Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Skyline on Fire [Compound] Uitloop

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    EVO is hier van het weekend nog geweest en er zijn op dit moment geen signalen dat deze te laat komt.
    Hebben ze ook een datum gegeven wanneer hij binnen is ?

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Rouveen82 Bekijk bericht
      Hebben ze ook een datum gegeven wanneer hij binnen is ?

      Misschien kun je dan duidelijk maken waarop jij je verdenkingen gebaseerd hebt?
      Op deze manier ken ik er ook nog wel een paar....

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door pyroguy2000 Bekijk bericht
        Misschien kun je dan duidelijk maken waarop jij je verdenkingen gebaseerd hebt?
        Op deze manier ken ik er ook nog wel een paar....
        Ik was benieuwd of deze bak ook op een demo zou worden geschoten,maar aangezien hij heel laat binnen is zal dat niet gaan lukken,wat ik vernomen heb is hij heel laat,niet voor kerst in ieder geval.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Rouveen82 Bekijk bericht
          Ik was benieuwd of deze bak ook op een demo zou worden geschoten,maar aangezien hij heel laat binnen is zal dat niet gaan lukken,wat ik vernomen heb is hij heel laat,niet voor kerst in ieder geval.
          En waar heb jij dat vernomen dan?
          Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

          Comment


            ben ik ook benieuwd naar wie of wat jou bron is

            Comment


              Is alleen maar positief toch, heeft het ILT ook geen kans om hem af te keuren

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Rouveen82 Bekijk bericht
                Ik was benieuwd of deze bak ook op een demo zou worden geschoten,maar aangezien hij heel laat binnen is zal dat niet gaan lukken,wat ik vernomen heb is hij heel laat,niet voor kerst in ieder geval.
                Bronvermelding zou wel op zn plaats zijn, dit is anders paniek zaaien om niks
                https://www.houtse-bazar.nl

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
                  Bronvermelding zou wel op zn plaats zijn, dit is anders paniek zaaien om niks
                  Idd , want heb deze net besteld en met mij nog vele anderen . Van waar (Bron)

                  Comment


                    Tot nu toe is dit Bronzin!!!!!

                    Kon het niet laten
                    Extreme Pyromaniac for life.

                    Comment


                      Zou fijn zijn als je er dan even bij vermeld wanneer de evo spulletjes binnen komen.
                      PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                      Comment


                        Op tijd is toch op tijd. Maakt toch niet uit wanneer het precies binnenkomt

                        Comment


                          Vorig jaar kwam veel spul pas de nacht vd eerste verkoopdag binnen en dat gaf aardig wat problemen.
                          PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                          Comment


                            Snap er eigenlijk helemaal niks van dat dit in deze tijd nog allemaal zo onduidelijk moet blijven...
                            https://youtu.be/SxxMgCgu2do

                            Comment


                              Sorry dat ik dit zeg maar, hoezo willen we zo graag weten of het wel op tijd binnen is enzo? Ik snap dat het fijn is dat er een bevestiging is, maar ik denk ook dat onder andere Evolution haar uiterste best doet voor ons en de andere liefhebbers. En uiteindelijk kan er nu weinig meer veranderd worden op zo'n korte tijdspan. Dus ik zou zeggen, loop even naar de aldi, koop wat cat1 en steek dat af om de kruitstress te verminderen. Gewoon rustig afwachten en geen nieuws is goed nieuws

                              Comment


                                Weten óf het op tijd binnenkomt tot daar aan toe, maar moeten/willen weten wanneer? Kan me niet bedenken wat daar de toegevoegde waarde van is.

                                Comment

                                Working...
                                X