Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
    Misschien is het een idee voor valk om gewoon met accounts te gaan werken. een ieder die al besteld heeft kan dan gewoon zijn overige bestellingen toevoegen aan zijn eerste bestelling.
    Nabestellen per naam/klant inderdaad. Wordt wel vaker gehanteerd, op zich prima systeem.
    Maar vergt wel weer wijzigingen in de werkwijze en in de software vermoed ik. Zij gebruiken dat VuurwerkPOS systeem, geen idee of dat erin voorziet. Elke bestelling lijkt nu in elk geval losstaand.

    Maar opnieuw die vragen hier in de topic... iedere pagina weer... kan ik de bestelling samenvoegen, kan ik op de 28e ophalen... waarom geeft Reva geen antwoord op de mail... man man. Bel naar de zaak als je direct antwoord wilt, of mail en heb geduld. Reva is de moeilijkste niet zoals je kan lezen (om de 2 pagina's weer) dus er is van alles mogelijk. Of prak deze info in de OP desnoods.
    (sorry )

    Comment


      Dit bericht kan weggehaald worden.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door kapiteinkonijn Bekijk bericht
        Dan sla ik denk ik vwpd dit jaar maar over helaas :(
        Ik heb met Valk gemaild, en de volgende reactie gehad:

        Goedemorgen

        We kunnen met de bestellingen niet meer schuiven.
        De 29e zit alles vol.

        Mvg

        __________________________________________________ __

        En terecht verder hoor, vol is vol, hadden we er maar eerder bij moeten zijn. Nu zit ik op de 31ste om 5 uur 's ochtends in de auto richting Valk zodat ik mijn vuurwerk kan ophalen. Ach, het geeft ook wel weer een fijn oud en nieuw sfeertje.

        Het is een beetje vragen naar de bekende weg in mijn ogen, de momenten zitten al vol, dus om dan te gaan mailen of ze het alsnog kunnen verplaatsen, dat is wachten op een nee. Maar het was het proberen waard. En als ze ja zeggen, dan is het hek van de dam.

        Gewoon lekker om 5 uur opstaan met je bakkes! Zie je daar, de aanbiedingen bij Valk zijn namelijk retescherp.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door dingodile Bekijk bericht
          Ik heb met Valk gemaild, en de volgende reactie gehad:

          Goedemorgen

          We kunnen met de bestellingen niet meer schuiven.
          De 29e zit alles vol.

          Mvg

          __________________________________________________ __

          En terecht verder hoor, vol is vol, hadden we er maar eerder bij moeten zijn. Nu zit ik op de 31ste om 5 uur 's ochtends in de auto richting Valk zodat ik mijn vuurwerk kan ophalen. Ach, het geeft ook wel weer een fijn oud en nieuw sfeertje.

          Het is een beetje vragen naar de bekende weg in mijn ogen, de momenten zitten al vol, dus om dan te gaan mailen of ze het alsnog kunnen verplaatsen, dat is wachten op een nee. Maar het was het proberen waard. En als ze ja zeggen, dan is het hek van de dam.

          Gewoon lekker om 5 uur opstaan met je bakkes! Zie je daar, de aanbiedingen bij Valk zijn namelijk retescherp.
          Vermoed dat het de meeste om gaat is dat ze al meerdere bestellingen hebben lopen en het wel zo makkelijk is als alles in 1 keer opgehaald kan worden. ikzelf moet meer als een uur rijden om er te komen, om dit nou 2 dagen te gaan doen vind ik ook overdreven! als het echt zo is dat er niet geschoven kan worden voor de mensen die al besteld hebben zullen ze mij niet nog een bestelling zien doen.

          Maar aangezien er elk jaar een discussie over bestellingen is lijkt het me handiger dat rene hier op het forum een keer aangeeft hoe of wat exact want ik heb nl ook een mail gestuurd ergens in oktober en toen gaf die aan dat ik begin december een mail kon sturen om alles samen te voegen.

          Comment


            Ik weet ook niet hoe groot de opslag in Nijverdal is...
            Zeker alles via vuurwerkperdoos, dat gaat om aardige aantallen (en formaten).
            Vroeg of laat is de max capaciteit misschien ook wel bereikt.
            Ze hebben ook een deel v/d ruimte (veilige opslag) voor de winkel nodig natuurlijk.

            Comment


              Ik denk dat er morgen een vette actie online komt.Valk kennende word dit inslaan.
              Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door rene_vuurwerk Bekijk bericht
                Ik denk dat er morgen een vette actie online komt.Valk kennende word dit inslaan.
                in ieder geval een boxen aktie

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door leo303 Bekijk bericht
                  Ik weet ook niet hoe groot de opslag in Nijverdal is...
                  Zeker alles via vuurwerkperdoos, dat gaat om aardige aantallen (en formaten).
                  Vroeg of laat is de max capaciteit misschien ook wel bereikt.
                  Ze hebben ook een deel v/d ruimte (veilige opslag) voor de winkel nodig natuurlijk.
                  Nijverdal 10.000 kilo en in Duitsland 50.000 kilo, let wel: dit heb ik laatst ergens gehoord of gelezen.

                  Comment


                    Heb nog niets besteld dus hoop op lekkere korting!

                    Comment


                      Raar bedrijf reageerd totaal niet op emails..

                      Comment


                        De mensen van tegenwoordig kunnen ook niet meer bellen? Direct contact lijkt mij in vele gevallen beter, duidelijker en sneller dan een e-mail sturen.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                          Raar bedrijf reageerd totaal niet op emails..
                          Ik heb gemaild naar [email protected] en kreeg vrijwel meteen antwoord.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door leo303 Bekijk bericht
                            Ik weet ook niet hoe groot de opslag in Nijverdal is...
                            Zeker alles via vuurwerkperdoos, dat gaat om aardige aantallen (en formaten).
                            Vroeg of laat is de max capaciteit misschien ook wel bereikt.
                            Ze hebben ook een deel v/d ruimte (veilige opslag) voor de winkel nodig natuurlijk.
                            deze is echt groot genoeg minimaal 4 deuren heb ik gezien dus grote opslag capaciteit daar

                            Comment


                              de website staat klaar, tab black friday is er.... boxen zijn aangevuld.... echt mega veel!

                              Comment


                                Vanaf 23.59 gaan we knallenKlik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Black Friday deals.jpg
Vertoningen:1
Grootte:274,7 KB
ID:	1568699

                                Comment

                                Working...
                                X