Banner GBV-WECO - EvolutionVuurwerk.nl
Pagina 19 van 26 EersteEerste ... 91718192021 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 271 t/m 285 van 385
  1. #271
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 december 2016
    Berichten
    486
    Thanks
    61
    110 waarderingen in 90 posts
    Ben ik ook wel benieuwd naar

  2. #272
    VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2008
    Locatie
    Ommen
    Berichten
    3.219
    Thanks
    3.825
    3.228 waarderingen in 1.248 posts
    Deze ziet er echt heel vet uit !!

  3. #273
    VWC-Lid Fausto's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.468
    Thanks
    1.452
    1.118 waarderingen in 408 posts
    Wat een bak zeg. One man show zullen we maar zeggen. Heel gaaf. Jammer dat mijn maat het einde ervan is vergeten te filmen
    31/12 Knalle als een malle!

  4. Deze 2 gebruikers waarderen Fausto voor het bericht:


  5. #274
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 december 2013
    Berichten
    315
    Thanks
    103
    255 waarderingen in 109 posts
    jammer dat de blauwe parels er niet in zaten zoals in de sunbeam 1 tevens zaten er ineens weer fluiters in en had begrepen dat die er niet meer in zouden zitten. Verder zoals hier boven gemeld was het een super bak waar geen eind aan leek te komen

  6. #275
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2015
    Berichten
    196
    Thanks
    135
    218 waarderingen in 61 posts
    Ik moet zeggen dat deze bij mij totaal niet goed ging. Had m van te voren niet gecheckt of alles goed zat. Dus koppelen op straat met wat tape. Alleen kwam niet goed uit achter elkaar de lontjes zaten aan verschillende kanten waar je ze moest koppelen. Helaas gingen de laatste 2 cakes niet automatisch door, waardoor ik hem 3 x heb moeten aansteken in totaal. Heel jammer want wel een hele dikke bak. Ik had deze trouwens voor onder de 200. Dat is die zeker waard!

  7. #276
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 januari 2017
    Berichten
    41
    Thanks
    1
    107 waarderingen in 32 posts

  8. Deze 4 gebruikers waarderen Thevuurwerkforlife1 voor het bericht:


  9. #277
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 november 2010
    Berichten
    635
    Thanks
    141
    457 waarderingen in 176 posts
    Aangezien deze box toch uit 2 compound blokken bestaat, ga ik ze denk ik niet achter elkaar maar tegelijk afsteken. Iemand die dit toevallig ook heeft gedaan?

  10. #278
    Banned
    Geregistreerd
    4 juni 2008
    Berichten
    584
    Thanks
    362
    416 waarderingen in 221 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fireworks94 Bekijk bericht
    Ik moet zeggen dat deze bij mij totaal niet goed ging. Had m van te voren niet gecheckt of alles goed zat. Dus koppelen op straat met wat tape. Alleen kwam niet goed uit achter elkaar de lontjes zaten aan verschillende kanten waar je ze moest koppelen. Helaas gingen de laatste 2 cakes niet automatisch door, waardoor ik hem 3 x heb moeten aansteken in totaal. Heel jammer want wel een hele dikke bak. Ik had deze trouwens voor onder de 200. Dat is die zeker waard!
    Hier hetzelfde.
    De buurman had hem ook en die pleurde bij het uit de doos halen al uitelkaar.
    Ik met extra beleid die van mij uit de doos gehaald, want de meeste cakes zaten niet meer tot nauwelijks vastgelijmd.
    Net iets teveel tijd tussen de cakes, effecten mooi/uniek/goed, afwerking van de compounds RUK!

  11. #279
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Ben het met het bovenstaande wel eens. Evo hoeft niks te veranderen aan de effecten en samenstelling maar wel aan de verpakking zie dan toch liever zo'n reepjes box.

  12. Deze 2 gebruikers waarderen lbanoa voor het bericht:


  13. #280
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 januari 2016
    Berichten
    174
    Thanks
    412
    34 waarderingen in 29 posts
    Bij mij viel die ook uit elkaar toen we hem uit de doos haalde. Onderkant was helemaal kapot waar ze opgeplakt stonden. Hoop lopen knutselen maar hij is wel mega wijs vooral de tweede compound. Maar voordat geld wel te kwetsbaar daar moeten ze wat aan veranderen.

  14. #281
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.948 waarderingen in 1.827 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tivoli Bekijk bericht
    Bij mij viel die ook uit elkaar toen we hem uit de doos haalde. Onderkant was helemaal kapot waar ze opgeplakt stonden. Hoop lopen knutselen maar hij is wel mega wijs vooral de tweede compound. Maar voordat geld wel te kwetsbaar daar moeten ze wat aan veranderen.
    Graag foto's als je deze hebt.
    Daar kunnen we namelijk wat mee, ook wat betreft compensatie etc.

    gr
    Marchel
    Extreme Pyromaniac for life.

  15. Deze 4 gebruikers waarderen PYROMANIAC 1975 voor het bericht:


  16. #282
    VWC-Lid Zaliotuur's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 oktober 2007
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    235
    Thanks
    72
    91 waarderingen in 72 posts
    Ik vond deze echt fantastisch overkomen in de straat, en leuk dat de fluiters er toch in zaten! Dat er 2 lagen in de doos op elkaar stonden was in de straat onhandig maar bij het door de deur lopen wel handig (want anders was hij erg breed). Qua volgorde heb ik 1A aangestoken en dan 4A naar 1B. Al kan ik me voorstellen dat sommigen hier wat vertwijfeld naar staan hebben kijken.

  17. #283
    Banned
    Geregistreerd
    4 juni 2008
    Berichten
    584
    Thanks
    362
    416 waarderingen in 221 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
    Graag foto's als je deze hebt.
    Daar kunnen we namelijk wat mee, ook wat betreft compensatie etc.

    gr
    Marchel
    Boven jou post geven 7 individuele personen aan dat de afwerking/lontsysteem/verlijming niet in orde was.
    Niemand vroeg om een compensatie maar delen slechts hun ervaringen wbt bovenstaande.
    Filmpjes/foto’s heb ik niet voor je, maar na zeven keer dezelfde constatering en geen beeldmateriaal, zou ik zeggen “trek een paar pallets open en deel zelf je foto’s/bevindingen” hier...

  18. Deze gebruiker waardeert firewire voor het bericht:


  19. #284
    VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2008
    Locatie
    Ommen
    Berichten
    3.219
    Thanks
    3.825
    3.228 waarderingen in 1.248 posts
    Wat zijn we weer vriendelijk ....
    Spijt me zeer hoor, maar komt er vanuit de importeur zelf de vraag of er misschien een oplossing gevonden kan worden, kom je met dit botte antwoord. Wat moet hij dan zeggen straks: op de pallet stond er ook één, iedereen krijgt zijn geld terug ? Of zullen er meer dan 7 verkocht zijn in Nederland ....

  20. Deze 3 gebruikers waarderen heho voor het bericht:


  21. #285
    VWC-Lid Ronn0's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2016
    Berichten
    797
    Thanks
    266
    418 waarderingen in 225 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door firewire Bekijk bericht
    Boven jou post geven 7 individuele personen aan dat de afwerking/lontsysteem/verlijming niet in orde was.
    Niemand vroeg om een compensatie maar delen slechts hun ervaringen wbt bovenstaande.
    Filmpjes/foto’s heb ik niet voor je, maar na zeven keer dezelfde constatering en geen beeldmateriaal, zou ik zeggen “trek een paar pallets open en deel zelf je foto’s/bevindingen” hier...
    Ben je serieus met dit antwoord? Wat een toon, hij vraagt toch om foto's zodat hij er zelf een beter beeld bij kan krijgen.
    Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

  22. Deze gebruiker waardeert Ronn0 voor het bericht:


Pagina 19 van 26 EersteEerste ... 91718192021 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •