Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] BredaVuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Bredavuurwerk Bekijk bericht
    Nog niet besteld en nu nog profiteren van de lage prijzen? Bestel snel want we gaan (moeten) wat prijzen verhogen! Dit zal waarschijnlijk einde van de avond/morgenvroeg gebeurd zijn, dusss.... ��Bestel maar, bestel maar, bestel maar ��

    Check snel nog de freak site!
    Daar zitten behoorlijke verhogingen tussen!!!

    Prachtig assortiment nog steeds.

    Comment


      Mega star 6 van 60 naar 75 €. Had oa deze 2 keer in mijn winkelmandje maar had nog wat vragen over de afhaaltijden. Na deze prijsverhogingen laat ik Breda schieten, jammer dat ze ons niet iets langer de tijd gunnen

      Comment


        Ik schrok ook van de verhoging inderdaad, die goud/blauwe waaier (blue night
        fire) van Wolff bijna 50 euro duurder... Ik was ook op reactie aan het wachten en ik grijp nu ook naast de lagere prijzen...
        Laatst aangepast door Rocketfreak; 5 October 2018, 21:13.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Adnoctum Bekijk bericht
          Ik heb idd ook gemaild maar nog geen antwoord gehad , ze hebben het zo te zien druk
          Gewoon even geduld ze zullen ongetwijfeld antwoorden
          O jazeker! Het is meer omdat ze vorig jaar zo rete snel waren met antwoorden dat ik dacht even checken. Maar ik zie dat ik niet de enige ben, dus komt goed.

          @degene hierboven, ik zie dat het een importeur is als ik ff snel kijken. Te belachelijk voor woorden weer, dit ligt echt niet aan de winkel zelf. Maar dat is weer een heel ander verhaal wat niet netjes is hier te voeren.

          Comment


            Wel jammer zeg dat we inderdaad korter de tijd lijken te hebben t.o.v. vorig jaar.
            Ik had alweer een lijstje gemaakt met dingen die ik wilde bestellen eind oktober.
            Dat lijstje is nu behoorlijk duurder geworden.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
              O jazeker! Het is meer omdat ze vorig jaar zo rete snel waren met antwoorden dat ik dacht even checken. Maar ik zie dat ik niet de enige ben, dus komt goed.

              @degene hierboven, ik zie dat het een importeur is als ik ff snel kijken. Te belachelijk voor woorden weer, dit ligt echt niet aan de winkel zelf. Maar dat is weer een heel ander verhaal wat niet netjes is hier te voeren.
              Volgens mij meerdere importeurs ik zal ze niet noemen... Rubro/Mania en verrassend genoeg Wolff....

              Comment


                Hmm het word toch wat minder aantrekkelijk zo, echt heel jammer.
                Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                Comment


                  Jongens, het is niet dat wij de prijzen zelf willen verhogen. Dit is opgelegd.Als je ons mailt is veel mogelijk ;). Iets met waar een wil is, is een weg. ;)

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door GovertNL Bekijk bericht
                    Wel jammer zeg dat we inderdaad korter de tijd lijken te hebben t.o.v. vorig jaar.
                    Ik had alweer een lijstje gemaakt met dingen die ik wilde bestellen eind oktober.
                    Dat lijstje is nu behoorlijk duurder geworden.
                    Hier het zelfde verhaal inderdaad. Had een mooi lijstje gemaakt die ik dit weekend wilde gaan bestellen. Alleen de artillery scheelt al meer dan 40 euro. Maar bij grotere afname valt er vast wel wat te regelen aan de reactie van BredaVuurwerk te zien

                    Comment


                      Ja het assortiment wat jullie bieden is ook gewoon onwijs uitgebreid, zijn weinig zaken die daar aan kunnen tippen, voor freaks door freaks. Kan niet wachten tot de showroom weer open is!

                      Gaat weer helemaal goedkomen dit jaar.
                      Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                      Comment


                        de openingsaktie hoe werkt die? Gaat het over het totaal van je bestellingen sinds de freak site of moet je nu bestellen voor 189 of meer?
                        365 days a year pyromaniac

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpro Bekijk bericht
                          de openingsaktie hoe werkt die? Gaat het over het totaal van je bestellingen sinds de freak site of moet je nu bestellen voor 189 of meer?
                          1 bestelling, je weet toch

                          Comment


                            Beetje jammer voor de mensen die gelijk hebben besteld toen de freakshop open ging.
                            365 days a year pyromaniac

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Bredavuurwerk Bekijk bericht
                              Jongens, het is niet dat wij de prijzen zelf willen verhogen. Dit is opgelegd.Als je ons mailt is veel mogelijk ;). Iets met waar een wil is, is een weg. ;)
                              Zou fijn zijn als er dan ook word gereageerd ;)
                              Knaap!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Paul_* Bekijk bericht
                                Zou fijn zijn als er dan ook word gereageerd ;)
                                Een deel van het personeel vertoefde het afgelopen weekend in Spanje. We zijn nu hard aan het werk om iedereen van antwoord te voorzien. Morgen zijn alle mailtjes beantwoord.

                                Comment

                                Working...
                                X