Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 5131415
Weergegeven resultaten: 211 t/m 224 van 224

Discussie: San Trifone 2018!

  1. #211
    VWC-Lid hardcore0438's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 januari 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.243
    Thanks
    799
    1.516 waarderingen in 528 posts
    Volgens mij boeken wij rond september / oktober altijd
    ffffffffff

  2. #212
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Vorig jaar hebben wij de tickets geboekt op 24 maart.. Volgensmij maakt Transavia ieder jaar half maart het winterseizoen weer bekend, dus het beste is om even te wachten tot alle maatschappijen dit hebben gedaan.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  3. #213
    VWC-Lid RaideR's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2007
    Berichten
    2.684
    Thanks
    929
    5.014 waarderingen in 1.458 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Zo, de ontmaagding is volbracht. Mijn eerste buitenlandse vuurwerktrip is een feit. Goed om te lezen dat dit één van de betere edities was, want wat heb ik genoten. Ik kan niet beschrijven hoe een beleving ik heb meegemaakt. De eerste avond een keurige siershow gezien, waarbij er enkele schitterende effecten werden geschoten die ik persoonlijk nog niet vaak heb gezien. Ook erg leuk om de eerste dag gelijk door de klei te banjeren, verstoppertje te spelen voor de controleurs en weg te duiken voor zaklampen. De tweede dag was ge-wel-dig! De middag had 5 shows, wat een beukers, wat een dreunen, heerlijk! Salutes die door merg en been gingen, prachtige rookeffecten met Italiaanse vlaggen, ritme's in de show en nog veel meer! De avondshows waren net zo indrukwekkend, wat een effecten kunnen er toch gemaakt worden met vuurwerk. En dan niet alleen wat sierlijke, kleine effecten, nee, groot groter grootst!! Erg indrukwekkend. De laatste dag rustig begonnen met een aantal salute shells in de middag en een hele gave eindshow.

    Ik heb erg genoten en weet een ding zeker: tot volgend jaar!!!

    Fotos en video's volgen
    Hier heb ik een vraag over, ik ben een Adelfia-noob dus vergeef mij.

    Maar waarom moet je schuilen voor zaklampen enzo? Je mag die shows toch gewoon bezoeken?

    En hoeveel show's zijn er op 1 dag eigenlijk? Snap de volgorde niet helemaal. Hopelijk kan iemand dit uitleggen...
    https://youtube.com/@Pyroblom

  4. #214
    VWC-Lid Bizzle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 juli 2009
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.357
    Thanks
    146
    1.630 waarderingen in 579 posts
    Even in het kort. Ja je mag ze bezoeken, maar je kan op verschillende maniertjes de shows bekijken op een meter of 10 afstand, en dat willen ze niet natuurlijk haha. Maar heeeeel gaaf zo dichtbij die rammers de lucht in en sterren koppen.

    Qua shows :

    Dag 1 - 1 avondshow
    Dag 2 - 5 dagshows en 3 avondshows
    Dag 3 - 1 avondshow

    Er is nog wel wat meer, sochtends vroeg gaan er wat shells, maar geen volwaardige shows zijn dat zeg maar. Ook was er afgelopen jaar een consu showtje in een plaatsje verderop.

  5. #215
    VWC-Lid hardcore0438's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 januari 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.243
    Thanks
    799
    1.516 waarderingen in 528 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
    Hier heb ik een vraag over, ik ben een Adelfia-noob dus vergeef mij.

    Maar waarom moet je schuilen voor zaklampen enzo? Je mag die shows toch gewoon bezoeken?

    En hoeveel show's zijn er op 1 dag eigenlijk? Snap de volgorde niet helemaal. Hopelijk kan iemand dit uitleggen...
    De meeste italianen bekijken het vuurwerk vanuit het dorp en buiten de afzetting. Heel de wijngaarden zijn afgesloten maar veel mensen kruipen er toch onderdoor. Controles met zaklampen gebeuren niet heel veel meer, maar anders kun je nog wel eens een (terechte) brul verwachten. De 9e is er meestal 1 avondshow, de 10e 5 dagshows vanaf 14:00 / 14:30 en 's avonds nog wat avondshows. Verschilt ieder jaar wel een beetje.
    ffffffffff

  6. #216
    VWC-Lid De Knalknapen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2010
    Berichten
    1.095
    Thanks
    1.317
    1.677 waarderingen in 602 posts
    Wat ben je ongeveer kwijt voor zo tripje ?
    Kruitkoorts !

  7. #217
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 maart 2006
    Berichten
    1.518
    Thanks
    3.410
    1.919 waarderingen in 698 posts
    500 all in

  8. Deze gebruiker waardeert ghoost voor het bericht:


  9. #218
    VWC-Lid Spolette's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juli 2017
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    228
    Thanks
    244
    691 waarderingen in 148 posts
    Kan een stuk goedkoper hoor. Als je op tijd boekt is een retourtje nog geen honderd euro meen ik. Hotels in de buurt van Adelfia kosten ook geen drol, ik betaalde nog geen 40 euro voor 2 nachten en had een nette kamer incl ontbijt.

    Wanneer de tickets beschikbaar zijn, zijn deze vaak velen malen goedkoper dan rond oktober. Zo betaalde ik rond begin oktober al 220e+ voor een retourtje.

    Daarnaast huur je nog een auto. Dit zal wel wat duurder zijn. Maar als je met een paar man bent is dit ook geen grote kostenpost.

    Wanneer je met de auto naar het vliegveld gaat zal je deze kosten natuurlijk ook mee moeten rekenen voor het parkeren van je eigen wagen. Verder pakken de meeste hier en daar een pizza en een Peroni.

    Ik denk dat je aan zo'n 300/350 moet denken. Maar dat hangt natuurlijk van vele factoren af.

  10. Deze gebruiker waardeert Spolette voor het bericht:


  11. #219
    VWC-Lid De Knalknapen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2010
    Berichten
    1.095
    Thanks
    1.317
    1.677 waarderingen in 602 posts
    Toppie dank jullie wel !!!
    Kruitkoorts !

  12. #220
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 december 2016
    Berichten
    91
    Thanks
    100
    364 waarderingen in 59 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
    500 all in
    Dit ben je wel kwijt ja,hapje eten,biertje en nog meer eten en bier

  13. Deze 2 gebruikers waarderen Dors voor het bericht:


  14. #221
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Is hier behalve vuurwerk nog meer te doen? Dit om m'n vriendin over te kunnen halen... al is daar niet heel veel voor nodig want ze is ook vuurwerkgek ( niet zoals ik natuurlijk.. ). Maar een paar vrouwvriendelijke elementen zouden qua overhalen van pas kunnen komen ( denk aan shoppen oid ).

  15. Deze 2 gebruikers waarderen MasterBsc voor het bericht:


  16. #222
    VWC-Lid MichelAngelo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 november 2009
    Berichten
    981
    Thanks
    260
    801 waarderingen in 310 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Is hier behalve vuurwerk nog meer te doen? Dit om m'n vriendin over te kunnen halen... al is daar niet heel veel voor nodig want ze is ook vuurwerkgek ( niet zoals ik natuurlijk.. ). Maar een paar vrouwvriendelijke elementen zouden qua overhalen van pas kunnen komen ( denk aan shoppen oid ).
    Er is geen hol te toen
    Een lekker restaurant, een bar (althans is die er eigenlijk wel?), winkels misschien anderhalve Zeeman.... nee de vrouwen hebben wat dat betreft hier niks te zoeken. Onze vrouwen gaan daar ook niet meer mee naar toe. We zijn in het verleden naar Alberobello gereden. Leuk stadje om te zien, maar dat is 1x ook wel genoeg.

    De vrouwen gaan dit jaar wel weer mee naar Recco. Ook niet echt winkels, maar wel lekker weer, gezellige markt, eten en drinken in overvloed en een strandje om in de zon te liggen. Ook Portofino dichtbij om met de boot naar toe te gaan. Al geweest, maar dat kan dit jaar misschien nog wel weer. Beetje Italiaanse Jetset wat er komt. Winkels aanwezig dus.
    Vier veilig, vier legaal!

  17. Deze 2 gebruikers waarderen MichelAngelo voor het bericht:


  18. #223
    VWC-Lid jorisman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2008
    Berichten
    993
    Thanks
    206
    739 waarderingen in 301 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelAngelo Bekijk bericht
    Er is geen hol te toen
    Een lekker restaurant, een bar (althans is die er eigenlijk wel?), winkels misschien anderhalve Zeeman.... nee de vrouwen hebben wat dat betreft hier niks te zoeken. Onze vrouwen gaan daar ook niet meer mee naar toe. We zijn in het verleden naar Alberobello gereden. Leuk stadje om te zien, maar dat is 1x ook wel genoeg.

    De vrouwen gaan dit jaar wel weer mee naar Recco. Ook niet echt winkels, maar wel lekker weer, gezellige markt, eten en drinken in overvloed en een strandje om in de zon te liggen. Ook Portofino dichtbij om met de boot naar toe te gaan. Al geweest, maar dat kan dit jaar misschien nog wel weer. Beetje Italiaanse Jetset wat er komt. Winkels aanwezig dus.
    Ik denk dat er in Bari echt echt wel wat te shoppen is. Even googlen, want er is genoeg te vinden. Voor restaurants zou ik buiten Adelfia een paar goede restaurants zoeken. En niet onbelangrijk een goed hotel.

    Voor bezienswaardigheden zou je eens naar polignano a mare of Matera (dit jaar de culturele europese hoofdstad) kunnen rijden. Castellana grotten zijn ook leuk voor een keer. Als je goed zoekt is er genoeg te doen in de regio, en veel tijd heb je toch niet over. Zeker als je maar een paar dagen gaat.
    Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

  19. Deze gebruiker waardeert jorisman voor het bericht:


  20. #224
    VWC-Lid Hendtje Contentje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2014
    Locatie
    Tiel
    Berichten
    648
    Thanks
    556
    921 waarderingen in 272 posts
    Ik heb hier nog wat hele toffe beelden van afgelopen jaar.
    Er staan nu een paar video's van San Trifone op het kanaal, maar dit word de komende weken verder aangevuld.






    Gekke beelden zien? HC Fireworks op Youtube.

  21. Deze 4 gebruikers waarderen Hendtje Contentje voor het bericht:


Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 5131415

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •