Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts

    Vader die werd afgetuigd om kritiek op vuurwerk: 'Het beheerst ons leven'.

    BEMMEL - De 49-jarige man uit Haalderen die in de nieuwjaarsnacht zwaar werd mishandeld in Bemmel, spreekt voor het eerst over wat hem die nacht is overkomen. ,,Ik ben echt heel hard te grazen genomen.’’ De daders zijn nog niet gepakt, de zaak is binnenkort te zien in het programma Opsporing Verzocht.

    De Haalderenaar kreeg het kort na de jaarwisseling rond 02.00 uur aan de stok met drie jongemannen, die vuurwerk hadden gegooid in de richting van zijn vriendin en kinderen.

    Hij zei daar wat van en kreeg vervolgens een kopstoot en enkele rake trappen en klappen. ,,Ik wilde nog weglopen, maar werd vastgepakt en kon niet meer wegkomen. Ik ben pakweg tien minuten buiten westen geweest’’, vertelt het slachtoffer, dat anoniem wil blijven.

    Voorzichtiger
    Sinds een week is hij weer aan het werk, maar de gevolgen van de mishandeling zijn nog steeds zichtbaar. De Haalderenaar heeft nog steeds blauwe plekken in zijn gezicht. ,,Ik zou eerst geopereerd moeten worden aan mijn oog, maar gelukkig hoefde dat uiteindelijk niet. Ik heb nog last van mijn ribben.’’

    Of het slachtoffer opnieuw voor zijn gezin zou opkomen? ,,Ja, mijn gezin betekent alles voor mij. Maar als ik zie dat een vreemde lastig wordt gevallen op straat, weet ik niet of ik er wat van zeg. Ik ben voorzichtiger geworden. Als ik boodschappen doe, kijk ik achterom.’’

    Stroomversnelling
    Het politie-onderzoek is nog in volle gang, zo bevestigt een politiewoordvoerster. Aanhoudingen zijn nog niet verricht. Wel zijn er enkele tips binnengekomen. Het slachtoffer en zijn vriendin hopen dat de uitzending van Opsporing Verzocht – dat dinsdag 20 februari uitgebreid aandacht besteedt aan de mishandeling – het onderzoek in een stroomversnelling brengt. ,,Wij zijn gevraagd of wij zelf mee wilden werken aan de opnames, maar wij komen liever niet op tv. De mishandeling beheerst nog steeds ons leven’’, vertelt de vriendin van de man.

    Het slachtoffer slaapt sinds de mishandeling heel slecht. ,,Ik lig 's nachts te piekeren. Hoe heeft dit kunnen gebeuren? Waarom?’’

    https://www.gelderlander.nl/betuwe/v...even~ad0a99cf/
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #2
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.755
    Thanks
    3.294
    11.367 waarderingen in 5.122 posts
    Te triest voor woorden dat deze man zo is afgetuigd en hopelijk worden de daders straks mbv opsporing verzocht, snel opgepakt.
    Wel jammer is dat heel veel mensen nu wederom het woord vuurwerk lezen terwijl vuurwerk natuurlijk indirect wat mee te maken heeft. Ik ben er heilig van overtuigd dat deze gasten ook zonder vuurwerk op zak, dit soort zinloze geweld hadden toegepast.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  3. #3
    Banned
    Geregistreerd
    10 maart 2015
    Berichten
    880
    Thanks
    840
    1.387 waarderingen in 519 posts
    Ben benieuwd, zullen Jan, Klaas en Piet wel geweest zijn...

  4. Deze 3 gebruikers waarderen Pyromovies HD voor het bericht:


  5. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 december 2017
    Locatie
    Noorden van het land
    Berichten
    304
    Thanks
    45
    120 waarderingen in 86 posts
    Oog om oog, tand om tand. Het mag niet, het kan niet, het hoort niet, het is niet verstandig, etc. Maar ik hoop eigenlijk altijd dat dit soort gasten het een keer bij de verkeerde doen. En dat er dan een groepje (minimaal dezelfde verhouding 1:3 dus) verhaal komt halen. En dan dus minimaal 9 man. Ben benieuwd of als dat vaker zou gebeuren, of dat soort achterlijke acties, dan snel minder zouden worden.....?

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •