Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 17 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 244
  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 februari 2017
    Berichten
    29
    Thanks
    14
    62 waarderingen in 20 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grand Pyro Bekijk bericht
    Hallo , weet iemand nog een betaalbare appartement in Valencia.
    Max 1km van het grootte gebeuren en Max €120,- per nacht.
    Hoop dat dit reeel is. Anders iemand een goede website?
    Voor 120 euro per nacht is er zeker wel eea te vinden (Afhankelijk van het aantal personen), ook nog wel redelijk centraal, maar het gaat wel hard momenteel, zo lijkt het. Ben je bekend met airbnb? Daar hebben we aardige ervaringen mee (Laatste jaren vaak gebruikt van gemaakt, ook voor niet-fallas-tripjes) belangrijk is vertrouwen te krijgen in de verhuurder en de recensies goed door te lezen.

    Edit: Oeps, Ik zie net in jouw laatste bericht dat je al geboekt had
    Laatst gewijzigd door ChrisN; 24 oktober 2018 om 19:13 Reden: Edit: Oeps, Ik zie net in jouw laatste bericht dat je al geboekt had :)

  2. #62
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.207
    Thanks
    19.566
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Eindelijk kan ik zeggen dat ik er in 2019 ook bij ben! Volgende week wacht mijn 1e buitenlandse trip naar Adelfia, maar ik heb die ervaring niet afgewacht maar gewoon mezelf bij de Vuurwerkcrew groep gevoegd. Ook ik ben er bij tijdens Fallas, 5 dagen lang!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  3. Deze gebruiker waardeert Djaimy voor het bericht:


  4. #63
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Eindelijk kan ik zeggen dat ik er in 2019 ook bij ben! Volgende week wacht mijn 1e buitenlandse trip naar Adelfia, maar ik heb die ervaring niet afgewacht maar gewoon mezelf bij de Vuurwerkcrew groep gevoegd. Ook ik ben er bij tijdens Fallas, 5 dagen lang!
    Dat zou tog ook eens tijd worden . Maar gaaf dat je mee gaat, worden geweldige dagen, nu al zin in.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  5. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  6. #64
    Super Moderator Scav's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    3.918
    Thanks
    3.966
    4.102 waarderingen in 1.693 posts
    WOOT een nieuwe fallas maagd..ik zou vast bij Dsnl in training gaan...want je zult zijn cycling skills hard nodig hebben om het tempo bij te benen
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  7. Deze gebruiker waardeert Scav voor het bericht:


  8. #65
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.207
    Thanks
    19.566
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scav Bekijk bericht
    WOOT een nieuwe fallas maagd..ik zou vast bij Dsnl in training gaan...want je zult zijn cycling skills hard nodig hebben om het tempo bij te benen
    Deze jongen gaat als die het tempo te gek vindt lekker de kroeg in
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  9. #66
    VWC-Lid chinathunder's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 mei 2007
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    51
    Thanks
    2
    14 waarderingen in 7 posts
    Goedenavond, iemand nog tips voor een app dat centraal gelegen is?

  10. #67
    Super Moderator titanium's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    1.792
    Thanks
    2.924
    3.004 waarderingen in 953 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Eindelijk kan ik zeggen dat ik er in 2019 ook bij ben! Volgende week wacht mijn 1e buitenlandse trip naar Adelfia, maar ik heb die ervaring niet afgewacht maar gewoon mezelf bij de Vuurwerkcrew groep gevoegd. Ook ik ben er bij tijdens Fallas, 5 dagen lang!
    Wel opletten he, 6 dagen + retour dag nog dus maak je borst maar nat
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  11. Deze gebruiker waardeert titanium voor het bericht:


  12. #68
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.207
    Thanks
    19.566
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door titanium Bekijk bericht
    Wel opletten he, 6 dagen + retour dag nog dus maak je borst maar nat
    Oh idd, een extra dag! Nog meer genieten dus!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  13. #69
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Ik! Voor het eerst... erg benieuwd en reuze veel zin in. Heb het geluk dat een tante van mijn vrouw op een half uurtje rijden van Valencia woont

    Los van de vele filmpjes op Youtube, FPM, etc. dus geen ervaring met Fallas. Waar moet ik qua programma een beetje op rekenen? Is het de hele dag feest qua grote/kleine shows of komt iedere dag een mascleta overdag en een mascleta nocturna 's avonds meer in de buurt?

  14. #70
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Mooi dat je voor de eerste keer gaat. Je hebt de mascleta om 14:00 op het plein en snachts de Castillio. Hoe verder je richting het einde gaat hoe meer straat maslectas er zijn. Op de laatste 2 dagen zijn er ontzettend veel door de hele stad, als je het een beetje slim plant en op de fiets bent kun je er redelijk wat pakken, wij hebben er wel eens 7 a 8 gepakt.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  15. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  16. #71
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 april 2006
    Locatie
    Prov. Valencia
    Berichten
    437
    Thanks
    87
    645 waarderingen in 272 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
    Ik! Voor het eerst... erg benieuwd en reuze veel zin in. Heb het geluk dat een tante van mijn vrouw op een half uurtje rijden van Valencia woont

    Los van de vele filmpjes op Youtube, FPM, etc. dus geen ervaring met Fallas. Waar moet ik qua programma een beetje op rekenen? Is het de hele dag feest qua grote/kleine shows of komt iedere dag een mascleta overdag en een mascleta nocturna 's avonds meer in de buurt?
    Mijn schoonouders wonen ook 30a40 min van valrncia vandaan. Heb dus ook zeker overwogen daar te verblijven tijdens fallas. Echter zou ik het toch niet aanraden. Het is in die week de hele dag feest. Als je wilt kun je dagelijk vanaf 8u al de desperta meemaken. Veel mensen doen dat echter niet en liggen rond die tijd nog op 1 oor.

    Je moet je bedenken dat een standaard fallas programma (zeker van iemand die voor het eerst gaat) er ongeveer zo uit ziet.

    Rond 12a13u op het stadhuis staan wachten tot 14u. De laatste 2 dagen zijn er toy een uur of 15a15.30u straat mascletas. Daarbij zijn er zoveel poppen, gebouwen, mensen en andere dingen te doen dat je de dag zeker goed kunt vullen. De avondshows (castillo) beginnen doorgaans vanaf 00.00u en worden elke dag later (18e nit de foc zelfs rond 1.30u)

    Bedenk je dus goed dat als je het volle programma mee wikt maken je erg laat terug naar je tante gaat, met misschien wel de nodige alcohol achter de kiezen. Dus laat in bed en de volgendr dag weer om 12u paraat staan voor de mascleta.

    Tenzij de tante erg aardig is en jou constant wil taxiën of jij geen alcohol drinkt en terug kan rijden (afgezien van het parkeren) zou ik niet adviseren op een half uur van de stad te zitten

  17. Deze gebruiker waardeert firewall voor het bericht:


  18. #72
    VWC-Lid pyrostar88's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 november 2008
    Berichten
    724
    Thanks
    58
    208 waarderingen in 68 posts
    Zijn er ook mensen die met de auto gaan??.
    Ik overweeg keer te gaan mja dat word 2020.
    Mja dan in mn merkadesh hahaha
    don't worry im fireworks crazy!!!

  19. #73
    VWC-Lid Palm Tree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    5.940
    Thanks
    1.145
    2.879 waarderingen in 1.215 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door firewall Bekijk bericht
    Mijn schoonouders wonen ook 30a40 min van valrncia vandaan. Heb dus ook zeker overwogen daar te verblijven tijdens fallas. Echter zou ik het toch niet aanraden. Het is in die week de hele dag feest. Als je wilt kun je dagelijk vanaf 8u al de desperta meemaken. Veel mensen doen dat echter niet en liggen rond die tijd nog op 1 oor.

    Je moet je bedenken dat een standaard fallas programma (zeker van iemand die voor het eerst gaat) er ongeveer zo uit ziet.

    Rond 12a13u op het stadhuis staan wachten tot 14u. De laatste 2 dagen zijn er toy een uur of 15a15.30u straat mascletas. Daarbij zijn er zoveel poppen, gebouwen, mensen en andere dingen te doen dat je de dag zeker goed kunt vullen. De avondshows (castillo) beginnen doorgaans vanaf 00.00u en worden elke dag later (18e nit de foc zelfs rond 1.30u)

    Bedenk je dus goed dat als je het volle programma mee wikt maken je erg laat terug naar je tante gaat, met misschien wel de nodige alcohol achter de kiezen. Dus laat in bed en de volgendr dag weer om 12u paraat staan voor de mascleta.

    Tenzij de tante erg aardig is en jou constant wil taxiën of jij geen alcohol drinkt en terug kan rijden (afgezien van het parkeren) zou ik niet adviseren op een half uur van de stad te zitten
    nu we het er toch over hebben,
    zal voor mij ook de eerste keer zijn, moet helaas de 19e terug i.v.m. niet vrij kunnen krijgen
    maar wat ik mij af vraag de, de avond shows, o.a. Nit de Foc, vanaf waar zijn die het best te zien?
    beetje op Google Maps zitten neuzen, maar kom er niet echt uit...
    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

  20. #74
    VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2008
    Locatie
    Ommen
    Berichten
    3.219
    Thanks
    3.825
    3.228 waarderingen in 1.248 posts
    Wij stonden vorig jaar bij de pont de les Flors. Het schietveld ligt daar naast in het Turia park. Rondom die brug kun je het prima beleven. Volle bak daar overal.

  21. #75
    VWC-Lid FR1908's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 november 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    263
    Thanks
    530
    113 waarderingen in 48 posts
    Uiteraard ook weer erbij in 2019, van 14-20 maart.

    (p.s. nog precies 100 dagen tot de eerste Las Fallas mascleta van 2019!)

Pagina 5 van 17 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •