Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 17 van 17 EersteEerste ... 7151617
Weergegeven resultaten: 241 t/m 244 van 244
  1. #241
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.453
    Thanks
    41.039
    19.065 waarderingen in 8.441 posts
    Ik vind de info nu juist vele malen beter dan een aantal jaar geleden. Toen deden we alles via de Levante extra, die je voor een euro kon kopen. Toen klopten de tijden vaak niet, of adressen waren niet juist. Wij gebruiken nu fallasfestival, dit werkt ideaal. Vooral dat de adressen direct zichtbaar zijn is perfect. Mede door deze site hebben wij 29 shows gezien, dikke prima score. Dikke complimenten naar de beheerders hiervan
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze 3 gebruikers waarderen omepje voor het bericht:


  3. #242
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 februari 2017
    Berichten
    29
    Thanks
    14
    62 waarderingen in 20 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EHVuurwerk Bekijk bericht
    De informatie op de site is erg prettig ja, ik zou zo snel niet weten waar ik anders terecht moet en zonder de site zou ik nooit op plekken komen waar ik ook dit jaar weer ben geweest.

    jullie vroegen op Facebook of er tips/verbeterpunten waren..

    -Is het wellicht een idee om te kunnen inloggen en shows te kunnen selecteren die vervolgens in een favorieten lijstje komen zodat je niet continu de hele site hoeft door te scrollen.

    -maak er een app van waarin gebruikers ook shows kunnen melden met een locatie erbij.
    die na goedkeuring van jullie of doormiddel van een foto als betrouwbaar gezien kunnen worden.

    -vraag een bijdrage om dit soort ontwikkelingen te bekostigen, Liefhebbers maken er gebruik van wij geven enkele honderden/duizenden euro's uit aan vuurwerk en dit soort tripjes dan kan een bedrag van €5/€15 er echt wel af. zonder deze site/informatie zijn wij immers nergens.
    Thanks voor de feedback! Binnenkort komen wij bij elkaar (Nouja, met zijn tweeën dus, en meestal zijn we al bij elkaar ) om 2020 voor te bereiden, dit nemen we ook mee.

  4. Deze 2 gebruikers waarderen ChrisN voor het bericht:


  5. #243
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ChrisN Bekijk bericht
    Nee, niet echt. De verenigingen doen dit soort evenementen eigenlijk voor de vereniging zelf. FPM en wij moeten het doen met informatie die daarover naar buiten komt, op wat voor manier dan ook. Het programma zoals wij die maken is echt maar een klein deel van wat er daadwerkelijk is: De 14:00 mascleta's houden we er bewust uit (Als we die erin hadden gelaten hadden we een programma van meer dan 200 stuks gehad, dat is onoverzichtelijk en de meesten zijn toch op het plein). We proberen ons te concentreren op zaken die zich s'avonds, of na de grote mascletà afspelen. Uiteindelijk denk ik dat zowel FPM als wij in totaal nog niet de helft hebben van er zich echt afspeelt. Aan de andere kant, je kan niet overal tegelijk zijn
    Ik was iig ontzettend blij dat jullie programma er was...naast enkele standaard mascaleta's die we standaard meepakken (bijv. centelles) toch dit jaar een paar nieuwe meegepakt...en de laatste dag is het gewoon kijken waar veel staat...altijd top door de straten heen

    Ook de optie van een app, waar je als gebruiker mascaleta's toe kan voegen zou erg fijn zijn! Zo helpen we elkaar!

  6. #244
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.285 waarderingen in 2.562 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
    Ik was iig ontzettend blij dat jullie programma er was...naast enkele standaard mascaleta's die we standaard meepakken (bijv. centelles) toch dit jaar een paar nieuwe meegepakt...en de laatste dag is het gewoon kijken waar veel staat...altijd top door de straten heen

    Ook de optie van een app, waar je als gebruiker mascaleta's toe kan voegen zou erg fijn zijn! Zo helpen we elkaar!
    Is een appgroep niet een idee? Stel je ziet een straatmascleta, locatie en tijd even in de app en iedereen kan er heen fietsen Moeten mensen wel hun 06 willen afgeven.
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  7. Deze 6 gebruikers waarderen Nitraat12 voor het bericht:


Pagina 17 van 17 EersteEerste ... 7151617

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •