Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fireval 2018 - GBV-WECO - 04-06-2018

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Veel plezier allemaal, ben zeer benieuwd waar ze dit jaar mee gaan komen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #47
      Zo even mijn gal spuwen.
      Lekker op tijd was ik er en het fijne was dat ik de weg gewoon wist, dus geen geklier met je navigatie en zo.
      Auto geparkeerd en bovenaan de trap stonden al wat bekenden en onbekenden.
      Even kennis gemaakt, handjes geschud en een plekje opgezocht waar we onder het genot van een drankje en een hap hebben bijgepraat.

      Na een tijdje sprak de grote baas de winkeliers toe.
      Het ging vooral over het nieuws dat knalvuurwerk en vuurpijlen niet verboden worden.
      En dat er per zak vuurpijlen een lanceerpijp verplicht werd en dat bij iedere bestelling een vuurwerkbril verplicht wordt.
      Gert (Breeschoten) zag het voor de toekomst voor het consumenten vuurwerk het positief in, de komende 10/15 jaar zal consumenten vuurwerk wel blijven, aldus Gert.

      De demo.
      Ik heb eigenlijk geen tegenvallers gezien.
      Ik heb een hele mooie ghoost effect cake gezien die heel kleurrijk begint en een mooi fel ghoost effect geeft.
      Dezelfde cake zit ook in een compound box, maar ik vond deze cake erg mooi.
      Ook 2 hele mooi 2 cakes compound boxen gezien, waarvan ik echt van dacht dat moet ik even onthouden.
      Er werd ook een fluit cake afgestoken en ik moet zeggen dat ik dit een erg mooie vond.
      Voor de rest prima compound boxen gezien en ook losse cakes.
      Sommigen vond ik wat minder, maar dat is echt een kwestie van smaak, want ik ben eenmaal van front anti crackling. (Heeft deze zure haring toch iets om over te zeiken.)

      Finale was lekker raggen met die handel en ik heb deze avond genoten.

      Enig puntje richting GBV is wel, dat sommige effecten zeer klein waren, ten opzichte van dezelfde effecten in dezelfde cakes.
      Dit is mij bij meerdere cakes/compound blokken opgevallen.
      Is een puntje van aandacht, denk ik.

      Veder.
      Wil ik GBV bedanken voor de gastvrijheid en de prima catering.
      En natuurlijk het mooie vuurwerk.
      En de goodybag!

      En wil ik Vuurwerkcrew bedanken voor de uitnodiging en natuurlijk ook voor de gastvrijheid.

      Hopelijk volgend jaar weer, want ik heb het echt leuk gevonden!
      Laatst aangepast door the cigarman; 5 June 2018, 00:45.
      Kom zei de vis in de vissenkom.

      Comment


        #48
        In ieder geval hierbij de finale:
        --> Vuurwerkevents.nl <--

        Comment


          #49
          de finale, van een afstand. Er mist een stuk aan t begin.
          https://www.youtube.com/user/Vuurwerkftw

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkftw Bekijk bericht
            de finale, van een afstand. Er mist een stuk aan t begin.
            Tijdens de demo's ga ik die box van 3:16 in de gaten houden! Eens kijken hoeveel ze daar van over weten te houden de palmpjes zijn niet goed, maar de glitter en de blue to red color change spreken me wel aan.

            Comment


              #51
              Ik heb een onwijs leuke avond gehad, en wil bij deze GBV-WECO dan ook bedanken voor de gastvrijheid. Organisatie en locatie waren uitmuntend! Veel bekende en nieuwe gezichten gezien, waaronder de prijswinnaars.

              Qua vuurwerk was het erg uiteenlopend. Er zaten zeker een aantal pareltjes tussen, maar ook een aantal artikelen die het niet zullen gaan redden gok ik. Niet meer dan logisch overigens; daar hou je zo'n avond natuurlijk ook voor. Het kaf scheiden van het koren. De finale was wederom top, die knalde er lekker uit! Mooie afsluiting van een top-event!

              Comment


                #52
                Ik was een van de leden die ook bij deze avond aanwezig mocht zijn.
                Heb erg genoten van deze avond hapje-drankje-vuurwerk en een tas met een leuke inhoud meegekregen.
                Mijn dank is groot.
                VEILIGHEID EERST

                Comment


                  #53
                  Superleuke avond gehad Leuk om een keer mee te mogen maken en om andere liefhebbers te spreken GBV-WECO en Vuurwerkcrew bedankt! Filmpjes komen er ook spoedig aan.


                  Rob
                  http://www.campievuurwerk.nl

                  Comment


                    #54
                    Beetje dubbelop maar nog een keer de finale
                    http://www.campievuurwerk.nl

                    Comment


                      #55
                      Op de facebook pagina van GBV 140 foto,s online (voornamelijk foto,s van de gasten)

                      Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.

                      Comment


                        #56
                        Goed om te lezen dat iedereen zo'n top avond heeft gehad. Ben zeer benieuwd welke artikelen het wel en niet gaan redden om in de collectie te komen.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #57
                          Zo... Het was een iets drukkere dag vandaag dan gepland!

                          Allereerst dank aan GBV-WECO voor het organiseren, en VWC voor de actie!

                          Het was een gezellige avond! Lekker eten, en voldoende vocht.
                          De goodiebag maakte het wel af

                          Hierbij een playlist van de artikelen:


                          De finale was reeds gepost, maar voor de volledigheid:
                          --> Vuurwerkevents.nl <--

                          Comment


                            #58
                            De fireval nr.4 mag er van mij wel komen!

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
                              Tijdens de demo's ga ik die box van 3:16 in de gaten houden! Eens kijken hoeveel ze daar van over weten te houden de palmpjes zijn niet goed, maar de glitter en de blue to red color change spreken me wel aan.
                              Ik heb begrepen dat de producten die je in deze minuut ziet, de Asian Budget Hunan is, gevolgd door de Mortal. Beide is productie 2017.

                              Comment


                                #60
                                Een bijdrage van de vuurwerkwinkel: "de Knalkeet"

                                Comment

                                Working...
                                X