Banner Lesli Vuurwerk - RedWireVuurwerk.nl
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678
Weergegeven resultaten: 106 t/m 109 van 109
    VWC-Lid
    Thanks
    599
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Poe, 80 losse cake's zonder daar projecten ofzo mee te maken vind ik persoonlijk erg veel. Ik was dan tog liever een cake 0f 60 kwijt aan projecten en dan 20 los te schieten. Denk juist als je er 80 los moet schieten je het gevoel zult krijgen dat je aan het stoken bent omdat het op moet.
    Hier sluit ik mij voorledig aan. Ik zou binnen je cakes projecten gaan maken en eventueel daar nog bij bestellen. Ook zou ik zelf meer boxen halen. Maar dat word een aardig muurtje haha !!
    Kruitkoorts !

2. The Following User Says Thank You to De Knalknapen For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    69
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Knalknapen Bekijk bericht
    Hier sluit ik mij voorledig aan. Ik zou binnen je cakes projecten gaan maken en eventueel daar nog bij bestellen. Ook zou ik zelf meer boxen halen. Maar dat word een aardig muurtje haha !!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Poe, 80 losse cake's zonder daar projecten ofzo mee te maken vind ik persoonlijk erg veel. Ik was dan tog liever een cake 0f 60 kwijt aan projecten en dan 20 los te schieten. Denk juist als je er 80 los moet schieten je het gevoel zult krijgen dat je aan het stoken bent omdat het op moet.
    Thanks beiden, dempt al een beetje het gevoel 'ik heb niet genoeg om de avond door te komen'. Focus ik me voor nu vooral op een paar leuke extra boxen na 00u en zijn de 3 slots ervoor gevuld (18u - 20u - 22u met oplopend kruit per cake).

VWC-Lid Pointer's schermafbeelding
    Thanks
    78
    Tears from heaven of Escape from hell De laatste deed het vorig jaar waanzinnig goed zo is te zien op de vids, maar de Tears is nu ook aantrekkelijk geprijsd, en van Funke - Iemand toevallig beide gehad ??

VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Thanks
    3.378
    Thanked 1.625 Times in 666 Posts
    Lastige inderdaad. Beide natuurlijk geweldenaars. Zelf zou ik voor de Escape from Hell gaan, alhoewel dat heeft meer te maken met dat sommige effecten in de Tears mij niet zo aanspreken... De Escape daarentegen is van begin tot eind echt geweldig, naar mijn mening.
    Stook verstandig en met plezier.

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678

Regels voor berichten