Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Mega Uitverkoop 2018 - Haokan Fireworks

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Leuke prijs weer Jo.

    Comment


      Mega uitverkoop

      Door de droogte gaat de vuurwerkshow in Oisterwijk met de kermis niet door.
      Dit betekend wel dat diverse cakes en cakeboxen (bv Red Maroon) weer terug in de webshop staan.

      WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

      Comment


        Vervelend voor de inwoners daar ter plaatse. Voor de freaks die wat toppers hebben gemist toch een erg leuk gelukje!

        Comment


          Mega uitverkoop

          Vanaf begin september zullen de prijzen gaan stijgen dus tot die tijd kan je nog profiteren van de laagste prijzen.


          WWW.HAOKANVUURWERK.NL

          Comment


            Ik heb al het nodige besteld Jo, bedankt voor de mooie prijzen!
            Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

            Comment


              Ik heb ook al besteld. Mooie acties

              Comment


                Ultimate prof box

                We hebben in de shop de ultimate prof box en nu hebben we er ook een filmpje van.

                ULTIMATE PROF BOX van € 129,- voor € 54,35



                LET OP BEGIN SEPTEMBER GAAN DE PRIJZEN IN SCHOP STIJGEN DUS PROFITEER NU NOG VAN DE LAAGSTE PRIJZEN.

                WWW.HAOKANVUURWERK.NL

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Jo_Haokan Fireworks Bekijk bericht
                  We hebben in de shop de ultimate prof box en nu hebben we er ook een filmpje van.

                  ULTIMATE PROF BOX van € 129,- voor € 54,35



                  LET OP BEGIN SEPTEMBER GAAN DE PRIJZEN IN SCHOP STIJGEN DUS PROFITEER NU NOG VAN DE LAAGSTE PRIJZEN.

                  WWW.HAOKANVUURWERK.NL

                  Ik zie dat de leeg verkoop aardig sirieus is genomen bij haokan goed om te zien . Maar waneer komen de nieuwe weer jo gr JF Fireworks

                  Comment


                    binnen een week staan de nieuwe spullen er op

                    Comment


                      Mega uitverkoop

                      Volgende week maandag gaan de prijzen stijgen, dus dit is de laatste week tegen bodemprijzen.

                      Nog een leuke cake toegevoegd die de meeste niet zullen kennen
                      Merk uit Noorwegen.


                      MERKUR COSMOS 60 SHOTS 500 gram cake van € 39,95 voor € 17,25

                      60 skudds batteri med ass. effekter hvor kommer i serier og
                      med fantastisk finale! Må oppleves!
                      SKUDD: 60
                      KALIBER: 20
                      EFFEKTHØYDE: 30m
                      VARIGHET: 45-50 sek
                      NETTO KRUTTVEKT: 486g
                      (LxBxH: 25.5x12,5x15 cm


                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	merkusgroot.jpg
Vertoningen:2
Grootte:247,7 KB
ID:	1566757



                      WWW.HAOKANVUURWERK.NL
                      Laatst aangepast door Jo_Haokan Fireworks; 5 September 2018, 23:41.

                      Comment


                        Afgelopen jaren hier niet besteld omdat ik al genoeg kilometers rij. Maar als ik de afgelopen tijd de aanbiedingen voorbij zie komen, ga ik volgend jaar hier toch een bestelling plaatsen

                        Comment


                          Komen er nog nieuwe Single Shots aan Jo ?

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Jo_Haokan Fireworks Bekijk bericht
                            We hebben in de shop de ultimate prof box en nu hebben we er ook een filmpje van.

                            ULTIMATE PROF BOX van € 129,- voor € 54,35



                            LET OP BEGIN SEPTEMBER GAAN DE PRIJZEN IN SCHOP STIJGEN DUS PROFITEER NU NOG VAN DE LAAGSTE PRIJZEN.

                            WWW.HAOKANVUURWERK.NL
                            Kan je daar niet beter even mee wachten? Ik wil volgende week eerst de nieuwe evo producten live zien op hun demo.
                            PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                            Comment


                              Als het aan mij ligt kunnen de nieuwe producten niet snel genoeg online worden gezet! Hoe eerder hoe beter Ik kijk ernaar uit Jo.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Struijkie Bekijk bericht
                                Komen er nog nieuwe Single Shots aan Jo ?
                                Nee er komen geen nieuwe single shots bij

                                Comment

                                Working...
                                X