Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkland-Steenbergen Bekijk bericht
    LET OP! Komende woensdag in de loop van de middag zullen er een aantal producten iets in prijs gaan stijgen. Houd hier dus rekening mee wanneer je nog wilt bestellen tegen de laagste prijzen!

    www.vuurwerklandfreaks.nl
    Hoeveel meer betalen voor de transbomber ben er benieuwd naar
    We hebben weer genoten!!!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door PyroJ Bekijk bericht
      Hoeveel meer betalen voor de transbomber ben er benieuwd naar
      Gaat om een geselecteerd aantal producten, de Transbomber blijft tot het einde van de freakactie 79 euro.
      FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

      Comment


        Verkopen jullie de wtf box nou ook? Zag eem fotootje voorbij komen op het forum.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Roald Bekijk bericht
          Verkopen jullie de wtf box nou ook? Zag eem fotootje voorbij komen op het forum.
          Jazeker, we verkopen deze bij ons kleine broertje 200 meter verderop. Bij deze winkel is een grote collectie Cafferata verkrijgbaar.


          PowerPrijs-producten bij Vuurwerkshopping Steenbergen. Online vuurwerk kopen doe je op vuurwerktoppers.nl, verkozen tot de beste vuurwerkwebshop! Vuurwerk kopen in Steenbergen bij Vuurwerkshopping Steenbergen.
          FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkland-Steenbergen Bekijk bericht
            Jazeker, we verkopen deze bij ons kleine broertje 200 meter verderop. Bij deze winkel is een grote collectie Cafferata verkrijgbaar.


            www.vuurwerktoppers.nl/steenbergen
            Aha, er is dus degelijk een verband tussen die twee winkels.
            Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

            Comment


              FREAKACTIE VERLENGD TOT EN MET MAANDAG 3 DECEMBER!

              Beste liefhebbers,

              Vandaag is de oorspronkelijk laatste dag van de freakactie 2018. Echter zouden wij Vuurwerkland-Steenbergen niet zijn als de freakactie evenals voorgaande jaren nog een paar dagen door zouden laten lopen zodat iedereen ruim genoeg de tijd heeft gehad om zijn of haar bestelling te plaatsen.

              De freaksite blijft dus 2 extra dagen open is verlengd tot en met maandag 3 december 2018.

              Pak dus nog snel je voordeel en profiteer van veel mooie kortingen op de gehele collectie!

              FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

              Comment


                Misschien ff op je berichten reageren... op Facebook of hier?

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door FrankvdB Bekijk bericht
                  Misschien ff op je berichten reageren... op Facebook of hier?
                  Ik krijg altijd snelle reactie op mijn berichten. Voorheen kwam het wel eens voor dat een pb op vuurwerkcrew even duurde maar ik mail ze nu gewoon en heb altijd snel een mailtje van ze terug.

                  Comment


                    Ik heb zowel op fb als hier al een week geen antwoord vandaar

                    Comment


                      Nogmaals bedankt voor de fijne freakacties/uitverkoop dit jaar. Toch wel fijn zo een topzaak 10 kilometer verderop.

                      p.s. Komt er nog een video van de Bright Flower Mix, of blijft het een echte mysterybox tot de 31e?
                      ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                      Comment


                        Super webshop! Heb zelden eigenlijk zo goed contact kunnen hebben met een winkelier. Ook prachtig dat jullie met dingen komen die al jaren zijn uitverkocht, zo heb ik bijvoorbeeld nog 2 setjes Duo Burst op de kop kunnen tikken! Echt geweldig Sowieso zag ik veel producten op de site die je eigenlijk nergens ziet. Ook bijvoorbeeld de Ultimate prof blok die voor een schijntje te koop stond. Ik zie jullie de 28e! Bedankt voor alles.

                        Comment


                          Vandaag eventueel nog 7% korting op alles zie ik op Facebook. Mocht je nog iets zoeken dan is dit wellicht het moment
                          Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                          Comment


                            Gisteravond is de laatste bestelling bij deze winkel gedaan!
                            Kan niet wachten tot het ophalen, bedankt voor de acties weer!
                            Tot de 28e!
                            Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
                              Gisteravond is de laatste bestelling bij deze winkel gedaan!
                              Kan niet wachten tot het ophalen, bedankt voor de acties weer!
                              Tot de 28e!
                              Dat heb ik mezelf ook al verschillende keren horen zeggen, om vervolgens nogmaals de winkelmand te vullen
                              ffffffffff

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door hardcore0438 Bekijk bericht
                                Dat heb ik mezelf ook al verschillende keren horen zeggen, om vervolgens nogmaals de winkelmand te vullen
                                Herkenbaar
                                Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                                Comment

                                Working...
                                X