Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] VUURWERKBUNKER.NL

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Mooie acties weer Robin!

    Comment


      #62
      Assortiment update: er zijn een aantal producten van VuurwerkTotaal toegevoegd! Je vind nu o.a. de omlabelingen van de Spinnerz 2 Colorz (Multicolor Stormz €88.-), Massive (Colossal €19.-), Crackling Fan 2.0 (Crackling Wavez €28.-) en nog veel meer cakes en compounds tegen scherpe prijzen in de webshop. Later zullen we nog wat producten bijvoegen.

      Ook zijn we gisteren naar de demo van Evolution geweest waar we super mooie nieuwe producten hebben gezien! De nieuwe compounds waren top, evenals de nieuwe single shots. En als afsluiter een dikke show Alle nieuwe producten van Evolution uit ons assortiment staan al online! Check ook de super compound deal waar je al onze nieuwe Evo compounds voor een extra lage prijs kunt kopen ;)

      Comment


        #63
        Beste vuurwerkbunker.nl

        Ik heb een bestelling gedaan aleen nu staat er dat mijn bestelling is geannuleerd ik hoop dat jullie me kunnen helpen

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door JF-Fireworks Bekijk bericht
          Beste vuurwerkbunker.nl

          Ik heb een bestelling gedaan aleen nu staat er dat mijn bestelling is geannuleerd ik hoop dat jullie me kunnen helpen
          Hi JF-Fireworks, de betaling van je bestelling is niet goed gegaan. Ik stuur je even een privé-berichtje met meer uitleg

          Comment


            #65
            Assortiment update: de Wicked Whistle van Vuurwerktotaal is toegevoegd, zowel per stuk (€27.50) als per karton (€150.-)!

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door robinn6 Bekijk bericht
              Hi JF-Fireworks, de betaling van je bestelling is niet goed gegaan. Ik stuur je even een privé-berichtje met meer uitleg
              wou even zeggen dat Robin alles perfect heeft opgelost bedankt vuurwerkbunker

              Comment


                #67
                Waar zijn de red wire producten ? Daar wou ik er wel een paar van hebben
                Knaap!

                Comment


                  #68
                  We kunnen helaas geen Zena en RedWire aanbieden op onze online shop, voor meer informatie en vragen stuur een PM of een mailtje naar [email protected]

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door robinn6 Bekijk bericht
                    We kunnen helaas geen Zena en RedWire aanbieden op onze online shop, voor meer informatie en vragen stuur een PM of een mailtje naar [email protected]
                    Jammer :( komen er nog wel nieuwe producten in de collectie bij van Wolff?

                    Comment


                      #70
                      Eerste bestelling van het jaar is er uit!
                      Zojuist de Smashbox 2 besteld!

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk bericht
                        Jammer :( komen er nog wel nieuwe producten in de collectie bij van Wolff?
                        Jazeker! Deze volgen dit weekend of komende week

                        Comment


                          #72
                          Assortiment update: de nieuwe producten van Zena Vuurwerk zijn toegevoegd aan de webshop.

                          Shop bijvoorbeeld de Power Crackling Box voor €102.-

                          Ook hebben we de 4 cakes (Excentric, Red Widow, Open Fire & Sky Streamers) uit de nieuwe Silver Line collectie van Wolff toegevoegd, deze toppers koop je nu voor €23.50.

                          Comment


                            #73
                            BUNKER MADNESS

                            Ter introductie van VuurwerkTotaal onze nieuwe topper 'DOUBLE REVOLT' bij Vuurwerkbunker extra speciaal geprijsd! Deze bak van kan zo in het rijtje bij de nieuwe toppers Dutch Protocol en Heisenberg. Deze 25-kg compound is 205 schots in alle richtingen die je maar kan bedenken, een complete show in één box.

                            INTRODUCTIEPRIJS VAN 3 TM 10 OKTOBER: VAN 299.- VOOR 155.-!





                            Z-shapes, I-shapes, Fanshapes, V-shapes en W-shapes, alle schietrichtingen aanwezig! Maximaal los met deze double connected!

                            Comment


                              #74
                              Mooie bak! Is dit een omlabeling van een ander artikel?

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
                                Mooie bak! Is dit een omlabeling van een ander artikel?
                                Deze is afgeleid van de Dutch protocol en heeft andere effecten maar de opbouw van de compound is nagenoeg gelijk.

                                Comment

                                Working...
                                X