Winkelbanner - TP-vuurwerk.nl
Pagina 20 van 20 EersteEerste ... 10181920
Weergegeven resultaten: 286 t/m 295 van 295
    VWC-Lid Janniekske's schermafbeelding
    Thanks
    1.347
    Thanked 1.491 Times in 459 Posts
    BurnitPyromaniacs

2. The Following 8 Users Say Thank You to Janniekske For This Useful Post:

VWC-Lid bakero1973's schermafbeelding
    Thanks
    165
    ik ben denk ik denk ik te kritisch ofzo geworden, maar als je gewoon naar elke eerste en laatste enkele shot kijkt van de cakes behalve de finale dan is het heel gewoontjes en zeker niet beter als de concurrentie. Ik vind deze bak gewoon echt niet mooi bij diverse shots heb je een paar sterren en geen mooie ronde effecten en zeker niet als ik iedereen hoor over de harde knallen, dan moet het met flash zijn en dan vind ik de effecten helemaal niet op orde.
    Geef mij dan mij andere bakken van evo.
    naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

VWC-Lid
    Thanks
    384
    Hij komt op filmpjes vaak wat saai over maar ik vond hem vorig jaar in de straat wel erg gaaf! Grote effecten, mooi kleuren en harde burst.

VWC-Lid
    Thanks
    74
    Vorig jaar gehad, echt een topper. Al helemaal voor de freakprijs (60-70e). Waar praten we over?

VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Thanks
    3.347
    Thanked 3.685 Times in 1.781 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bakero1973 Bekijk bericht
    ik ben denk ik denk ik te kritisch ofzo geworden, maar als je gewoon naar elke eerste en laatste enkele shot kijkt van de cakes behalve de finale dan is het heel gewoontjes en zeker niet beter als de concurrentie. Ik vind deze bak gewoon echt niet mooi bij diverse shots heb je een paar sterren en geen mooie ronde effecten en zeker niet als ik iedereen hoor over de harde knallen, dan moet het met flash zijn en dan vind ik de effecten helemaal niet op orde.
    Geef mij dan mij andere bakken van evo.
    Met wat voor kruit moet de burst anders zijn? Hier zit gewoon een maximale 2 grams flash burst in. Komt op filmpjes niet zo goed over maar de boeketten vallen groot uit en branden lang door. Ja hij is wat saai omdat het een enkel shot effect bevat, maar de verschillende kleuren, het tempo en de goede burstknallen maken het wel goed. Al snap ik mensen ook wel die liever voor een gemixede bak gaan zoals de Transbomber oid. Voor mij ieder geval een leuke afwisseling op m'n collectie.

VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Thanks
    1.894
    Thanked 1.186 Times in 574 Posts
    Ik vind de die van de ano demo er wel goed uitzien, de crackling gaat heel lang door, zie je niet zo vaak eigenlijk. Is dit een 2019 productie exemplaar?
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

8. The Following User Says Thank You to Thresher For This Useful Post:

VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Thanks
    1.391
    Thanked 1.162 Times in 775 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
    Ik vind de die van de ano demo er wel goed uitzien, de crackling gaat heel lang door, zie je niet zo vaak eigenlijk. Is dit een 2019 productie exemplaar?
    Ik hoop dat laatste van harte!

VWC-Lid
    Thanks
    446
    Ik ga het denk ik zo oplossen: Cake 1 los op de avond. Dan cake 4 > 2+3 in V-shape na 12en.

VWC-Lid
    Thanks
    418
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janniekske Bekijk bericht
    Komt erg mooi op de film. Snap de meningen dat deze eentonig over kan komen, maar vind dit toch wel een sierlijke box. Ga hem in tweevoud schieten samen met on the beat van Pangu, in een finale van voornamelijk goud rood en blauw. Gaat wel een kleurrijk spektakel worden denk ik

VWC-Lid BurstDuo's schermafbeelding
    Thanks
    1.057
    Deze cakebox leent zich uitstekend uit om per 2 te worden geschoten. Dan komt die ook wel op zijn best over vind ik. Gezien de online december prijs van €90,- verwacht ik deze volgend jaar in de freakacties, net zoals de afgelopen maanden, wel weer voor +/- €70,- dan heb je toch echt wel een goede box per 2 voor een leuke prijs.

Pagina 20 van 20 EersteEerste ... 10181920

Regels voor berichten