Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Skyline on Fire [Compound] Uitloop

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    50mm mines zijn heerlijj, heb keer cakes van royal fireworks gehad met 50mm mines en die waren zeer indrukwekkend. Lijkt me gave bak
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

    Comment


      #17
      Hier is hij dan, de grootste compound van Evolution Fireworks. Skyline on Fire. Wij hebben de beelden al maar die komen later dit jaar online. Wel hebben wij een screenshot van een van de effecten uit deze box zie foto.

      Deze compound box is een mix tussen de Insane en een Syrenity box en dat 2x zo groot, met diversen soorten kaliber 25mm 30mm en 50mm en 259 schoten. Ik denk dat dit zeker wel een aanrader gaat worden want wat is dit een beauty van een box. Binnenkort komen wij met de beelden. Bron: https://www.facebook.com/Pyrotoro/

      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	35268988_1067108476760607_1412202650132283392_n.jpg
Vertoningen:2
Grootte:50,5 KB
ID:	1566282Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	35305543_1838720306173894_3155172435515408384_o.jpg
Vertoningen:1
Grootte:137,0 KB
ID:	1566283

      Comment


        #18
        Zo dan, dat moet dus de absolute topbak van Evolution worden. Als ik alleen al zie op welke twee andere boxen die box gebaseerd is, zou ik zeggen dat kan bijna niet misgaan!

        Ik zal hier ook zeker wat voor willen gaan neertellen, ben zeer benieuwd in ieder geval!

        Comment


          #19
          Dit is er een om in de gaten te houden, maar verwacht ook veel van de andere nieuwe producten, als evo komt jaar goed verkrijgbaar zal zijn zullen vast weer een gooi doen naar importeur van het jaar, gun het ze van harte, al jaren top kwaliteit samen met Pangu.

          Hopen dat de beelden snel online komen en de prijzen dan kunnen we gaan kiezen welke we nemen, of allemaal ;).

          Comment


            #20
            Pfff Wachten duurt lang op bewegend beeld

            Comment


              #21
              Op de Facebook pagina van Evolution Fireworks zijn de afgelopen week een aantal screenshots verschenen van een aantal films van de nieuwe artikelen uit de Evo Specials lijn, zo ook van de Skyline on Fire. Voor de mensen zonder Facebook hierbij een aantal screenshots.





















              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #22
                Deze ziet er op de stills mooi uit. 2x2kg met diverse kalibers en schietrichtingen zal wel 10 cakes gaan inhouden? Groot dingetje...

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                  Deze ziet er op de stills mooi uit. 2x2kg met diverse kalibers en schietrichtingen zal wel 10 cakes gaan inhouden? Groot dingetje...
                  Als ik het goed heb bevat deze box in totaal 8 cakes

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
                    Als ik het goed heb bevat deze box in totaal 8 cakes
                    Deze box bevat idd. 8 cakes

                    Comment


                      #25
                      Eerste freak prijs / voorverkoopprijs die ik tegen kwam was €250
                      31/12 Knalle als een malle!

                      Comment


                        #26

                        Comment


                          #27
                          Dit is een must have box!!! Is filmpje vanuit produktie? Wat een kleuren, effecten en multi shapes. Me like it!

                          Comment


                            #28
                            Dit is echt een dikke must-have inderdaad! Prachtige kleuren, groot uitgevoerde én mooie effecten, veel verschillende shapes. Puik werkje hoor
                            ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                            Comment


                              #29
                              Complete show in één (nouja eigenlijk 2) doos. Echt ieder effect is gewoon prachtig. Prijs wordt voor mij misschien nog een dingetje, maar ik ga hem zeker onthouden.

                              Comment


                                #30
                                De prijs is zeker een dingetje. Maar het is nog vroeg, en er komt nog zo veel aan.
                                Maar ga hem zeker op mijn lijst zetten.
                                By the way, dit is een schitterende box.
                                December Will Be Magic Again!!

                                Comment

                                Working...
                                X