Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Runge-Feuerwerk.de Preorder + Pickup Station Meppen or Leer (Deutschland)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door runge-feuerwerk Bekijk bericht
    Here are the shooting List for tomorrow
    [ATTACH]41247[/ATTACH]
    Can we also order from this list at the demo? There are some cakes that are not on the website.
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

    Comment


      #62
      Hi, yes you can order. Some products only for the local sales.

      Greetings
      Thorsten

      Comment


        #63
        Gisteren ook deze demo bezocht. Was mooi dichtbij. Een mooie demo met 37 cakes. Wat me op viel was dat de kleine cakes van Tropic en Blackboxx toch wel heel goed presteren voor het geld. De Red Admiral van Tropic is een dikke 18 shots blinker cake met dikke burst voor nog geen 8 euro. De Memories van Gaoo 2018 versie heeft nu dikke normale salutes ipv titanium salutes. Met de knal zit het dus nog wel goed

        Er werd ook nog een kleine finale geschoten.

        http://www.youtube.com/c/ReVerser

        Comment


          #64
          Hello Reverser,

          many thanks for your visit and the video. Im hope you enjoy the presentation.

          At the momeent we have a 10% Rebattes for the Compound Gold Blauer Himmel

          Voucher Code is : Pyrocentury

          Valid till today.

          Here is the Link to the compound

          Comment


            #65
            Leer!! I will buy very much firework then

            Comment


              #66
              Iemand al iets van Runge gehoord in de vorm van een afhaalbewijs of iets dergelijks??

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door Afcajax Bekijk bericht
                Iemand al iets van Runge gehoord in de vorm van een afhaalbewijs of iets dergelijks??
                Ik heb hem bij de laatste demo in Meppen gesproken. Wat ik zo heb begrepen is dat je gebeld word voor een afspraak om het op te halen. Bind me er niet op vast. Heb ook iets besteld tijdens de demo daar moet ik ook nog ook nog steeds antwoord op krijgen. Hij zal het wel erg druk hebben met die online verzendingen in Duitsland.
                http://www.youtube.com/c/ReVerser

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                  Ik heb hem bij de laatste demo in Meppen gesproken. Wat ik zo heb begrepen is dat je gebeld word voor een afspraak om het op te halen. Bind me er niet op vast. Heb ook iets besteld tijdens de demo daar moet ik ook nog ook nog steeds antwoord op krijgen. Hij zal het wel erg druk hebben met die online verzendingen in Duitsland.
                  Als het goed is heb je nadat je besteld hebt,een mailtje gekregen met hierin ook het bestelnummer,tenminste ik heb hem wel,maar dan ook al midden September daar besteld..

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door pkd19 Bekijk bericht
                    Als het goed is heb je nadat je besteld hebt,een mailtje gekregen met hierin ook het bestelnummer,tenminste ik heb hem wel,maar dan ook al midden September daar besteld..
                    Die heb ik ook wel. Maar staat niet in wanneer op te halen.
                    http://www.youtube.com/c/ReVerser

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                      Ik heb hem bij de laatste demo in Meppen gesproken. Wat ik zo heb begrepen is dat je gebeld word voor een afspraak om het op te halen. Bind me er niet op vast. Heb ook iets besteld tijdens de demo daar moet ik ook nog ook nog steeds antwoord op krijgen. Hij zal het wel erg druk hebben met die online verzendingen in Duitsland.
                      Ok.had eigenlijk gedacht dat het gewoon bij dat pick-up klaarligt vanaf de 28ste. Ik ga er natuurlijk wel vanuit dat ik de 28ste kan afhalen

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door Afcajax Bekijk bericht
                        Ok.had eigenlijk gedacht dat het gewoon bij dat pick-up klaarligt vanaf de 28ste. Ik ga er natuurlijk wel vanuit dat ik de 28ste kan afhalen
                        Het is niet zoals hier in Nederland natuurlijk, dat je maar een beperkt aantal kg vuurwerk mag hebben liggen in de bunker/winkel. In Duitsland hebben veel winkels gewoon een complete zeecontainer staan. Dus ik denk dat het niks uitmaakt, ze hebben het denk ik gewoon al op de 28e voor je klaarliggen.

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                          Het is niet zoals hier in Nederland natuurlijk, dat je maar een beperkt aantal kg vuurwerk mag hebben liggen in de bunker/winkel. In Duitsland hebben veel winkels gewoon een complete zeecontainer staan. Dus ik denk dat het niks uitmaakt, ze hebben het denk ik gewoon al op de 28e voor je klaarliggen.
                          Ja en als ik hun site mag geloven,kun je daar ook gewoon bestellen in die afhaalpunt (verkaufstelle+abholstation),dus zal geen probleem zijn zoals jij ook al aangeeft.

                          Comment


                            #73
                            Heb nu gisteren wel rekeningen in m'n mailbox gehad met de bevestiging dat de orders gepikt zijn en onderweg voor verzending

                            Comment


                              #74
                              Gisteravond nog wat artikelen besteld om op te halen in Meppen. Benieuwd of dat goed gaat, betaald via overschrijving namelijk. Gewoon de de 28ste de bestelbevestiging maar meenemen en zien of het er is?

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Arnold Bekijk bericht
                                Gisteravond nog wat artikelen besteld om op te halen in Meppen. Benieuwd of dat goed gaat, betaald via overschrijving namelijk. Gewoon de de 28ste de bestelbevestiging maar meenemen en zien of het er is?
                                Abholer bestellingen waren toch maar tot 10 december??
                                http://www.youtube.com/c/ReVerser

                                Comment

                                Working...
                                X