Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 20 van 26 EersteEerste ... 101819202122 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 286 t/m 300 van 385
  1. #286
    VWC-Lid vuurwerkduiven's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 september 2016
    Locatie
    duiven
    Berichten
    2.866
    Thanks
    1.248
    1.397 waarderingen in 780 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door firewire Bekijk bericht
    Boven jou post geven 7 individuele personen aan dat de afwerking/lontsysteem/verlijming niet in orde was.
    Niemand vroeg om een compensatie maar delen slechts hun ervaringen wbt bovenstaande.
    Filmpjes/foto’s heb ik niet voor je, maar na zeven keer dezelfde constatering en geen beeldmateriaal, zou ik zeggen “trek een paar pallets open en deel zelf je foto’s/bevindingen” hier...
    Onbeschoft zeg bah bah

  2. Deze gebruiker waardeert vuurwerkduiven voor het bericht:


  3. #287
    VWC-Lid Econz's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2017
    Locatie
    Los Limbos
    Berichten
    876
    Thanks
    1.363
    1.084 waarderingen in 434 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door firewire Bekijk bericht
    Boven jou post geven 7 individuele personen aan dat de afwerking/lontsysteem/verlijming niet in orde was.
    Niemand vroeg om een compensatie maar delen slechts hun ervaringen wbt bovenstaande.
    Filmpjes/foto’s heb ik niet voor je, maar na zeven keer dezelfde constatering en geen beeldmateriaal, zou ik zeggen “trek een paar pallets open en deel zelf je foto’s/bevindingen” hier...
    So ja hey!
    Wat een toon.

    Lijkt wel alsof je in de zandbak heb gespeeld en er zand in je k@tje is gekomen.

    Je mag blij zijn dat er iemand van EVO reageert hier....
    Zo in mijn sas met sas..

  4. Deze gebruiker waardeert Econz voor het bericht:


  5. #288
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 januari 2016
    Berichten
    174
    Thanks
    412
    34 waarderingen in 29 posts
    Heb al een PM naar Pyromaniac gestuurd met mijn ervaringen. Dus vriendelijk blijven pikkie's

  6. Deze gebruiker waardeert tivoli voor het bericht:


  7. #289
    VWC-Lid Samenvuurwerkkopen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 september 2012
    Berichten
    1.491
    Thanks
    1.111
    1.590 waarderingen in 682 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
    Onbeschoft zeg bah bah
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Econz Bekijk bericht
    So ja hey!
    Wat een toon.

    Lijkt wel alsof je in de zandbak heb gespeeld en er zand in je k@tje is gekomen.

    Je mag blij zijn dat er iemand van EVO reageert hier....
    Leuk he jongens, een beetje olie op het vuur gooien.

    Je zou ook iets over Marchel zn bericht kunnen zeggen, dat is ook een beetje kortaf.
    Hij had ook kunnen schrijven: Wat vervelend jongens dat de dozen er zo uitzagen. Hebben jullie wellicht foto's voor mij?
    Het blijven stukjes tekst die nogal snel verkeerd geïnterpreteerd kunnen worden.
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

  8. Deze 4 gebruikers waarderen Samenvuurwerkkopen voor het bericht:


  9. #290
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.947 waarderingen in 1.827 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
    Leuk he jongens, een beetje olie op het vuur gooien.

    Je zou ook iets over Marchel zn bericht kunnen zeggen, dat is ook een beetje kortaf.
    Hij had ook kunnen schrijven: Wat vervelend jongens dat de dozen er zo uitzagen. Hebben jullie wellicht foto's voor mij?
    Het blijven stukjes tekst die nogal snel verkeerd geïnterpreteerd kunnen worden.
    Mijn ervaring in deze is dus ook gewoon nergens op reageren en het iedereen maar uit laten zoeken?
    Of is er nog enigszins respect dat we oorzaken willen zoeken en een oplossing?

    En wat denk je zelf, dat we iedereen gewoon maar compenseren die zich meld zonder enig bewijs?
    Wat zou jij doen?

    Maar dit laat ook maar weer eens zien hoe ondankbaar sommige kunnen zijn en wat we ook doen NOOIT goed is.

    En ook dit zal wel weer bot overkomen.( bij degene die zich aangesproken voelen )
    Maar moet ik alles dan met fluwelen handschoentjes aanpakken en over me heen laten gaan?


    Wie mij ook maar enigszins kent weet wat ik met mijn tekst bedoelde!

    I rest my case!!!
    Extreme Pyromaniac for life.

  10. Deze 7 gebruikers waarderen PYROMANIAC 1975 voor het bericht:


  11. #291
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2015
    Berichten
    467
    Thanks
    144
    260 waarderingen in 106 posts
    Ik had hier helemaal niet meer op gereageerd Marchel. Top dat je vroeg naar foto's om zo een beter beeld te krijgen van wat er mis is gegaan. Respect! Dit zouden meer importeurs moeten doen. Stelletje zeikers.

  12. Deze gebruiker waardeert KristianS voor het bericht:


  13. #292
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Ik denk dat wanneer je al bij uit de doos halen van dit product constateert dat e.e.a. niet in orde is, je hier wel een fotootje voor jezelf kunt maken. Dat lontjes e.d. niet goed zitten of los, dat kan gebeuren. Een kwestie van controleren en zelf even vastmaken doet wonderen. Maar om geen foto's te maken en achteraf dan toch nog zeuren terwijl het misschien wel gewoon goed is afgegaan, vind ik persoonlijk te ver gaan. Ik denk dan ook dat in dit geval GEEN compensatie nodig of verplicht is. Iedereen kan dan wel achteraf gaan roepen dat hij/zij een niet degelijk product had en gecompenseerd wil worden.

  14. #293
    VWC-Lid Janniekske's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    3.070
    Thanks
    3.490
    7.029 waarderingen in 1.557 posts
    En uit ervaring weet ik, dat als je bewijs hebt, je netjes word gecompenseerd! Foto's zeggen meer dan vele woorden natuurlijk. Een foto maken is een kleine moeite, niet perse om compensatie te krijgen, maar om een importeur te melden wat je mindere ervaring is. Uiteindelijk wilt die voor iedereen een top product leveren!
    BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

  15. #294
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Heb geen foto marchel, het doorlont werk was simpel en trok je makkelijk los en je trok ook zomaar een cake van de plank af. De plank zelf was wel dik maar niet heel sterk. Was ook geperst hout dus met een beetje vocht brokkelt dat ook snel uit elkaar. Zoals ik al begreep was dit niet het originele ontwerp voor een beetje freak was het geen probleem lijkt mij. Beetje schilderstape bij de hand en klaar

  16. #295
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 maart 2006
    Berichten
    1.518
    Thanks
    3.410
    1.919 waarderingen in 698 posts
    niemand vraagt om compensatie he... daar begon marchel zelf over.
    iedereen is het er wel over eens dat geen merk tegen Evo op kan. ook dit slordigheidje is alleen maar een paar keer benoemd, verder maakt niemand er een probleem van. laten we het niet escaleren met zn allen

  17. Deze 2 gebruikers waarderen ghoost voor het bericht:


  18. #296
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2015
    Berichten
    196
    Thanks
    135
    218 waarderingen in 61 posts
    Het is gewoon geen handige compound laten we het daar op houden. En inderdaad compensatie is nergens voor nodig, de effecten die eruit kwamen waren subliem. Ga vooral zo door met mooie blokkies verzinnen Marchel!

  19. Deze gebruiker waardeert fireworks94 voor het bericht:


  20. #297
    VWC-Lid faab1234's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 december 2011
    Berichten
    701
    Thanks
    97
    520 waarderingen in 139 posts
    Marchel,

    Bij mij ging wel alles goed.
    Super mooie cakebox.!

    Maak kan wel begrijpen wat sommige hebben meegemaakt.
    Het houten plankje boog wel snel door en de cakes zaten niet goed vast eraan.
    Hierdoor zag je de cakes dansen tijdens hun werkzaamheden.

    Misschien een idee om de 2 compounds te voorzien van hun eigen omdoos.
    Dan heb je al veel opgelost.

  21. Deze 2 gebruikers waarderen faab1234 voor het bericht:


  22. #298
    VWC-Lid Samenvuurwerkkopen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 september 2012
    Berichten
    1.491
    Thanks
    1.111
    1.590 waarderingen in 682 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
    Mijn ervaring in deze is dus ook gewoon nergens op reageren en het iedereen maar uit laten zoeken?
    Of is er nog enigszins respect dat we oorzaken willen zoeken en een oplossing?

    En wat denk je zelf, dat we iedereen gewoon maar compenseren die zich meld zonder enig bewijs?
    Wat zou jij doen?

    Maar dit laat ook maar weer eens zien hoe ondankbaar sommige kunnen zijn en wat we ook doen NOOIT goed is.

    En ook dit zal wel weer bot overkomen.( bij degene die zich aangesproken voelen )
    Maar moet ik alles dan met fluwelen handschoentjes aanpakken en over me heen laten gaan?


    Wie mij ook maar enigszins kent weet wat ik met mijn tekst bedoelde!

    I rest my case!!!
    Misschien moet je mijn bericht nog eens goed lezen voordat je zo fel reageert Of quote je wellicht de verkeerde?

    Leuk he jongens, een beetje olie op het vuur gooien.
    Deze zin was een sarcastische reactie richting vuurwerkduiven en Econz. Hun reacties zijn er duidelijk op gericht om de boel op te stoken.

    Je zou ook iets over Marchel zn bericht kunnen zeggen, dat is ook een beetje kortaf.
    Hij had ook kunnen schrijven: Wat vervelend jongens dat de dozen er zo uitzagen. Hebben jullie wellicht foto's voor mij?

    Dit was uiteraard puur een voorbeeld om de laatste zin te verduidelijken. Iedereen die hier wat langer meeleest weet ondertussen hoe jouw berichten eruit zien.
    Jou reactie is wellicht het beste voorbeeld dat berichten nogal snel verkeerd geïnterpreteerd worden.
    Laatst gewijzigd door Samenvuurwerkkopen; 3 januari 2019 om 17:36
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

  23. Deze 3 gebruikers waarderen Samenvuurwerkkopen voor het bericht:


  24. #299
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.947 waarderingen in 1.827 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
    Misschien moet je mijn bericht nog eens goed lezen voordat je zo fel reageert Of quote je wellicht de verkeerde?

    Leuk he jongens, een beetje olie op het vuur gooien.
    Deze zin was een sarcastische reactie richting vuurwerkduiven en Econz. Hun reacties zijn er duidelijk op gericht om de boel op te stoken.

    Je zou ook iets over Marchel zn bericht kunnen zeggen, dat is ook een beetje kortaf.
    Hij had ook kunnen schrijven: Wat vervelend jongens dat de dozen er zo uitzagen. Hebben jullie wellicht foto's voor mij?

    Dit was uiteraard puur een voorbeeld om de laatste zin te verduidelijken. Iedereen die hier wat langer meeleest weet ondertussen hoe jouw berichten eruit zien.
    Jou reactie is wellicht het beste voorbeeld dat berichten nogal snel verkeerd geïnterpreteerd worden.
    Was idd verkeerd gequote.

    Excuus in deze.

    Gr
    Marchel
    Extreme Pyromaniac for life.

  25. Deze 5 gebruikers waarderen PYROMANIAC 1975 voor het bericht:


  26. #300
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 december 2015
    Berichten
    63
    Thanks
    14
    14 waarderingen in 12 posts
    Ik had deze ook, vond het echt qua efffecten een top bak, misschien wel iets te groot voor mijn in mijn straat (Mines waren zoooo dik!), maar echt hele goede effecten en gewoon goed. Mijn doorlontchinees had de laatste 2 cakes wel nogal afgeraffeld, maar ik check altijd de compounds alsnog en verbeter waar nodig, dus dat was makkelijk opgelost. Wel was mijn doorlontchinees ook vergeten de cake 1b en 4b (goed) vast te lijmen. Zelf met ductape er wel iets moois van gemaakt. Wel had ik dus omdat ze zowel niet naast elkaar als achter elkaar konden staan, dat ik hem pas op straat kon doorlonten. Anders kreeg je wel een hele lastige bak om hem naar je straat te tillen ;). Ik vind het alleen maar hele goede service van Evo dat ze dan (zo snel al!) hun product proberen te verbeteren en zelfs compensatie aanbieden. Echt een hele dikke plus van mijn kant voor zowel deze box als voor evo, maar de afwerking van deze box mag zeker nog beter.
    Samengevat:
    - Top importeur (vond alle cakes/cakeboxen van evo echt heel dik
    - Top cakebox mbt effecten / mines
    - Afwerking van de box kan stukken beter
    - Firewire moet niet zo zeiken

  27. Deze 2 gebruikers waarderen kamilpieper voor het bericht:


Pagina 20 van 26 EersteEerste ... 101819202122 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •