Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 47 van 49 EersteEerste ... 374546474849 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 691 t/m 705 van 733
  1. #691
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 december 2010
    Berichten
    513
    Thanks
    22
    89 waarderingen in 47 posts
    Hopelijk in 2019 een oplossing, bijvoorbeeld X aantal tijdvakken voor de Freaks waarin niet los besteld kan worden (voor zelfde moment afhalen) zodat de lopers de freakorders kunnen lopen op de aangegeven tijd.
    Dit mag wat mij betreft ook bepaalde uren overdag of in de nacht (1e verkoopdag) zijn.

    Andere oplossing is pas gaan lopen als iemand zich gemeld heeft, een tijdvak van een half uur is breed (natuurlijk erg fijn) maar persoon X kan in het tijdvak 19:00 - 19:30 om 18:58 aankomen en de bestelling staat niet klaar, terwijl persoon Y pas rond 19:25 aankomt en men was rond 18:58 net bezig zijn bestelling klaar te zetten. Zijn bestelling staat bijna een half uur in de weg, en persoon X staat maar te wachten.

    Nu gebeurde het ook gewoon dat de losse bestellers eerder wegliepen met spullen dan freaks/voorbestellers.

    En als laatst strikter de tijden hanteren. Freak naast me 2 uur te vroeg, maar liep wel eerder met zijn grote bestelling weg (ruim eerder) dan dat ik deed. Ik ben er niet voor niets 10 min voor tijd, zodat ze weten dat ik aan het begin van mijn tijdvak er gewoon ben en de bestelling gehaald kan worden.

  2. #692
    VWC-Lid Ronn0's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2016
    Berichten
    797
    Thanks
    266
    418 waarderingen in 225 posts
    En krijgen we dan een waardig vervanger als producten er niet zijn. Voor hetzelfde bedrag in de losse voorverkoop is schandalig. Helemaal nadat jullie het zelf “gemeen” noemen om te doen en het dan toch doen.
    Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

  3. #693
    VWC-Lid RaideR's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2007
    Berichten
    2.684
    Thanks
    929
    5.014 waarderingen in 1.458 posts
    Komt er nog een outlet van jullie?
    https://youtube.com/@Pyroblom

  4. Deze 4 gebruikers waarderen RaideR voor het bericht:


  5. #694
    VWC-Lid Spring_thunder's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 augustus 2008
    Berichten
    621
    Thanks
    33
    670 waarderingen in 227 posts
    Hier alleen maar weer positieve ervaringen met Breda Vuurwerk.
    Vuurwerk ophalen tijdens de freaknacht verliep prima,moest even wachten omdat er nog een aantal personen stonden in te laden,maar was snel aan de beurt.

    Alles wat ik besteld had was ook aanwezig,dat is echt een groot pluspunt bij deze zaak.

    Nu wachten op de outlet??
    Ik houd van oude vuurwerkjes

  6. #695
    VWC-Lid funkyi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2017
    Locatie
    Bunker 4
    Berichten
    1.671
    Thanks
    606
    910 waarderingen in 444 posts
    Heb 3 vragen:
    1 komt er dit jaar een outlet?
    2 zo ja, worden de producten dan dit jaar wel gereserveerd zodat je met zekerheid al je producten (batch 2018 of ouder) geleverd krijgt?
    3 ik had het idee dat de freakactie later in het jaar betere aanbiedingen had dan de outlet. Gaan er nog scherpe januaracties komen?

  7. Deze gebruiker waardeert funkyi voor het bericht:


  8. #696
    VWC-Lid Bredavuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2013
    Berichten
    576
    Thanks
    169
    1.690 waarderingen in 377 posts
    Hi Freaks,

    Allereerst willen we iedereen een goed nieuwjaar wensen!

    Ook willen we iedereen bedanken voor het bezoeken van onze showroom en freakmiddag. We hebben intens genoten van het afgelopen vuurwerkseizoen, die we op dit moment aan het afronden zijn. Het afgelopen jaar zijn wederom flink gegroeid, ook in het aantal freakorders. Ondanks dat het merendeel erg tevreden de winkel uitliep, weten we ook dat sommige lang hebben gewacht en uiteindelijk minder tevreden de winkel uitliepen. Zoals eerder beschreven komen we hier later in een uitgebreide verklaring nog op terug.

    We lezen veel goede tips en terechte kritieken. Helaas ervaren we ook steeds meer onbeschoft gedrag (en dat voor kortingen van wel 30-40%). Een veel voorkomend voorbeeld zijn klanten die nachtblokken selecteren, niet komen opdagen en vervolgens een dag later op een ander moment binnen wandelen en zeggen “ik ga toch niet in de nacht m’n vuurwerk ophalen, ik ben niet gek”. Of 1,5 uur te vroeg in de winkel arriveren en nog ruim voor de initiële tijd hun order meenemen, lopen vloeken omdat ze “te lang” hebben moeten wachten.

    De afgelopen jaren lukte het ons vrijwel altijd om alles snel en adequaat uit te leveren. Dit jaar helaas dus wat minder op sommige momenten. Voor ons is het 100% duidelijk waaraan dit ligt en we zijn er zeker van dat dit volgend jaar niet nogmaals gebeurd. Maar besef te allen tijde dat wij zelf ook liefhebbers zijn, jullie vuurwerk voor een mooie prijs gunnen/aanbieden en ons stinkende best doen om alles goed te regelen.

    We gaan er een mooi jaar van maken!

    Onze outlet, inclusief nieuw actietopic, komt binnen enkele dagen online!

  9. Deze 30 gebruikers waarderen Bredavuurwerk voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  10. #697
    VWC-Lid Jean-Paul_*'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 december 2007
    Locatie
    Skyline
    Berichten
    996
    Thanks
    522
    927 waarderingen in 327 posts
    Ik sta al in de startblokken. kom maar op !
    Heel blij met de acties en de service !
    Knaap!

  11. #698
    VWC-Lid Ricardo79's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 juni 2013
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    217
    Thanks
    153
    127 waarderingen in 87 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bredavuurwerk Bekijk bericht
    Hi Freaks,

    Allereerst willen we iedereen een goed nieuwjaar wensen!

    Ook willen we iedereen bedanken voor het bezoeken van onze showroom en freakmiddag. We hebben intens genoten van het afgelopen vuurwerkseizoen, die we op dit moment aan het afronden zijn. Het afgelopen jaar zijn wederom flink gegroeid, ook in het aantal freakorders. Ondanks dat het merendeel erg tevreden de winkel uitliep, weten we ook dat sommige lang hebben gewacht en uiteindelijk minder tevreden de winkel uitliepen. Zoals eerder beschreven komen we hier later in een uitgebreide verklaring nog op terug.

    We lezen veel goede tips en terechte kritieken. Helaas ervaren we ook steeds meer onbeschoft gedrag (en dat voor kortingen van wel 30-40%). Een veel voorkomend voorbeeld zijn klanten die nachtblokken selecteren, niet komen opdagen en vervolgens een dag later op een ander moment binnen wandelen en zeggen “ik ga toch niet in de nacht m’n vuurwerk ophalen, ik ben niet gek”. Of 1,5 uur te vroeg in de winkel arriveren en nog ruim voor de initiële tijd hun order meenemen, lopen vloeken omdat ze “te lang” hebben moeten wachten.

    De afgelopen jaren lukte het ons vrijwel altijd om alles snel en adequaat uit te leveren. Dit jaar helaas dus wat minder op sommige momenten. Voor ons is het 100% duidelijk waaraan dit ligt en we zijn er zeker van dat dit volgend jaar niet nogmaals gebeurd. Maar besef te allen tijde dat wij zelf ook liefhebbers zijn, jullie vuurwerk voor een mooie prijs gunnen/aanbieden en ons stinkende best doen om alles goed te regelen.

    We gaan er een mooi jaar van maken!

    Onze outlet, inclusief nieuw actietopic, komt binnen enkele dagen online!
    Heb al 3x een bestelling gedaan bij jullie en altijd netjes geholpen en de spullen gehad die je ook besteld! Je hebt altijd mensen die klagen. Waar gewerkt word worden fouten gemaakt en we mogen blij zijn dat er zulke actie gehouden worden voor de freaks.

  12. #699
    VWC-Lid Ronn0's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2016
    Berichten
    797
    Thanks
    266
    418 waarderingen in 225 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bredavuurwerk Bekijk bericht
    We lezen veel goede tips en terechte kritieken. Helaas ervaren we ook steeds meer onbeschoft gedrag (en dat voor kortingen van wel 30-40%). Een veel voorkomend voorbeeld zijn klanten die nachtblokken selecteren, niet komen opdagen en vervolgens een dag later op een ander moment binnen wandelen en zeggen “ik ga toch niet in de nacht m’n vuurwerk ophalen, ik ben niet gek”. Of 1,5 uur te vroeg in de winkel arriveren en nog ruim voor de initiële tijd hun order meenemen, lopen vloeken omdat ze “te lang” hebben moeten wachten.
    OMG. Die mensen moet je opschrijven en verbieden nog een keer te laten bestellen. Aso's
    Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

  13. Deze 3 gebruikers waarderen Ronn0 voor het bericht:


  14. #700
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Bizar inderdaad, jammer dat zulke dingen gebeuren. Ben alweer benieuwd naar jullie actie's voor dit jaar.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  15. #701
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 december 2010
    Berichten
    513
    Thanks
    22
    89 waarderingen in 47 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bredavuurwerk Bekijk bericht
    Hi Freaks,

    Allereerst willen we iedereen een goed nieuwjaar wensen!

    Ook willen we iedereen bedanken voor het bezoeken van onze showroom en freakmiddag. We hebben intens genoten van het afgelopen vuurwerkseizoen, die we op dit moment aan het afronden zijn. Het afgelopen jaar zijn wederom flink gegroeid, ook in het aantal freakorders. Ondanks dat het merendeel erg tevreden de winkel uitliep, weten we ook dat sommige lang hebben gewacht en uiteindelijk minder tevreden de winkel uitliepen. Zoals eerder beschreven komen we hier later in een uitgebreide verklaring nog op terug.

    We lezen veel goede tips en terechte kritieken. Helaas ervaren we ook steeds meer onbeschoft gedrag (en dat voor kortingen van wel 30-40%). Een veel voorkomend voorbeeld zijn klanten die nachtblokken selecteren, niet komen opdagen en vervolgens een dag later op een ander moment binnen wandelen en zeggen “ik ga toch niet in de nacht m’n vuurwerk ophalen, ik ben niet gek”. Of 1,5 uur te vroeg in de winkel arriveren en nog ruim voor de initiële tijd hun order meenemen, lopen vloeken omdat ze “te lang” hebben moeten wachten.

    De afgelopen jaren lukte het ons vrijwel altijd om alles snel en adequaat uit te leveren. Dit jaar helaas dus wat minder op sommige momenten. Voor ons is het 100% duidelijk waaraan dit ligt en we zijn er zeker van dat dit volgend jaar niet nogmaals gebeurd. Maar besef te allen tijde dat wij zelf ook liefhebbers zijn, jullie vuurwerk voor een mooie prijs gunnen/aanbieden en ons stinkende best doen om alles goed te regelen.

    We gaan er een mooi jaar van maken!

    Onze outlet, inclusief nieuw actietopic, komt binnen enkele dagen online!
    Zulke bestellers (als eerder ook aangegeven) stonden ook rondom mij heen, dat maakt het extra zuur dat ik langer moest wachten terwijl hun met hun bestelling weg liepen (naast het feit dat de jongen mij was vergeten aan te melden in de bunker en naar huis was gegaan, dat was gewoon erg zuur).

    Is het wellicht mogelijk om naast de tijdvakken van 30 min ook 10 min tijdvakken te maken voor mensen die echt op een aangegeven tijd klaar willen staan aan de balie? Eem gekozen tijdvak van een half uur betekend voor mij 10 min voor het begin uiterlijk daar zijn, terwijl een ander wellicht pas op het laatste moment aan wenst te komen.

    Of het idee wat eerder geopperd een gratis cake (al is het iets van 5 of 7 euro) voor als je op tijd komt, hou je, je niet aan de tijd vervalt de cake.

  16. #702
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 september 2006
    Berichten
    465
    Thanks
    415
    349 waarderingen in 186 posts
    Dit is het 2e jaar dat ik hier besteld heb en zal dat zeker blijven doen. Voor wat betreft degenen die niet komen op hun bewuste blok sta ik daar veel harder in. Als ze 10 minuten tot een half uur later komen vind het wel anders dan wanneer zij echt een dag later kopen. Voor diegene zou ik hun bestelling annuleren maar dat dan ook goed op de website / bevestiging zetten voordat de koop wordt aangegaan. Dit creëert voor de winkel veel meer ruimte en duidelijkheid. Service is goed en mooi maar heeft natuurlijk ook grenzen.

  17. #703
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.932
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Een paar voorstellen die ik graag zou zien in deze shop.

    Het zou erg fijn zijn als je kon 'sparen' om aan de Breda box te komen. In 1 keer 900 euro of meer bestellen lukt gewoonweg bij veel freaks niet, terwijl ik daar wel in 2 keer aan zou kunnen komen. Dus de outletbestelling + freakbestellingen en als je dan totaal aan 900+ komt ( of welk bedrag jullie dit jaar ook kiezen ) dat je dan de breda finest krijgt. Dus een soort spaar-systeem.


    En graag van te voren duidelijkheid wanneer de prijzen omhoog gaan. Dat was vorig jaar wel heel drastisch en random. Zeg anders gewoon: van nu tot over 3 weken is alles met 35% korting en daarna 30% en 3 weken later 25% etc. Om gewoon even een voorbeeld te geven.

  18. #704
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Berichten
    1.272
    Thanks
    354
    646 waarderingen in 338 posts
    Altijd perfect geholpen , zeer mooie prijzen altijd maar ik sla dit jaar breda over dit ivm dat je niet verzekerd bent van batch jaar tal ook al bestel je in januari

  19. #705
    VWC-Lid Jean-Paul_*'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 december 2007
    Locatie
    Skyline
    Berichten
    996
    Thanks
    522
    927 waarderingen in 327 posts
    Met bovenstaande ben ik het wel eens. Ik denk dat je dat makkelijk kan doen. Batch 2017 van wat voor product dan ook tellen hoeveel je er nog heb. Online zetten met jaartal erbij en vervolgens afstickeren als het is besteld.
    Hoef uiteraard niet van elk product maar van cakeboxen of 19 sh assortimentjes moet dat wel te doen zijn.

    Uiteraard is het dan ook weer afhankelijk van hoeveel personen er werken om het dan te realiseren.
    Knaap!

Pagina 47 van 49 EersteEerste ... 374546474849 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •