Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] VUURWERKBUNKER.NL

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ik hoop dat jullie Fading stars van evolution nog voor een leuke prijs aanbieden.

    Comment


      #32
      Nette actie, en hele goed communicatie tot op heden. Ga zeker even kijken om wat te bestellen, Pijnacker ligt om de hoek voor mij!
      16e jaar op vuurwerkcrew!!

      Comment


        #33
        Let op beste liefhebbers, vanaf heden voert Evolution Fireworks een prijsbeleid wat betekent dat ook wij vanaf morgenavond onze prijzen zullen verhogen.

        Profiteer nu dus nog van bodemprijzen voor bijvoorbeeld de ProFire cakes zoals de Coco Blue en Snake Eyes voor slechts €19.95.

        Comment


          #34
          Sneuehazen.

          Comment


            #35
            Geweldig om te lezen dat er in Zuid Holland nu ook een echte freakactie is, naast Hoakan dan.

            Ik kijk er naar uit wanneer de site online gaat, altijd leuk om ff te zitten koekeloeren naar een fraksite
            Geniet van het leven en wees verdraagzaam.

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Wammes Bekijk bericht
              Ik hoop dat jullie Fading stars van evolution nog voor een leuke prijs aanbieden.
              In deze actie zal dit product nog niet meegaan, dit is puur ons 2017 assortiment. Zodra we het nieuwe 2018 assortiment bekend is zullen we hier een nieuwe actie mee online zetten!

              Comment


                #37
                Voorraad update: de Viking van Wolff is uitverkocht.

                We hebben naast de Colorful City ook nog de Smash Box II van Pangu op voorraad, in tegenstelling tot eerder vermeld.
                Laatst aangepast door robinn6; 14 January 2018, 19:45.

                Comment


                  #38
                  Zo mijn eerste mooie bestelling van het jaar gedaan bij deze winkel! Super assortiment, lekkere prijzen en geode communicatie geeft de doorslag. Bedankt Robin en Tobias!

                  Comment


                    #39
                    Voorraad update: naast de Viking van Wolff Vuurwerk zijn nu ook de Coco Blue en Elements of Fire van Evolution Fireworks uitverkocht.

                    Comment


                      #40
                      Crap evo cakes zijn verhoogd ging er net voor zitten om te bestellen.

                      Comment


                        #41
                        Wanneer verwachten jullie de site klaar te hebben ?
                        Knaap!

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Paul_* Bekijk bericht
                          Wanneer verwachten jullie de site klaar te hebben ?
                          Hoi Jean-Paul, dit zal met het online gaan van onze najaarsactie zijn.

                          Comment


                            #43
                            Voorraad update: de Smash Box II is ook uitverkocht.

                            Comment


                              #44
                              Startpost gewijzigd! 1 september opening speciale webshop met bestaande én nieuwe producten van Lesli, Zena, Pangu, Wolff, Evolution, Broekhoff, RedWire én Vuurwerktotaal/vuurwerkvisie

                              Comment


                                #45
                                DE WEBSHOP IS GEOPEND

                                Check de gewijzigde startpost voor de site, het wachtwoord en alle informatie!

                                Comment

                                Working...
                                X