Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Verslag] Bezoek aan Vuurwerkmania op 6 april 2018

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Fijne verslagen, leuk om te lezen. Hoop goed nieuws in het verslag! Ben benieuwd.
    16e jaar op vuurwerkcrew!!

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door lwd gast Bekijk bericht
      mooi verslag benieuwd naar de nieuwe producten! en bedankt voor de mooie prijs, in de poll stond ik als winnaar, dus daar ga k maar ff vanuit heb namelijk nog geen bericht gekregen daarover maar dat gaat vast goed komen
      Waar staat die poll ook alweer? Ik ben namelijk ook een winnaar.
      Laatst aangepast door Kriskiller; 14 May 2018, 12:22. Reden: vraagteken

      Comment


        #18
        Heel mooi verslag hoor. Lekker uitgebreid weer. En goed verhaal van de late levering. Natuurlijk is het zuur als je bestelling of producten er niet tussen zitten. Maar je doet er niks tegen. Verder ben ik ook toch ook erg benieuwd na de nieuwe knalcake van dit jaar.

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Kriskiller Bekijk bericht
          Waar staat die poll ook alweer? Ik ben namelijk ook een winnaar.


          hier staan alle polls

          Comment


            #20
            Wat een top verslag Bastiaan. Goed en duidelijk verwoord wat we van vuurwerkmania kunnen verwachten. Top.
            Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

            Comment


              #21
              Mooi uitgebreid verslag! helemaal vergeten mijn vraag te stellen of er nog een soort zelfde cake terug komt als de Scar:(

              Comment


                #22
                Er is nog steeds een vragen topic

                Comment


                  #23
                  Er komt dit jaar een nieuwe knalcake waarmee we verwachten erg goed te scoren, zeker omdat deze voor een spectaculaire lage prijs zal worden aangeboden .
                  Ik ben benieuwd naar de nieuwe knalcake! Het liefst een grotere variant van de Aftershock Color Insanity en dan 25 shots of 36 shots. Ik ben benieuwd naar de uitwerking en de goede prijs!

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                    Ik ben benieuwd naar de nieuwe knalcake! Het liefst een grotere variant van de Aftershock Color Insanity en dan 25 shots of 36 shots. Ik ben benieuwd naar de uitwerking en de goede prijs!
                    Ik ben hier ook erg benieuwd naar. Ik vond de Aftershock Damage ook erg goed knallen. Daar mag ook wel eens een cakebox variant van komen. Lekker rammen!
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #25
                      Dat zou inderdaad helemaal geweldig zijn en die zou dan direct op de lijst gaan.
                      Nog een paar weken en we zullen het weten, ik ben iig benieuwd.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #26
                        ik ben ook benieuwd naar de nieuwe artikelen van vuurwerkmania mijn favoriete importeur

                        Comment

                        Working...
                        X