Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Skyline on Fire [Compound] Uitloop

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Fausto Bekijk bericht
    Zag de foto van de dummy hiervan op Facebook van Orthen. Mooi om beetje te vergelijken met de grote van de andere boxen.

    [ATTACH=CONFIG]41653[/ATTACH]
    Heb de skyline ook besteld , maar had deze box tocht echt wat groter verwacht . wil natuurlijk niks zeggen over de uitwerking .

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Jord1975 Bekijk bericht
      Heb de skyline ook besteld , maar had deze box tocht echt wat groter verwacht . wil natuurlijk niks zeggen over de uitwerking .
      Nog groter ? Ik vind het een behoorlijke doos anders

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
        Nog groter ? Ik vind het een behoorlijke doos anders
        Het is zeker een behoorlijk grote doos ... maar had hem me groter voorgesteld platter en breder . Dit zal kwa uitwerking geen effect hebben het gaat tenslotte om de inhoud �� .

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Jord1975 Bekijk bericht
          Het is zeker een behoorlijk grote doos ... maar had hem me groter voorgesteld platter en breder . Dit zal kwa uitwerking geen effect hebben het gaat tenslotte om de inhoud �� .
          ik denk dat in die grote doos 2 op elkaar gestapeld zijn en als je ze naast elkaar zet krijg je 1 grote platte zoals op pagina 1

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
            ik denk dat in die grote doos 2 op elkaar gestapeld zijn en als je ze naast elkaar zet krijg je 1 grote platte zoals op pagina 1
            Als je goed kijkt zie je eronder 2 bombers staan. Deze zijn samen ongeveer even groot ala de skyline, dat zijn dus al 288 shots. Dus denk dat die doos wel klopt.

            Comment


              Klopt helemaal.

              Was een heeeeeel stom foutje in China.
              Extreme Pyromaniac for life.

              Comment


                Welke box staat met de bovenzijde naar voor op de foto ?
                Natural Born Pyro

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                  Klopt helemaal.

                  Was een heeeeeel stom foutje in China.
                  he marcel , fijn je weer eens te zien op het forum
                  geeft me een goed gevoel dat je alles onder controle hebt

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                    Klopt helemaal.

                    Was een heeeeeel stom foutje in China.
                    Toch Chinees met zijn ogen open geweest , ander was de doos platter geweest .. nee Laurence en jantjebeton hebben wel gelijk.

                    Comment


                      Snap het zelf niet meer, maar volgens mij is dit gewoon de doos zoals die ook is. Lijkt me raar als er 2 compounds in zitten. Beetje lage tubes dan voor 30mm.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
                        Snap het zelf niet meer, maar volgens mij is dit gewoon de doos zoals die ook is. Lijkt me raar als er 2 compounds in zitten. Beetje lage tubes dan voor 30mm.
                        Zover ik weet zitten er idd 2 compounds boven elkaar, er zitten in ieder geval 2 delen in een doos, vraag aardig formaat hoor irl ;)
                        Correct me if im wrong

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door pielke Bekijk bericht
                          Welke box staat met de bovenzijde naar voor op de foto ?
                          Denk dat dit best eens de Color Carnival kan zijn

                          Comment


                            Ziet er zo ook wel dik uit, minder lang, dubbel zo hoog.
                            Uiteindelijk maakt het niet uit, al snap ik dat sommigen toch graag 1 lange platte doos naar buiten zouden tillen.

                            Ben onwijs benieuwd naar de straat films van deze box.

                            @Marchel, hoe zit het hierbij met de regelgeving? Mogen winkeliers hem zo op elkaar uitleveren of mogen ze nu enkel als losse delen worden uitgeleverd?
                            Dat is overigens niet nieuw natuurlijk, zijn wel meer compounds die in totaal óver de 25kg gaan, die krijg je als 2 of 3 losse boxen uitgeleverd, omdoos kan je er dan eventueel bij vragen geloof ik.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                              Ziet er zo ook wel dik uit, minder lang, dubbel zo hoog.
                              Uiteindelijk maakt het niet uit, al snap ik dat sommigen toch graag 1 lange platte doos naar buiten zouden tillen.

                              Ben onwijs benieuwd naar de straat films van deze box.

                              @Marchel, hoe zit het hierbij met de regelgeving? Mogen winkeliers hem zo op elkaar uitleveren of mogen ze nu enkel als losse delen worden uitgeleverd?
                              Dat is overigens niet nieuw natuurlijk, zijn wel meer compounds die in totaal óver de 25kg gaan, die krijg je als 2 of 3 losse boxen uitgeleverd, omdoos kan je er dan eventueel bij vragen geloof ik.
                              Deze is exclusief adr doos verpakking en kooi net tegen de 25kg en mag dus gewoon in geheel meegeleverd worden.

                              Gr
                              Marchel
                              Extreme Pyromaniac for life.

                              Comment


                                Dus dan moet je de winkel verplichten om de kooi eraf te halen, ook fijn voor de consument!

                                Comment

                                Working...
                                X