Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 30
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 december 2016
    Berichten
    362
    Thanks
    179
    287 waarderingen in 136 posts
    Ik ben ook erg benieuwd wanneer de shop weer online komt. Kunnen jullie hier iets meer over vertellen?

  2. #17
    VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Berichten
    1.436
    Thanks
    2.989
    858 waarderingen in 463 posts
    Misschien ff bellen of mailen? Denk niet dat er hier dagelijks word gekeken.
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

  3. #18
    VWC-Lid pyro_11's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 september 2010
    Berichten
    362
    Thanks
    2
    116 waarderingen in 56 posts
    Shop komt begin oktober online heb goed contact met vathorst�� 2e week oktober wss ook leuke acties

  4. Deze gebruiker waardeert pyro_11 voor het bericht:


  5. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 september 2017
    Berichten
    188
    Thanks
    63
    435 waarderingen in 115 posts
    En de webshop is weer geopend!
    Check nu onze nieuwe collectie: Furious Fireworks

    Surf nu snel naar www.vuurwerkvathorst.nl

    Geniet nu nog van de laatste aanbiedingen! De eerste 25 bestelling krijgen iets leuks

    Naam: Vuurwerk-Vathorst-Furious-Fireworks.jpg
Bekeken: 920
Grootte: 158,5 KB

    We horen ook graag uw mening over onze nieuwe webshop!

  6. Deze gebruiker waardeert Vuurwerk Vathorst voor het bericht:


  7. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 januari 2014
    Berichten
    607
    Thanks
    243
    297 waarderingen in 186 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Vathorst Bekijk bericht
    En de webshop is weer geopend!

    We horen ook graag uw mening over onze nieuwe webshop!
    Vorig jaar hier leuke dingen voor zeer scherpe prijzen kunnen scoren, waarvoor nog dank. Daarom meteen jullie site bekeken. De vormgeving ziet er strak uit. Alleen werkt de site bij mij niet foutloos (krijg veel de melding: Please check the accuracy of Address) en laad hij redelijk langzaam.

    Tevens zou ik het overzichtelijker vinden als de producten niet onder maar naast de keuzebalk zou laden. Ook mis ik bij de eigenlijn een effectbeschrijving of nog liever filmpjes.

  8. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 september 2017
    Berichten
    188
    Thanks
    63
    435 waarderingen in 115 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frelst68 Bekijk bericht
    Vorig jaar hier leuke dingen voor zeer scherpe prijzen kunnen scoren, waarvoor nog dank. Daarom meteen jullie site bekeken. De vormgeving ziet er strak uit. Alleen werkt de site bij mij niet foutloos (krijg veel de melding: Please check the accuracy of Address) en laad hij redelijk langzaam.

    Tevens zou ik het overzichtelijker vinden als de producten niet onder maar naast de keuzebalk zou laden. Ook mis ik bij de eigenlijn een effectbeschrijving of nog liever filmpjes.
    Hallo Frelst68,

    De foutmelding is zojuist verholpen, dankjewel voor de tip! Wat betreft het langzaam laden van de webshop heeft te maken met chrome. Dat moet nog worden geoptimaliseerd!

    Op mijn laptop staan de artikelen wel goed gepresenteerd, kijk maar naar de afbeelding. De filmpjes komen er nog aan, maar er staan wel 3/5 filmpjes op de webshop. Dus we zitten niet geheel zonder.Naam: Schermafbeelding 2018-10-13 om 18.36.14.jpg
Bekeken: 860
Grootte: 203,3 KB

  9. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 september 2007
    Berichten
    218
    Thanks
    14
    209 waarderingen in 62 posts
    Zojuist heeleen bewust een kleine bestelling gedaan, waarschijnlijk kan ik mij niet inhouden en zal er nog wel wat volgen Ik hoop dat ik bij de eerste 25 zit!

    Trouwens.. ik bedenk mij nu dat ik volgens mij helemaal geen afhaaldatum/tijd heb opgegeven! Ik heb eerder dit jaar in de freakactie ook wat besteld. Punt is dat ik binnenkort ga verhuizen naar elders in het land (100km verderop). Nou vind ik het prima om voor mijn bestelling een eind te rijden, maar graag wel op een tijdstip dat het voor mij haalbaar is :O Kan hierin iets geregeld worden?

  10. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Locatie
    Prov. Utrecht
    Berichten
    533
    Thanks
    493
    219 waarderingen in 109 posts
    Probleem van de afhaaldatum/-tijd had ik ook vanochtend.

  11. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 september 2017
    Berichten
    188
    Thanks
    63
    435 waarderingen in 115 posts

    Furious Fireworks

    Hallo!

    Heeft u deze cake al bekeken?



    U kunt hem hier bestellen:

    https://www.vuurwerkvathorst.nl/inde...ecision-detail
    Bijgevoegde afbeelding(e) Bijgevoegde afbeelding(e)  
    Laatst gewijzigd door Vuurwerk Vathorst; 16 oktober 2018 om 16:02

  12. Deze gebruiker waardeert Vuurwerk Vathorst voor het bericht:


  13. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 december 2016
    Berichten
    365
    Thanks
    91
    297 waarderingen in 93 posts
    Hi!

    Mooie site! Werkt snel gelukkig en is goed overzichtelijk overzichtelijk. Maar wie feedback vraagt kan het krijgen haha aangezien ik (web)designer ben;) Dus bij deze als bullets dus wel zo makkelijk!

    - Het logo schaalt niet mee dus valt over het onderliggende deel heen.
    - Op kleinere schermen (<991px) is de categoriebalk niet in te klappen dus is veel scrollen nodig wat niet gebruiksvriendelijk is.
    - Op productspecifieke pagina's is het filmpje kleiner en minder aanwezig dan beoordelingen, wat naar mijn idee andersom prettiger is.
    - Op de productpagina staat in de terug button een pdf icoon met een werkende link naar de productinfo als documentje?
    - Op de paginabreedte tussen 991 en 1199px wordt geen content naast de categoriebalk getoond maar eronder wat verwarrend is omdat de pagina zo leeg lijkt te zijn.
    - Over het algemeen zijn de verhoudingen van productfoto's niet consistent wat heel onrustig oogt.
    - Op overzichtpagina's is het voorraad balkje niet volledig zichtbaar, het valt half weg in de onderliggende reeks.
    - De kopjes in de winkelwagen zijn allemaal Engels ipv NL
    - De dropdown van het winkelwagentje heeft een rode button met nog grijze tekst ipv wit?
    - Winkelwagentje staat eigenlijk dubbel in het balkje boven de menubalk
    - Kan het zijn dat sommige afbeeldingen nog te groot/zwaar zijn? Bij diverse Zena producten krijg ik de melden "Problems while loading the big image".
    - Als je op verwante artikelen klinkt op een productpagina worden deze geopend in een nieuw tabblad ipv op dezelfde pagina.

    Dat was het wel zo'n beetje denk ik! Hoop dat je er wat aan hebt. Heb voor de zekerheid wat printscreens toegevoegd.

    Naam: foto_no_exif (5).jpg
Bekeken: 765
Grootte: 233,9 KB
    Naam: foto_no_exif (4).png
Bekeken: 710
Grootte: 9,8 KB
    Naam: foto_no_exif (3).png
Bekeken: 750
Grootte: 1,03 MB
    Naam: foto_no_exif (2).png
Bekeken: 758
Grootte: 113,3 KB
    Naam: foto_no_exif (1).jpg
Bekeken: 749
Grootte: 258,3 KB
    Naam: foto_no_exif.png
Bekeken: 710
Grootte: 43,8 KB

  14. #26
    VWC-Lid Fireworkfanatic's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 november 2017
    Berichten
    997
    Thanks
    731
    987 waarderingen in 370 posts
    Top service hier! Gisteren een kleine bestelling gedaan, alleen ging er wat mis met de afhaaldatum. Even een appje gestuurd en net de nieuwe orderbevestiging gekregen. Super snel geholpen dank daarvoor, en succes de komende maanden met de verkoop!

  15. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 september 2007
    Berichten
    218
    Thanks
    14
    209 waarderingen in 62 posts
    Ja is goed geregeld hier hoor, er wordt met je meegedacht! Ik zou zomaar nog een bestelling kunnen doen dit seizoen.

  16. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 december 2016
    Berichten
    362
    Thanks
    179
    287 waarderingen in 136 posts
    Ik lees net op Facebook dat jullie Evolution Fireworks dealer worden vanaf dit jaar. Geweldige toevoeging

  17. #29
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 december 2016
    Berichten
    365
    Thanks
    91
    297 waarderingen in 93 posts
    Zojuist bij Vathorst geweest, uitstekend geholpen!
    Helaas was de Turbulence box nog niet binnen maar dat wordt keurig opgelost.

    Bedankt heren!

  18. Deze gebruiker waardeert Diek13 voor het bericht:


  19. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 september 2007
    Berichten
    218
    Thanks
    14
    209 waarderingen in 62 posts
    Prima geholpen hier, tijdens controleren van de bestelling bleek er wat te missen. Top dat dit in de winkel wordt gecheckt anders was ik 100km naar huis gereden met een incomplete bestelling. En werd geholpen met het sjouwen naar de auto, had het prima in m'n eentje gekund maar dit is gewoon topservice en dan kom je volgend jaar weer terug.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •