Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Skyline on Fire [Compound] Uitloop

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Beetje off-topic. Maar dit geeft toch wel (weer) de kromheid van de 25kg regeling aan. Je moet de beschermende verpakking er af halen om deze te mogen vervoeren en in huis te hebben......

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Noppes Bekijk bericht
      Beetje off-topic. Maar dit geeft toch wel (weer) de kromheid van de 25kg regeling aan. Je moet de beschermende verpakking er af halen om deze te mogen vervoeren en in huis te hebben......

      Ik kan het mis hebben, maar volgens mij kun je deze inclusief de omdoos en kooi gewoon zo mee nemen. Bij de Escape from Hell van Vuurwerkmania stond ook 26kg op de doos, maar kooi telt niet mee voor het gewicht en zo komt die toch nog uit op de 25kg.

      Comment


        Denk dat het hele gewichtverhaal gewoon aan jezelf ligt , als je met deze doos wordt aangehouden zal geen agent moeilijk doen .

        Het gaat meer om de auto’s zoals ik vroeger een weekendje ging vissen

        Natural Born Pyro

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door pielke Bekijk bericht
          Denk dat het hele gewichtverhaal gewoon aan jezelf ligt , als je met deze doos wordt aangehouden zal geen agent moeilijk doen .

          Het gaat meer om de auto’s zoals ik vroeger een weekendje ging vissen
          [ATTACH=CONFIG]41755[/ATTACH]
          [ATTACH=CONFIG]41756[/ATTACH]
          Hahaha goud dit
          16e jaar op vuurwerkcrew!!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door pielke Bekijk bericht
            Denk dat het hele gewichtverhaal gewoon aan jezelf ligt , als je met deze doos wordt aangehouden zal geen agent moeilijk doen .

            Het gaat meer om de auto’s zoals ik vroeger een weekendje ging vissen
            [ATTACH=CONFIG]41755[/ATTACH]
            [ATTACH=CONFIG]41756[/ATTACH]
            Je lijkt mijn vrouw wel. Zij neemt ook altijd veel te veel mee voor een weekend

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
              Deze is exclusief adr doos verpakking en kooi net tegen de 25kg en mag dus gewoon in geheel meegeleverd worden.

              Gr
              Marchel
              Qua kilo's dus geen probleem, mooi!
              Maar is het ook toegestaan om een product zo op elkaar uit te leveren of zijn daar ook nog regels voor?
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                Qua kilo's dus geen probleem, mooi!
                Maar is het ook toegestaan om een product zo op elkaar uit te leveren of zijn daar ook nog regels voor?
                Denk dat dat geen probleem is, zijn eigenlijk 2 aparte compounds. Geloof dat transbomber eerst ook gewoon per 2 in een doos op elkaar zitten.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
                  Denk dat dat geen probleem is, zijn eigenlijk 2 aparte compounds. Geloof dat transbomber eerst ook gewoon per 2 in een doos op elkaar zitten.
                  Dat klopt, maar die lever je niet als 1 item uit, dan heb je 2 producten gekocht, cakes zitten ook op elkaar in een doos, maar verkoop je los. De Skyline on Fire is natuurlijk 1 product.
                  Er zijn zoveel regels, ik ben benieuwd of hier nou ook een regel voor is, al is die gelukkig makkelijk op te lossen in dat geval.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                    Dat klopt, maar die lever je niet als 1 item uit, dan heb je 2 producten gekocht, cakes zitten ook op elkaar in een doos, maar verkoop je los. De Skyline on Fire is natuurlijk 1 product.
                    Er zijn zoveel regels, ik ben benieuwd of hier nou ook een regel voor is, al is die gelukkig makkelijk op te lossen in dat geval.

                    Ja precies je kan ze altijd nog apart uitleveren. Neem aan dat ze in 2 aparte dozen zitten. Ben echt benieuwd naar de uit eindelijke productie resultaten van bepaalde evo bakkies.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                      Qua kilo's dus geen probleem, mooi!
                      Maar is het ook toegestaan om een product zo op elkaar uit te leveren of zijn daar ook nog regels voor?
                      Zal geen probleem zijn, denk dat compound 1 artikelnummer.....A heeft en de andere artikelnummer .....B
                      In zekere zin wel 1 items maar wel 2 verschillende artikelnummers.
                      https://www.houtse-bazar.nl

                      Comment


                        Ik kwam afgelopen week de dummy van de Skyline on Fire tegen. Wat een imposante doos zeg, bizar groot. En zoals hierboven al is vermeld, zitten de 2 compounds dus boven elkaar in de doos.

                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                          Qua kilo's dus geen probleem, mooi!
                          Maar is het ook toegestaan om een product zo op elkaar uit te leveren of zijn daar ook nog regels voor?
                          Bij een meterpakket zitten nog veel meer producten op elkaar

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
                            Weet iemand de buitenafmetingen van de totale doos?
                            Nogmaals deze vraag, aangezien daar nog geen antwoord op is gegeven maar de dummy's nu wel binnen zijn.
                            There is no such thing as enough fireworks.

                            Comment


                              Waar stopt doos 1 en begint doos 2 op de filmpjes i.v.m. vertraging.
                              Eindigt doos 1 met een climax en begint doos 2 rustig?
                              Je zou ze dan ook apart kunnen schieten?

                              Weet iemand hoeveel schoten 25mm en hoeveel 30mm zijn?

                              Comment


                                Is deze al geschoten op een demo?

                                Comment

                                Working...
                                X