Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 64
  1. #16
    VWC-Lid k0enn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 oktober 2008
    Locatie
    Noord Holland.
    Berichten
    1.933
    Thanks
    1.204
    1.832 waarderingen in 707 posts
    Deze klinken toch wel erg lekker hoor! prijs is wel erg hoog, maar met een beetje zuinig aan stoken heb ik er vast veel plezier van
    075 zaantjee

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.887 waarderingen in 966 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
    Lekkere snipperfactor, maar 50 euro ...ppfff
    Met een lvtpas, snor opgeplakt en een kerstbal in je hand kom je denk ik toch wel op een realistische prijs van een euro of 25 uit?!

  3. Deze gebruiker waardeert Sirens voor het bericht:


  4. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 juli 2005
    Locatie
    Melkweg - Zonnestelsel - Aarde
    Berichten
    327
    Thanks
    536
    326 waarderingen in 111 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
    Lekkere snipperfactor, maar 50 euro ...ppfff
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Helemaal mee eens, de snipprs zijn geweldig. Zeker als je de grond ziet op het filmpje, helemaal vol. Back to the eighties

    Prijs is absurd
    Ik vind de prijs wel meevallen, omgerekend 12,50 voor 20 knallers. Tja, dat betaal je voor een pakje nitraten ook.
    Wie zoekt zal vinden

  5. Deze gebruiker waardeert duitje voor het bericht:


  6. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.887 waarderingen in 966 posts
    Volgens de jochies hier in de straat 5 euro voor een pakkie bij de plaatselijke voetbal.

    Ik vind het gewoon weer jammer dat er zo een fantasie prijs aan word gekoppeld en dat je straks met een kerstbal aan moet komen zetten en eigenlijk nog steeds teveel betaald.

  7. #20
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Volgens de jochies hier in de straat 5 euro voor een pakkie bij de plaatselijke voetbal.

    Ik vind het gewoon weer jammer dat er zo een fantasie prijs aan word gekoppeld en dat je straks met een kerstbal aan moet komen zetten en eigenlijk nog steeds teveel betaald.
    Maar niemand heeft gezegd dat dit de adviesprijs is die Zena hanteert. Dit is gewoon een prijs waar die op een Poolse webshop op staat. En Zena is nog zo gul om bij Funke producten gewoon de normale adviesprijs aan te houden en daar nog LVC korting op te geven. Dus al zou het 50 euro kosten, dan ben je dus gewoon een stuk goedkoper uit bij Zena dan in een andere winkel. En om een dure productie proces van oude kanonslagen nou te vergelijken met FP3 nitraatjes ( of waar je de vergelijking ook vandaan haalt ), dan snap ik waarom jij de logica van het prijsverschil mist.

  8. #21
    VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2011
    Berichten
    3.034
    Thanks
    1.713
    1.507 waarderingen in 867 posts
    Ach ik snap al je geen geld hebt dat 50 euri veel geld is maar een fatsoenlijke knal is naar mijn mening niet te maken voor dezelfde prijs als bv de knal bagger die er nu te krijgen is in Nederland. Deze dingen lijken mij een goed product voor een ok prijs lekker alla 80tiger jaren fijn stoken in de straat.

  9. #22
    VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Berichten
    1.436
    Thanks
    2.989
    858 waarderingen in 463 posts
    Ik vind dit soort knallers zeker wel 50 euro waard. Beter dit dan een flut pijlen pakket uit NL ofzo.
    Vind op film de grijze lont ook heel veilig branden ! ( Dit was niet zo bij de djf Thunder crackers van zena )de knal en snipper factor is ook heel goed!
    Deze moet ik hebben !
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

  10. #23
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.985
    5.191 waarderingen in 2.008 posts
    Ondanks de 50 euro zeker het geld waard, heeft niets te maken met nostalgie of zo Prachtige knallers. Kwijl,kwijl.
    December Will Be Magic Again!!

  11. Deze gebruiker waardeert Happiness voor het bericht:

    ufo

  12. #24
    VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2011
    Berichten
    3.034
    Thanks
    1.713
    1.507 waarderingen in 867 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
    Ondanks de 50 euro zeker het geld waard, heeft niets te maken met nostalgie of zo Prachtige knallers. Kwijl,kwijl.
    Snap jou opmerkingmaar voor sommige van ons zit er een nostalgische factor in omdat dit benaderd wet je vroeger in nl gewoon legaal kon halen en open en bloot slofjes voor je deur kon wegstoken.

  13. Deze gebruiker waardeert chappie voor het bericht:


  14. #25
    VWC-Lid roelwijngaarden's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 juni 2007
    Berichten
    400
    Thanks
    537
    1.213 waarderingen in 220 posts
    Heelrijk snipperen en een geweldige keus qua label artwork! Prijs gaat aardig richting het niveau van de jaren 70/80, goed knallen was toen ook duur. Uitgerekend zijn ze 0,62 per stuk, kostte de Toffee in het begin ook niet 0,90 per stuk? Ik vind de zwartkruit versie D Boller van Funke toch charmanter, en ze ruiken lekkerder..


    Nederlands label van 1985 ongeveer.
    www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

  15. Deze 15 gebruikers waarderen roelwijngaarden voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  16. #26
    VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2011
    Berichten
    3.034
    Thanks
    1.713
    1.507 waarderingen in 867 posts
    Ik blijf dit soort spul stoken inclusief de duitse 4,5,6 grams buskruit knallers tot het echt niet meer gaat, daarna wordt ik met alle liefde een van vele emigratie stokers in Duitsland

  17. Deze gebruiker waardeert chappie voor het bericht:


  18. #27
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts

  19. Deze 2 gebruikers waarderen Ruben voor het bericht:


  20. #28
    VWC-Lid ufo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 mei 2009
    Berichten
    46
    Thanks
    61
    40 waarderingen in 24 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Als deze inderdaad een dunne huls hebben en dan gevuld met flash, dan verwacht ik een wat fellere klap dan met de blackpowder variant. Daar kan je met een goede huls een goede doffe knal mee maken. Maar de echte oldschool rotjes blijven voor mij dan de blackpowder versie, op 1 of andere manier voelt dat wat ´robuuster´..

    Al waren ze volgens mij héél vroegah wel met flash toch? Misschien een veteraan hier die dat kan bevestigen?
    Vroeger werd er bijna alleen zwartkruit gebruikt en soms werd er een snuifje aluminium poeder toegevoegd. maar het kruit vroeger was van betere kwaliteit. de grondstoffen waren beter en heel fijn gemalen/ gestampt. Ook de hoeveelheid kruit is anders geworden vroeger werd er meer kruit gebruikt.Ik geloof dat er tegenwoordig maar 2.5 gr zwartkruit in een rotje/ kanonslag mag zitten in Nederland dan. De Funke knallers hebben, de D böller uitvoering, 6gr en de Super Böllers hebben 8gr zwartkruit. Heel vroeger werd er nog wel flash gebruikt in de Nederlandse rotjes maar die werden dan ook in Nederland gemaakt.hier zie je een rapportvan TNO uit 1955,http://www.vuurwerkmuseum.nl/index.p...-vuurwerk-1955

  21. #29
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    China Böller D heeft 4,2 gram, Superböller 1 heeft 6 gram. Alleen de Superböller 2 heeft 8 gram.

  22. #30
    VWC-Lid ufo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 mei 2009
    Berichten
    46
    Thanks
    61
    40 waarderingen in 24 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duitje Bekijk bericht
    Ik vind de prijs wel meevallen, omgerekend 12,50 voor 20 knallers. Tja, dat betaal je voor een pakje nitraten ook.
    Je hebt helemaal gelijk hoor maar de meesten jongeren zijn opgegroeid met knallers die niks voor stellen maar daaraan tegen ook niks kosten. Als je ze 1 op 1 gaat vergelijken, als kanonslag/ rotje, dan is het prijsverschil wel gigantisch maar de kwaliteit ook.

Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •