Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
    p.s. Komt er nog een video van de Bright Flower Mix, of blijft het een echte mysterybox tot de 31e?
    Zie nu de video op jullie site staan.. Wat een schitterende bak is dit zeg! Dat wordt zeker weten genieten in de straat.
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

    Comment


      Fijne winkel blijft het toch !!

      Kruitkoorts !

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
        Zie nu de video op jullie site staan.. Wat een schitterende bak is dit zeg! Dat wordt zeker weten genieten in de straat.

        Zo veel spijt dat ik die niet genomen heb. Valt er nog wat te regelen? Haha

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Roald Bekijk bericht
          Zo veel spijt dat ik die niet genomen heb. Valt er nog wat te regelen? Haha
          Mocht het lukken neem ik hem ook!
          BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

          Comment


            Omdat er geen los topic is van bovenstaande box plaats ik het even hier

            In de Bright flower mix zitten de volgende cakes

            GP-1001-F
            GP-1002-C
            GP-1003-C
            PGF-100-2-C

            Wie weet de doorlontvolgorde zoals op de film?

            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20181229_105621.jpg
Vertoningen:1
Grootte:149,9 KB
ID:	1570705

            Comment


              Ik was hier gisteravond om mijn bestelling op te halen. Het was erg druk maar de sfeer was super. Toen ik aan het wachten was op mijn bestelling besloot mijn dochtertje van net 5 dat ze van haar zakgeld knalerwten en een poepende baby wou. Nadat ze deze gekregen had besloot ze 10 minuten later dat ze ook nog een sterretje wou (in de vorm van een hartje). Ik was hier om 19.45 en 20.30 reden we weer weg. 45 minuten voor 3 bestellingen vind ik erg goed zeker als de winkel helemaal vol staat met klanten. Mijn complimenten en misschien tot volgend jaar.

              Comment

              Working...
              X