Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fallas 2019 [Wie gaan er]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door DTCsjoerd Bekijk bericht
    Ieder jaar weer hetzelfde getwijfel hier.. zullen we wel of niet gaan? Uiteindelijk komt het er gewoon steeds niet van en oh wat baal ik er van. Krijg spontaan kriebels na het zien van al die mooie filmpjes hierboven! Volgend jaar MOET ik hier gewoon bij zijn.

    Ik ken het, ik twijfel nu al .. … jaar haha

    Ik moet een keuze maken ; een keer minder vuurwerk met oud en nieuw en Valencia er achter aan, of ouderwets blijven stoken.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      Wie gaat er? Er schijnen een hoop Spanjaarden te gaan....!

      Comment


        Ben vorig jaar voor het eerst geweest met mijn neef en zwager. Mijn zwager ging helemaal niet mee voor het vuurwerk, maar alleen voor de stad. Hij wil volgend jaar weer ...
        Gewoon gaan, het is fantastisch.

        Comment


          Helaas moet ik hem dit jaar weer missen maar volgend jaar zekers de weten weer !! paar dagen met kippen vel lopen haha.
          Kruitkoorts !

          Comment


            Dat dilemma had ik ook en heb 2 jaar geleden ook besloten met nieuwjaar minder te doen en elk jaar naar valencia te gaan. En ik kan je vertellen dat het zeer goed bevalt, want wat ik al eerder heb gezegd... wat is er nou mooier dan 2x nieuwjaar te vieren enndan ik valencia ook nog is een week lang bij veel aangenamere temperaturen dan tijdens nieuwjaar in NL.

            Comment


              De kosten voor Fallas kan je ook fijn spreiden, net als vuurwerk.
              Je koopt eerst het ticket, vervolgens aanbetaling hotel/appartement en vlak voor je gaat de rest van het bedrag. Dan is het natuurlijk aan jezelf hoeveel je daar op maakt.

              Als je 4-5 compounds minder stookt heb je het hotel en ticket al te pakken
              https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

              Comment


                Precies, stook 4 a 5 compound minder en je hebt een heel groot deel al bij elkaar. die 5 boxen zijn met 5 min klaar, Fallas duurt een paar dagen waar je ontzettend veel sfeer pakt, met een beetje geluk een show of 20-25 waarbij die boxen in het niet vallen
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                  Precies, stook 4 a 5 compound minder en je hebt een heel groot deel al bij elkaar.
                  4 a 5 minder.......
                  Eeeeuuuuhhhh, das bijna mijn hele collectie ......?

                  Comment


                    Pohh goed zin an 2e jaar echt heel veel zin in
                    no Pyro no Party....

                    Comment


                      QUOTE][/QUOTE] Nice ook 2x in dat hotel gezeten. Douche errug klein, maar plein is 50 meter voor het hotel

                      Wij zagen ook dat alles wel errug klein is. Daarom toch maar omgeboekt naar Hotel Sorolla centro. Daar de suite genomen met eigen dakterras van 12 m2 . Nu van 15 tot en met 21 maart. Ligt ook op 50-100 meter van het plein.

                      Comment


                        Misschien staat Fallas voor mij voor 2020 of wellicht 2021 op de planning.
                        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                        Comment


                          Ik sta geparkeerd met een grote usa camper als je een camper ziet staan met een grote holland vlag klop ff aan heb allerlei lekkers in de camper

                          Comment


                            Ola ! Zelf nog nooit bij Fallas geweest. Onverwacht zijn er nu mogelijkheden met vrije dagen om heen te gaan. Heb weinig kaas gegeten van het zoeken van hotels etc.

                            Iemand nog tips kwa accommodatie en vluchten ? Wat zijn acceptabele prijzen en wanneer wordt je een poot uitgedraaid ?

                            Is er nog ruimte of ben ik al te laat ?

                            Comment


                              booking.com en gewoon een hotel gaan zoeken. Denk dat je voor veel local apptermenten helaas te laat bent. (via air bnb ook redelijk wat vrij altijd) Bij plaza ayamento het liefst zitten of bij de avondshow in de buurt. (taxi's kosten geen drol en fiets is ook prima te doen). Alleen na een hele dag lopen en van de avondshow naar je app moeten lopen kan lang aanvoelen. Ik heb altijd 80-120 p/n betaald voor hotel's op 1 na voor 35e het 1e jaar.

                              Vliegen is prima te doen €150-170 retour betaal je er atm voor.

                              Voor verdere vragen stel ze hier maar
                              Hier helaas een jaartje overslaan #heb mn doel van afvallen niet gehaald en moet daar nu ZWAAR voor boete :(

                              Comment


                                ZOek eens op Homeaway of Airbnb! Veel keus en ruimte nog. Booking.com staan alleen nog echt dure opties of te ver van het centrum af.



                                Als ik moest kiezen tussen zelf vuurwerk afsteken met O&N of een weekje Fallas, dan wist ik het wel.. ;)
                                https://www.facebook.com/fallasfans

                                Comment

                                Working...
                                X