Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Noi-Z [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Deze heb ik ook nog over van afgelopen jaarwisseling, gaat zeker de lucht in met oud en nieuw!!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Vossuhh Bekijk bericht
      Deze heb ik ook nog over van afgelopen jaarwisseling, gaat zeker de lucht in met oud en nieuw!!
      Lekker man. Geniet ervan!
      Ik zei nog zo, geen bommetje!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkkoning Bekijk bericht
        Bedankt voor de films heren! Zo kan ik toch wel een beetje meegenieten.

        In 2018 besteld, toen afgekeurd.
        In 2019 besteld, toen in beslaggenomen.
        In 2020 ???
        Poeh...2020 word m ook al niet dus
        Ik houd van oude vuurwerkjes

        Comment




          Helaas verkeerd om haha
          https://www.youtube.com/@mikosjepyro

          Comment




            Video toont de Noi-Z na een aantal schoten van 2x Daisy Beam. Er zit overslag in cake 1.

            Toch enigszins een tegenvaller voor mij. Schiet me té hoog, waardoor het wow-effect een beetje verdwijnt. Ook zijn de boeketten redelijk karig voor 30mm crackling boeketten. De blinking tails zijn wel fenomenaal!! En al met al een imposante bak, misschien lagen mijn verwachtingen té hoog.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht


              Video toont de Noi-Z na een aantal schoten van 2x Daisy Beam. Er zit overslag in cake 1.

              Toch enigszins een tegenvaller voor mij. Schiet me té hoog, waardoor het wow-effect een beetje verdwijnt. Ook zijn de boeketten redelijk karig voor 30mm crackling boeketten. De blinking tails zijn wel fenomenaal!! En al met al een imposante bak, misschien lagen mijn verwachtingen té hoog.
              Hmm kan ik me iets bij voorstellen als ik je film bekijk. En de film van mikosje geeft me juist wel dat speciale wow gevoel

              Comment


                Echt een chaosbak zeg. Heerlijk ding, echt goede burst en afvuurgeluid en gewoon heerlijk tempo! Mooie finales erin, heel de straat gewoon gevuld. Die strobe voegt ook echt wat toe, lekker fel en maakt het net even wat mooier dan alleen crackling. Erg blij dat ik hem heb gehad.

                https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                Comment


                  Dit zou Batch 2020 zijn volgens de titel! De boeketten lijken wel voller? Het tempo mocht van mij persoonlijk een stuk sneller, nu vind ik hem gewoon langzaam waardoor de beleving enigszins wegvalt, wat je bij de 2019 batch wel had.


                  Batch 2020:



                  Batch 2019:
                  Oorspronkelijk geplaatst door het bergje Bekijk bericht
                  Batch 2019:
                  Oorspronkelijk geplaatst door DW2000 Bekijk bericht
                  Toppertje hoor!

                  Laatst aangepast door BurstDuo; 28 October 2021, 22:35.

                  Comment


                    Batch van 2020 is veel te langzaam en juist om de snelheid koop je 'm. Het wow effect is inderdaad nu wel echt verdwenen alhoewel het met de laatste 3 salvo's wel goed zit.

                    Comment


                      Filmpje was al gepost mag weg!

                      Comment


                        Wat een bakbeest was dit, had helaas even een kleine pauze ingelast. Het finale salvo is echt ongekend, prachtig.

                        BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                        Comment


                          Ook deze mogen aanschouwen met oud en nieuw. Wat een beest!!

                          Comment


                            Ik hoop dat magnum deze kopieert maar dan met cairo crackling boeketten erboven. Blijf het nu een net nietje vinden. Er is zoveel moois op de markt.
                            PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                              Ik hoop dat magnum deze kopieert maar dan met cairo crackling boeketten erboven. Blijf het nu een net nietje vinden. Er is zoveel moois op de markt.
                              Ik denk dat hierboven de 2019 batch wordt geschoten, de 2020 batch heeft een lager tempo (helaas), maar de boeketten lijken mij behoorlijk vol en de burst goed hard! Maar sta zeker achter je idee. Fan Shape zou ook gaaf zijn en zeer concurrerend met de Noi-Z van Evolution.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht


                                Video toont de Noi-Z na een aantal schoten van 2x Daisy Beam. Er zit overslag in cake 1.

                                Toch enigszins een tegenvaller voor mij. Schiet me té hoog, waardoor het wow-effect een beetje verdwijnt. Ook zijn de boeketten redelijk karig voor 30mm crackling boeketten. De blinking tails zijn wel fenomenaal!! En al met al een imposante bak, misschien lagen mijn verwachtingen té hoog.

                                Meestal met een goede strobe tail lever je iets effect in lijkt mij. En vocht speelt ook een grote rol in het hebben van `karige ` boeketten. Vind het zelf een prachtige bak, heerlijke tails man !
                                75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

                                Comment

                                Working...
                                X