Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Skyline on Fire [Compound] Uitloop

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door gerwin1000 Bekijk bericht
    Ben benieuwd na je straatfilmpje de mijne had geen azuurblauwe parels en de filmpjes die ik tot nu toe gezien heb ook niet.
    Die hadden er volgens het productfimpje wel in moeten zitten, zie seconde 23 - 25, eerste filmpje openingspost! En die fluiters die niet op het productfilmpje te zien/horen zijn, maar wel in de straatfilmpjes... voegen niets toe aan deze bak. Verder wel echt een mega dikke bak!

    Comment


      Hoe kan het eigenlijk dat er wel 2" mines in een compound mogen maar geen 2" boeket terwijl die los wel weer mogen. Best krom eigenlijk. Verder een erg mooi ding. Zou van mij nog wel een tikkeltje sneller mogen om echt een prof feeling te krijgen

      Comment


        Mines en tails vallen met 50mm nog in F2 en singleshots met max 40gr en 50mm vallen onder aangepaste F3.

        Comment


          Afgelopen jaar deze box als finale stuk geschoten na 00:00, wat een geweld!

          Een poging gedaan om te filmen maar door de grootte van de effecten maar weinig op beeld gekregen.

          Helaas er wel achter gekomen dat onze oud en nieuw locatie niet helemaal geschikt is voor dit soort bazenboxen, dit dit jaar gaan we alleen nog voor I shape haha
          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

          Comment


            Prijs voor 2019:

            Adviesprijs: 399 euro
            Onlineprijs: 299 euro

            Comment


              Hij is heel sierlijk, maar hij mist toch een beetje tempo vind ik. Vorig jaar zelf in de straat gezien, maar koop hem niet nog een keer ben ik bang.
              Klapchi

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                Afgelopen jaar deze box als finale stuk geschoten na 00:00, wat een geweld!

                Een poging gedaan om te filmen maar door de grootte van de effecten maar weinig op beeld gekregen.

                Helaas er wel achter gekomen dat onze oud en nieuw locatie niet helemaal geschikt is voor dit soort bazenboxen, dit dit jaar gaan we alleen nog voor I shape haha
                zelfde probleem hier, als je hem in de lengte zet staan mensen er te dicht op. Bij I shape kunnen mensen makkelijker dieper de straat in lopen.

                Comment


                  --> Vuurwerkevents.nl <--

                  Comment


                    Na de reacties toch een hoge verwachting, maar op de demo kon ie mij niet interesseren. Begreep dat het zou gaan om een sample, diverse salvo's waren ook echt niet goed uitgevoerd. Ik hoop hem nog eens te zien als productie later dit jaar, want zo was het echt geen succes voor zo een hoog bedrag.

                    Comment


                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        Make Fireworks Great Again!

                        Comment


                          Het tempo had wellicht iets hoger gekund, maar voor de rest kan ik hier niets negatiefs over zeggen. Ik vind het een geweldige bak waar alles in zit!

                          Comment


                            https://www.youtube.com/c/VuurwerkcrewMJB

                            Comment


                              Weet iemand hoe hij dit jaar verpakt is? weer een hoge doos met de 2 delen op elkaar of de brede doos zoals afgebeeld met de 2 delen naast elkaar?

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door EHVuurwerk Bekijk bericht
                                Weet iemand hoe hij dit jaar verpakt is? weer een hoge doos met de 2 delen op elkaar of de brede doos zoals afgebeeld met de 2 delen naast elkaar?
                                Bij de dummy zitten ze naast elkaar verpakt ieder geval.

                                Comment

                                Working...
                                X