Banner GBV-WECO - EvolutionVuurwerk.nl
Pagina 20 van 28 EersteEerste ... 101819202122 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 286 t/m 300 van 409
  1. #286
    VWC-Lid Janniekske's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    3.072
    Thanks
    3.492
    7.042 waarderingen in 1.559 posts
    BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

  2. Deze 9 gebruikers waarderen Janniekske voor het bericht:


  3. #287
    VWC-Lid bakero1973's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Berichten
    967
    Thanks
    157
    780 waarderingen in 255 posts
    ik ben denk ik denk ik te kritisch ofzo geworden, maar als je gewoon naar elke eerste en laatste enkele shot kijkt van de cakes behalve de finale dan is het heel gewoontjes en zeker niet beter als de concurrentie. Ik vind deze bak gewoon echt niet mooi bij diverse shots heb je een paar sterren en geen mooie ronde effecten en zeker niet als ik iedereen hoor over de harde knallen, dan moet het met flash zijn en dan vind ik de effecten helemaal niet op orde.
    Geef mij dan mij andere bakken van evo.
    naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

  4. Deze gebruiker waardeert bakero1973 voor het bericht:


  5. #288
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 oktober 2015
    Berichten
    362
    Thanks
    461
    132 waarderingen in 84 posts
    Hij komt op filmpjes vaak wat saai over maar ik vond hem vorig jaar in de straat wel erg gaaf! Grote effecten, mooi kleuren en harde burst.

  6. #289
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 december 2017
    Berichten
    529
    Thanks
    2.578
    289 waarderingen in 149 posts
    Vorig jaar gehad, echt een topper. Al helemaal voor de freakprijs (60-70e). Waar praten we over?

  7. #290
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.929
    Thanks
    4.689
    6.468 waarderingen in 2.627 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bakero1973 Bekijk bericht
    ik ben denk ik denk ik te kritisch ofzo geworden, maar als je gewoon naar elke eerste en laatste enkele shot kijkt van de cakes behalve de finale dan is het heel gewoontjes en zeker niet beter als de concurrentie. Ik vind deze bak gewoon echt niet mooi bij diverse shots heb je een paar sterren en geen mooie ronde effecten en zeker niet als ik iedereen hoor over de harde knallen, dan moet het met flash zijn en dan vind ik de effecten helemaal niet op orde.
    Geef mij dan mij andere bakken van evo.
    Met wat voor kruit moet de burst anders zijn? Hier zit gewoon een maximale 2 grams flash burst in. Komt op filmpjes niet zo goed over maar de boeketten vallen groot uit en branden lang door. Ja hij is wat saai omdat het een enkel shot effect bevat, maar de verschillende kleuren, het tempo en de goede burstknallen maken het wel goed. Al snap ik mensen ook wel die liever voor een gemixede bak gaan zoals de Transbomber oid. Voor mij ieder geval een leuke afwisseling op m'n collectie.

  8. #291
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.690
    1.907 waarderingen in 812 posts
    Ik vind de die van de ano demo er wel goed uitzien, de crackling gaat heel lang door, zie je niet zo vaak eigenlijk. Is dit een 2019 productie exemplaar?
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

  9. Deze gebruiker waardeert Thresher voor het bericht:


  10. #292
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
    Ik vind de die van de ano demo er wel goed uitzien, de crackling gaat heel lang door, zie je niet zo vaak eigenlijk. Is dit een 2019 productie exemplaar?
    Ik hoop dat laatste van harte!

  11. #293
    VWC-Lid PyroBrian's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2014
    Berichten
    595
    Thanks
    602
    202 waarderingen in 99 posts
    Ik ga het denk ik zo oplossen: Cake 1 los op de avond. Dan cake 4 > 2+3 in V-shape na 12en.

  12. #294
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 januari 2019
    Berichten
    1.476
    Thanks
    3.724
    1.167 waarderingen in 547 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janniekske Bekijk bericht
    Komt erg mooi op de film. Snap de meningen dat deze eentonig over kan komen, maar vind dit toch wel een sierlijke box. Ga hem in tweevoud schieten samen met on the beat van Pangu, in een finale van voornamelijk goud rood en blauw. Gaat wel een kleurrijk spektakel worden denk ik

  13. #295
    VWC-Lid BurstDuo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 juli 2012
    Berichten
    1.099
    Thanks
    1.798
    1.269 waarderingen in 442 posts
    Deze cakebox leent zich uitstekend uit om per 2 te worden geschoten. Dan komt die ook wel op zijn best over vind ik. Gezien de online december prijs van €90,- verwacht ik deze volgend jaar in de freakacties, net zoals de afgelopen maanden, wel weer voor +/- €70,- dan heb je toch echt wel een goede box per 2 voor een leuke prijs.

  14. #296
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2012
    Berichten
    1.637
    Thanks
    1.020
    1.407 waarderingen in 558 posts
    Ik vond er vorig jaar op demo's weinig aan, maar na ANO heb ik vanavond bij Valk weer enorm staan te genieten van deze bak. Ik denk wel de grootste spreiding van heel de avond, knettert lekker door. Sierlijk, fijn tempo, combi van kleur en crackling, topfinale.. Chapeau!

  15. Deze 2 gebruikers waarderen Rico voor het bericht:


  16. #297
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Inderdaad, dit was gisteren echt een topper bij de Valk demo. Alleen het tempo vind ik toch wat minder, daarom wat minder geschikt voor mij om in een show o.i.d. te verwerken, maar zeer gaaf als stand alone. Dat knetteren gaat inderdaad heerlijk lang door! Topper.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  17. #298
    VWC-Lid Marc_87's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Locatie
    Voorne aan Zee
    Berichten
    549
    Thanks
    231
    390 waarderingen in 131 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Inderdaad, dit was gisteren echt een topper bij de Valk demo. Alleen het tempo vind ik toch wat minder, daarom wat minder geschikt voor mij om in een show o.i.d. te verwerken, maar zeer gaaf als stand alone. Dat knetteren gaat inderdaad heerlijk lang door! Topper.
    Waarom is deze minder goed in een show te verwerken als ik vragen mag? Ik ga hem per vier schieten die jaar en in onderstaande show wordt die per drie geschoten en goed te zien van 7:30:



  18. Deze gebruiker waardeert Marc_87 voor het bericht:


  19. #299
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marc_87 Bekijk bericht
    Waarom is deze minder goed in een show te verwerken als ik vragen mag? Ik ga hem per vier schieten die jaar en in onderstaande show wordt die per drie geschoten en goed te zien van 7:30:


    Per 3 is natuurlijk alles al een stuk beter dan wanneer je enkel schiet. Maar ook de pauze tussen de cakes doet voor mij zó afbreuk, dat ik hem niet in een show wil schieten, ik wil namelijk geen gaten hebben in de show. Dat ik het dan kan oplossen om hem met meerdere tegelijk te schieten is leuk, maar ik vind dat dat niet nodig moet zijn. Ook in de show wil ik boxen los kunnen schieten, zeker bij deze. Ik vind het crackling juist gaaf stand alone, dat ze niet elkaar doorkruisen van meerdere posten.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  20. #300
    VWC-Lid Marc_87's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Locatie
    Voorne aan Zee
    Berichten
    549
    Thanks
    231
    390 waarderingen in 131 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Per 3 is natuurlijk alles al een stuk beter dan wanneer je enkel schiet. Maar ook de pauze tussen de cakes doet voor mij zó afbreuk, dat ik hem niet in een show wil schieten, ik wil namelijk geen gaten hebben in de show. Dat ik het dan kan oplossen om hem met meerdere tegelijk te schieten is leuk, maar ik vind dat dat niet nodig moet zijn. Ook in de show wil ik boxen los kunnen schieten, zeker bij deze. Ik vind het crackling juist gaaf stand alone, dat ze niet elkaar doorkruisen van meerdere posten.

    Ik snap je helemaal! Daar zit wat in, helaas zat er bij mij afgelopen jaar teveel verschil in de cakes onderling. Dat was jammer.

    Persoonlijk wil ik eigenlijk niet meer per één schieten, vind ik niet spectaculair genoeg meer...

  21. Deze gebruiker waardeert Marc_87 voor het bericht:


Pagina 20 van 28 EersteEerste ... 101819202122 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •