Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Evo Bomber [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    prijs kwaliteit prima rambak
    iets minder dan de china film
    maar ach dat is altijd zo

    Comment


      #62
      Vond deze erg indrukwekkend. Heerlijke bak met een hoog tempo! Staat op de lijst.
      Laatst aangepast door bassiefirework; 12 September 2018, 08:56.
      Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

      Comment


        #63
        Op de livestream leek wel alsof deze zonder kooi is? Kan iemand dit bevestigen?

        Comment


          #64
          Direct na het zien vd beelden van het lijstje gehaald, enorme domper kleine boeketten slechte burst en de kleur sterren erg zwak.
          PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

          Comment


            #65
            deze viel inderdaad een klein beetje tegen. boeketgrootte was matig zoals Sirens hierboven ook al zegt... als je ziet wat ze bij de Dragon boxen uit 25mm hebben geperst dan had ook hier wat meer ingezeten.
            het tempo maakt een hoop goed, dat dan weer wel

            Comment


              #66
              Beetje twijfel nog bij deze maar ik denk dat dit toch echt een vocht probleem is EVO kennende...

              Comment


                #67
                Ja het zal allemaal wel. Met de huidige evo prijsstelling ga ik niet meer gokken. Neem dan lekker dragon box 3 die geeft lekker gas met mooie effecten en goede burst met spreiding.
                PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                  Ja het zal allemaal wel. Met de huidige evo prijsstelling ga ik niet meer gokken. Neem dan lekker dragon box 3 die geeft lekker gas met mooie effecten en goede burst met spreiding.
                  Tsja dat moet jij weten en is jou mening...

                  Comment


                    #69
                    Dat is correct en tevens juist!
                    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                    Comment


                      #70
                      Ik vond deze helemaal niet slecht presteren. Natuurlijk had ik er meer van gehoopt maar alsnog gekeken naar de prijs en kwaliteitsverhouding is dit een uitstekend product. De kleuren waren fantastisch. De effectgrootte was dik in orde. Echter was de burstknal niet consequent en ook de effecthoogte wou nog wel eens verschillen per schot maar dat maakte het wel een groots spektakel en daarom had ik deze box ook gekocht. Mede door het snelle tempo hiervan word dit gewoon een topper straks! Ook al presteert deze box net als gisteren tijdens de jaarwisseling dan ben ik er dik tevreden mee!

                      Comment


                        #71
                        Leek gisteren ook bij deze box dat ie last had van vocht.. boeketten leken niet echt goed open te knallen en daardoor vielen ze wat kleiner uit. Door wat ik gisteren heb gezien heb ik 'm ook van de lijst af gehaald, samen met de Ram Bam 3.0 . Maar ik geloof wel dat deze na wat drogen een stuk beter gaat presteren en dan komt ie er gewoon weer op!

                        Comment


                          #72
                          Ik merk het 31 december wel hoe die presteert. Ik ga er in ieder geval 2 bestellen

                          Comment


                            #73
                            De Evo Bomber gefilmd op de Vuurwerkdemo van Evolution Fireworks

                            https://www.youtube.com/c/VuurwerkcrewMJB

                            Comment


                              #74
                              De spreiding van de effecten lijkt niet helemaal optimaal.Verder wel een leuke box met mooie kleuren.
                              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                              Comment


                                #75
                                Spreiding is niet helemaal geweldig inderdaad, maar dat kan zo als al aangegeven met vocht te maken hebben. Denk dat deze met oud & nieuw wel gewoon een lekker rambakje wordt hoor.
                                ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                                Comment

                                Working...
                                X