Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fallas 2019 [Wie gaan er]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Dit geweldige festival schiet ook alweer mooi op inderdaad. Eerst oud en nieuw, maar dan vol toe leven naar een geweldige week in Valencia.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #77
      Hoogstwaarschijnlijk komt er 19 Maart een Macro Mascleta in de noordelijke wijk Benicalap, zeven fallas verenigingen slaan de handen ineen om dit mogelijk te maken, deze beloofd groter/krachtiger te worden dan de ayuntamiento mascleta dus zeker weten dat ik hierbij ben!

      Comment


        #78
        Zagen het ook voorbij komen ja, en zijn ook zeker van plan om die kant op te gaan.
        Nu al benieuwd wat ze van plan zijn.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door Soepvork Bekijk bericht
          Dit jaar ook weer aanwezig.

          Wie: Soepvork en vrouw
          Wanneer: 16 t/m 20 maart
          Hotel: nog te boeken (in centrum)
          Vlucht: geen, eigen vervoer
          Correctie:

          Wie: Soepvork en vrouw
          Wanneer: 15 t/m 20 maart
          Hotel: Hotel Sweet Continental
          Vlucht: geen, eigen vervoer[/QUOTE]

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door Soepvork Bekijk bericht
            Correctie:

            Wie: Soepvork en vrouw
            Wanneer: 15 t/m 20 maart
            Hotel: Hotel Sweet Continental
            Vlucht: geen, eigen vervoer
            [/QUOTE]

            Nice ook 2x in dat hotel gezeten. Douche errug klein, maar plein is 50 meter voor het hotel

            Comment


              #81
              Ik ga het meemaken 2019 voor mij de 1e keer, erg zin in en zeer benieuwd...

              Comment


                #82
                Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
                Ik ga het meemaken 2019 voor mij de 1e keer, erg zin in en zeer benieuwd...
                Spannend! Voor mij ook de 1e keer, ben ook zeer benieuwd hoe dat verloopt. Adelfia is goed bevallen, nu Fallas nog
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #83
                  Zoals eerder gezegd, nu geboekt.
                  Wanneer: 9 tm 21 Maart (mooi de Nocturna meepakken de negende)
                  Waar: Melia Plaza aan het Plaza del Ayuntamiento
                  Vucht: Transavia Amsterdam - Valencia (direct)

                  Zin in!

                  Comment


                    #84
                    Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
                    Ik ga het meemaken 2019 voor mij de 1e keer, erg zin in en zeer benieuwd...
                    Eerste keer beste Keer !

                    Comment


                      #85
                      Zo, oud en nieuw is weer geweest. Nu weer lekkere toeleven naar dit prachtige festival .
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #86
                        Ben er dit jaar ook voor het eerst.
                        Iemand nog tips qua bagage? Ik zie dat je een handtas/rugzak p.p. mag meenemen met 10 kg aan bagage. Is het te doen om daar voor een week kleding in mee te nemen (wasmachine is wel aanwezig) of is het toch aan te raden 1 extra koffer te doen?

                        Comment


                          #87
                          Ik red het makkelijk met een handbagage koffer. Afhankelijk van hoeveel dsgen je gaat heb je eigenlijk alleen zoveel paar sokken en boxers nodig. Dan meestal neem ik 1a2 shirts, 1 broek, trainingsbroek en extra vest mee. Dan trek ik een vest en (zomer)jas aan daar naar toe. Meestal nog ruimte over. Tis wat je zegt, mocht je echt vies worden ofzo kun je altijd wassen. En vergeet niet... je bent in een stad dus zou evt nog kleding oid kunnen kopen daar

                          Comment


                            #88
                            Koop een viskrukje (zo'n driepoot) zelf de mijne gehaald bij de big bazar voor 2.50 een week of 2 van te voren. Wachten duur lang anders op het plein...
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #89
                              Oorspronkelijk geplaatst door Scav Bekijk bericht
                              Koop een viskrukje (zo'n driepoot) zelf de mijne gehaald bij de big bazar voor 2.50 een week of 2 van te voren. Wachten duur lang anders op het plein...
                              En dat krukje past in je koffer? Of begrijp ik het verkeerd?

                              Comment


                                #90
                                Die van mij past er schuin idd in, maar is natuurlijk een beetje afhankelojk van de maat koffer en krukje. Anders schijnen ze in valencia ook te koop te zijn (weet helaas niet waar)

                                Comment

                                Working...
                                X