks


  19. Deze 5 gebruikers waarderen milesclan voor het bericht:


  20. #45
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 september 2013
    Berichten
    808
    Thanks
    537
    728 waarderingen in 269 posts
    Nou..... de straat bij mij is net iets meer dan 20 meter breed. Als dit hier in de straat staat , staat iedereen tegen de gevel aan geplakt met een hele dikke wooooooow!

Pagina 3 van 17 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •