Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fallas 2019 [Wie gaan er]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    En voor de mensen die een uurtje niets hebben te doen kunnen live mee kijken hoe de bouw verloopt:

    Live Webcam streaming from Plaza del Ayuntamiento (Town Hall Square) in Valencia, Spain. This is the meeting point of Valencia, with the Town Hall, flower stalls, shops, and it’s also where the Valencians gather during the main celebrations. On the last Sunday of each month, this square becomes ped...
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
      En voor de mensen die een uurtje niets hebben te doen kunnen live mee kijken hoe de bouw verloopt:

      https://www.webcamtaxi.com/en/spain/...ntamiento.html
      En als je goed kijkt zie je de eerste Nederlanders met klapstoelen al zitten.

      Comment


        Haha scherp gezien, voor de bloemenhuisjes daar .

        Opbouw gaat snel zeg, hele kooi staat al bijna. Geeft een goed gevoel als je die stream erop zet, over een paar eken staan we er zelf weer.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment










          Foto's zijn van https://www.facebook.com/guidavlc/
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Gisteren was de kooi (zo goed als) klaar.Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG-20190214-WA0000.jpg
Vertoningen:1
Grootte:246,7 KB
ID:	1572395
            Kom zei de vis in de vissenkom.

            Comment


              Gaaf om te zien dat de kooi er alweer klaar voor is. Ik ben hier zó benieuwd naar! Nog minder dan een maand!
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Mien god, als ik ooit nog 'ns het geld kan vrijmaken om dát mee te maken...2021 misschien?

                Comment


                  Volgend jaar is er ook een editie hoor

                  Comment


                    ja maar denk niet dat ik dan de €500+ vrij kan hebben/houden (ivm leven en NL consu vw, laat staan "vakantie")

                    Comment


                      Ja ik weet niet wat je met nieuwjaar uitgeeft, maar wat ik eerder heb gezegd... probeer dat is te halveren ofzo. Daar tegenover heb je dan een week o&n in spanje met lekkerder weer en beter vw (zelf afsteken en shows)

                      Comment


                        Ricasa is ook weer druk bezig met het maken van het vuurwerk voor Fallas:





                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Vanwege verschillende redenen zijn er bij Falla Sueca-Literato Azorín geen lichtshows meer te zien.

                          Voornamelijk wegens veiligheidsredenen heeft men besloten geen lichtshows bij Falla Sueca-Literato Azorín te geven. Hiermee wordt beter gegarandeerd dat er goede vluchtroutes zullen zijn wanneer zich een calamiteit voordoet of wanneer hulpdiensten erdoorheen moeten.



                          Falla Sueca-Literato Azorín stond samen met Falla Cuba-Literato Azorín bekend om de prachtig verlichte straten en de lichtshows die beide falla's s'avonds om de beurt lieten zien. Tijdens Las Fallas 2018 werd er door Falla Sueca-Literato Azorín maar liefst 70.000 euro geinvesteerd in hun verlichte straat. Zij hebben aangegeven dat ze hetzelfde budget nog steeds willen gebruiken om het gebied binnen hun falla-grens prachtig te verlichten waarmee ze nog steeds mee willen doen voor de prijs voor mooiste verlichte straat.

                          Beide straten liggen middenin Ruzafa, een wijk waar sowieso al veel te zien en te beleven is tijden Las Fallas. Dat heeft ertoe geleid dat het s'avonds zo druk werd rondom beide straten dat er bijna geen doorkomen meer aan is.

                          Falla Sueca-Literato Azorín zal nog steeds een verlichte straat hebben, echter zonder lichtshows. Falla Cuba-Literato Azorín zal nog steeds lichtshows laten zien en de exacte tijden daarvan zullen binnenkort op het gedeelte Las Fallas 2019 van de website komen. Daarnaast zijn er bij de veel verder gelegen Falla Malvarrosa ook nog lichtshows te zien. Naar verwachting zullen de Falla's op 8 maart gaan beginnen met de shows.

                          Dit bericht is van: https://www.facebook.com/fallasfestival.nl/?ref=br_rs
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            De eerste keer Fallas

                            Wie: Ik zelf (Wesley Bruines) en mijn vriendin
                            Wanneer: 14 t/m 20 maart
                            Waar: Expo hotel geboekt maar ben aan het kijken voor een hotel meer in de buurt van "Paseo De Alameda"
                            Vlucht: Transavia - Amsterdam (Schiphol) AMS - Alicante ALC in combinatie met een huurauto
                            Laatst aangepast door wesleybruines; 19 February 2019, 12:24.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door wesleybruines Bekijk bericht
                              De eerste keer Fallas

                              Wie: Ik zelf (Wesley Bruines) en mijn vriendin
                              Wanneer: 14 t/m 20 maart
                              Waar: Expo hotel geboekt maar ben aan het kijken voor een hotel meer in de buurt van "Paseo De Alameda"
                              Vlucht: Transavia - Amsterdam (Schiphol) AMS - Alicante ALC in combinatie met een huurauto
                              Zie privébericht
                              www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door wesleybruines Bekijk bericht
                                De eerste keer Fallas

                                Wie: Ik zelf (Wesley Bruines) en mijn vriendin
                                Wanneer: 14 t/m 20 maart
                                Waar: Expo hotel geboekt maar ben aan het kijken voor een hotel meer in de buurt van "Paseo De Alameda"
                                Vlucht: Transavia - Amsterdam (Schiphol) AMS - Alicante ALC in combinatie met een huurauto
                                Weet niet of het hotel prive parkeergelegenheid heeft. Als dit wel zo is dan helemaal perfect. Mocht dit niet zo zijn, dan zul je de auto op straat moeten parkeren. Probeer hem dan te parkeren binnen de witte lijnen. Dit is nl gratis parkeren. Gele lijnen betekend geloof ik betaald parkeren op bepaalde dagen/tijden. Blauwe lijnen is altijd betaald parkeren. Bedenk je wel dat zeker vanaf 15/16 maart het niet erg gemakkelijk is om met de auto overal in de stad te komen. Het beste laat je deze dan ook staan en doe de alles te voet/fiets/OV/ evt taxi. Afgezien dat het sowieso lastig zal zijn op straat ren plekje te vinden. Beste is dan ook aan de rand van de stad

                                Comment

                                Working...
                                X