Banner GBV-WECO - EvolutionVuurwerk.nl
Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 104
  1. #16
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.498
    Thanks
    2.548
    1.540 waarderingen in 802 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door broodjekaas Bekijk bericht
    Allereerst thx enzo, zeer gezellig en nuttig forum
    Ik heb twee ideeën:
    * Minder snel automatisch uitloggen, is af en toe irritant als je in de chat zit
    * Voer een safe mode in, als deze modus aan staat worden alle freakacties en kortingen verborgen. Op die manier is het makkelijker om je in te houden, zodat je niet rood komt te staan/moet leven van aardappelen met ui :')
    Als je bij het inloggen 'Onthoud mij' aanklikt, blijf je ingelogd.

  2. Deze 2 gebruikers waarderen RickGAE voor het bericht:


  3. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2012
    Berichten
    1.637
    Thanks
    1.020
    1.406 waarderingen in 557 posts
    In 2017 meer dan ooit op VWC gebivakkeerd. Altijd erg gezellig!

    Paar tips:
    - Doe meer met video en de mogelijkheden van social media. Maak bijv van elk importeursbezoek een korte videoreportage, of maak korte video’s met bijv Instagram stories. Geeft sfeer! Denk aan de video’s van Pyro toro die ik erg leuk vond.
    - Organiseer bij importeursdemo’s en bij 1 of 2 grotere winkeliersdemo’s VWC meetingpoints waar leden elkaar kunnen ontmoeten. Nu zie ik vaak dezelfde gezichten maar je stapt er niet zomaar op af.
    - Ik vind de zoekfunctie ook onoverzichtelijk. Gebruik nu altijd Google. Maar zal me er nog eens in verdiepen

  4. Deze 3 gebruikers waarderen Rico voor het bericht:


  5. #18
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.498
    Thanks
    2.548
    1.540 waarderingen in 802 posts
    Ik weet niet wat de mogelijkheden in vBulletin zijn, maar ik mis nog een goede productdatabase met optie om meerdere verlanglijsten te maken. Ik gebruik nu meestal Vuurwerkbieb, maar hier staan niet alle importeurs op. Vuurwerkinfo.nl heef ook (nog) niet alle importeurs (al is deze site nog net nieuw, dus wellicht komt dit nog). En uiteraard alle informatie van het forum, dit is voor zo ver ik weet de enige site waar alle importeurs en producten op staan, maar er is geen optie om op bepaalde effecten te filteren of om een verlanglijst te maken.

    Wellicht is er een plugin die van de productinformatie in de topic's een database maakt, zodat je hetzelfde concept als vuurwerkbieb en vuurwerkinfo een beetje krijgt? Maar ik weet niet of dit mogelijk/makkelijk te realiseren is?

  6. Deze 4 gebruikers waarderen RickGAE voor het bericht:


  7. #19
    VWC-Lid broodjekaas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Berichten
    703
    Thanks
    381
    248 waarderingen in 147 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Ik ben een voorstander van het links laten liggen van het buitenlandse vuurwerk. Ik zie dat echter niet zo snel verwijderden van het forum. Zou het wel een goede stap vooruit zetten. Gelukkig ligt de focus hier op het legale vuurwerk.

    De zoekfunctie mag nog altijd wel een keer werkend gemaakt worden. Ik weet niet of dat mogelijk is. Na ruim 10 jaar werkt deze altijd nog niet. Via Google zoeken vind ik niet erg, maar het kan makkelijker!
    Eventueel de zoekbalk vervangen door google: "Vuurwerkcrew....", waar je dan op de puntjes iets kunt invullen :')
    Dat is tenminste hoe ik altijd zoek naar producten etc
    Keep it legal!

  8. Deze 3 gebruikers waarderen broodjekaas voor het bericht:


  9. #20
    VWC-Lid MrXtremeFireworks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 september 2012
    Berichten
    650
    Thanks
    245
    1.061 waarderingen in 322 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkkoning Bekijk bericht
    Onzin, de zoekfunctie werkt prima.
    Niet mee eens. Als ik op "Transbomber" zoek hoort deze gewoon bovenaan te staan. Het zou niet nodig moeten zijn om het persé zo te doen:
    1. Eerst op geavanceerd zoeken te drukken
    2. Je zoekopdracht in te vullen
    3. Alleen op titel zoeken selecteren.
    4. Nu pas op zoeken te drukken

    Dit kan beter.
    Een goede zoekmachine heeft zo min mogelijk handelingen nodig om bij het gewenste resultaat te komen en dat is nu gewoon niet het geval.

  10. Deze 5 gebruikers waarderen MrXtremeFireworks voor het bericht:


  11. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Lastige vraag altijd. Positief heb ik de countdown topics en zeker ook de sfeerpakketten/acties ervaren. Wat mij betreft blijft dat een blijvertje. De "cake naar keuze" was natuurlijk een geweldige zet die me nogsteeds laat lachen

    Misschien is het goed om als VWC een inventarisatie (dmv polls?) te doen over wat wenselijk is kwa inhoudelijke punten. Dan doel ik vooral op wel/niet buitenlands vuurwerk en zo ja, wat dan wel? Trek je de grens bij F2? F3? Wel/niet P1/P2 toestaan? Goed om over na te denken.
    Verder natuurlijk het eerder genoemde over de (anti) vuurwerk berichten in de media. Ze horen er bij, maar dit zou ingestoken kunnen worden met een direct slotje om het puur informatief te houden. Dan wel gelijke behandeling voor alle berichten, dus ook voor de positieve. Heeft niet mijn voorkeur, maar het is een overweging waard.

    Tot slot merk ik dat er nog best veel actuele nederlandse producten missen. Is het idee hier een boxje voor te makem waar we deze door kunnen geven? Ik merk dat ik als "gewoon lid" niet de tijd en moeite neem om een topic te maken voor het betreffende product, naast dat ik vaak de nodig info niet heb (oa NEM en bruto gewicht), terwijl ik denk dat de crew deze wel relatoef makkelijk boven water kan krijgen door de goede contacten met de importeurs. En een startpost in beheer van de crew is makkelijker bij te werken.
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  12. Deze 3 gebruikers waarderen kamikaze voor het bericht:


  13. #22
    Super Moderator Scav's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    3.918
    Thanks
    3.965
    4.102 waarderingen in 1.693 posts
    Ontzettend bedankt voor de feedback tot nog toe! Aarzel niet en blijf komen met kritiek, tips etc.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  14. Deze 2 gebruikers waarderen Scav voor het bericht:


  15. #23
    VWC-Lid broodjekaas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Berichten
    703
    Thanks
    381
    248 waarderingen in 147 posts
    Eventueel een vwc chat app?
    Gewoon de chatbox, maar dan makkelijk voor op de telefoon.
    Keep it legal!

  16. Deze 4 gebruikers waarderen broodjekaas voor het bericht:


  17. #24
    VWC-Lid Palm Tree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    5.939
    Thanks
    1.145
    2.879 waarderingen in 1.215 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht

    - Ik vind de zoekfunctie ook onoverzichtelijk. Gebruik nu altijd Google. Maar zal me er nog eens in verdiepen
    wat overigens wel perfect werkt!
    product naam met ''vuurwerkcrew'' er achter
    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

  18. Deze 4 gebruikers waarderen Palm Tree voor het bericht:


  19. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Ten eerste complimenten voor de opnieuw doormaakte groei.

    Ondanks dat ik een wat afwijkende mening heb op sommige onderwerpen heb ik hier elk jaar een zeer fijne tijd in de aanloop naar oud op nieuw.

    Ik las hier iemand zeggen dat meer video/fotobeeld leuk zou zijn?
    Helemaal mee eens.
    Zag afgelopen jaar al wat verslagen (naast de importeursbezoeken) met fotos en een kort verhaaltje. Zeer sfeerverhogend.
    Zoiets als avptv maar dan vwcstyle lijkt me erg gaaf.

    Als laatste. Ik merk dat google elk jaar weer meer op vuurwerkcrew uitkomt. Afgelopen jaar zelfs bij het intikken van productnamen direct.

    Met het doormaken van een groei komen er ook meer mensen naar je site natuurlijk.
    Daarmee komen we ook direct op het puntje zwaar vuurwerk.
    Nogmaals, wat sommigen niet geloven, ik steek het niet af/koop het nooit en heb het nooit voorhanden. Ik vind t alleen leuk om op filmpjes te zien en ik vind dat iedereen zelf die keuze moet maken. Dat het niet meer mag hier heb ik geaccepteerd en ik mis het eerlijk gezegd ook niet.
    Maar!
    Je bereikt een steeds groter publiek en staat hoog genoteerd via Google.
    Ik ben groot voorstander van het maken en behouden van informatieve (desnoods waarschuwings) topics over zwaar vuurwerk.
    Als ik telkens weer de verhalen hoor in december zijn er genoeg mensen die geenik flauw benul hebben hoe met deze artikelen om te gaan. Het erge is, ze hebben het wel in huis en gaan het hoe dan ook afsteken.
    Ze zullen hier ook oo internet informatie over opzoeken.
    Hoe mooi zou het zijn als je als vwc zijnde, met een steeds groter bereik, deze mensen kan voorlichten over de gevaren via gesloten info topics. Afsteken doen ze toch wel. Maar het is o zo belangrijk dat de juiste informatie ter beschikking wordt gesteld.

    Zou beter zijn om een kritisch informatief topic te vinden via google dan een video die door veel views hoog op de resultatenlijst staat waar de shells door de straten worden gesmeten.

    Maargoed, dat is mijn mening.

    Nogmaals dank voor het forum aan alle mods en leden. Hoop hier nog vele jaren mijn hobby te kunnen beoefenen. Ook na de soms felle discussies die gelukkig nooit al te streng beoordeeld worden .

  20. Deze 3 gebruikers waarderen nederlandsvuurwerk voor het bericht:


  21. #26
    VWC-Lid broodjekaas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Berichten
    703
    Thanks
    381
    248 waarderingen in 147 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
    Ten eerste complimenten voor de opnieuw doormaakte groei.

    Ondanks dat ik een wat afwijkende mening heb op sommige onderwerpen heb ik hier elk jaar een zeer fijne tijd in de aanloop naar oud op nieuw.

    Ik las hier iemand zeggen dat meer video/fotobeeld leuk zou zijn?
    Helemaal mee eens.
    Zag afgelopen jaar al wat verslagen (naast de importeursbezoeken) met fotos en een kort verhaaltje. Zeer sfeerverhogend.
    Zoiets als avptv maar dan vwcstyle lijkt me erg gaaf.

    Als laatste. Ik merk dat google elk jaar weer meer op vuurwerkcrew uitkomt. Afgelopen jaar zelfs bij het intikken van productnamen direct.

    Met het doormaken van een groei komen er ook meer mensen naar je site natuurlijk.
    Daarmee komen we ook direct op het puntje zwaar vuurwerk.
    Nogmaals, wat sommigen niet geloven, ik steek het niet af/koop het nooit en heb het nooit voorhanden. Ik vind t alleen leuk om op filmpjes te zien en ik vind dat iedereen zelf die keuze moet maken. Dat het niet meer mag hier heb ik geaccepteerd en ik mis het eerlijk gezegd ook niet.
    Maar!
    Je bereikt een steeds groter publiek en staat hoog genoteerd via Google.
    Ik ben groot voorstander van het maken en behouden van informatieve (desnoods waarschuwings) topics over zwaar vuurwerk.
    Als ik telkens weer de verhalen hoor in december zijn er genoeg mensen die geenik flauw benul hebben hoe met deze artikelen om te gaan. Het erge is, ze hebben het wel in huis en gaan het hoe dan ook afsteken.
    Ze zullen hier ook oo internet informatie over opzoeken.
    Hoe mooi zou het zijn als je als vwc zijnde, met een steeds groter bereik, deze mensen kan voorlichten over de gevaren via gesloten info topics. Afsteken doen ze toch wel. Maar het is o zo belangrijk dat de juiste informatie ter beschikking wordt gesteld.

    Zou beter zijn om een kritisch informatief topic te vinden via google dan een video die door veel views hoog op de resultatenlijst staat waar de shells door de straten worden gesmeten.

    Maargoed, dat is mijn mening.

    Nogmaals dank voor het forum aan alle mods en leden. Hoop hier nog vele jaren mijn hobby te kunnen beoefenen. Ook na de soms felle discussies die gelukkig nooit al te streng beoordeeld worden .
    Misschien een soort alomvattende vuurwerkguide, waarin word uitgelegd wat schietlont is etc.
    Keep it legal!

  22. Deze 3 gebruikers waarderen broodjekaas voor het bericht:


  23. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...lles-over-Lont

    .

    Ik bedoel meer over de gevaren en benodigdheden/benodigde kennis voor het afsteken.

    Wat inderdaad ook inhoud dat schietlont meteen ontvlamt. Wat naast liefhebbers echt niemand weet..
    En zo kan er een heel handboek geschreven worden over alles wat fout maar ook goed kan gaan.

  24. Deze 3 gebruikers waarderen nederlandsvuurwerk voor het bericht:


  25. #28
    VWC-Lid broodjekaas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Berichten
    703
    Thanks
    381
    248 waarderingen in 147 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
    http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...lles-over-Lont

    .

    Ik bedoel meer over de gevaren en benodigdheden/benodigde kennis voor het afsteken.

    Wat inderdaad ook inhoud dat schietlont meteen ontvlamt. Wat naast liefhebbers echt niemand weet..
    En zo kan er een heel handboek geschreven worden over alles wat fout maar ook goed kan gaan.
    Ja dat is dus 1 uitleg, alleen over lonten. Alle threads van die soort zouden samengevoegd kunenn worden in een alomvattende guide, ook de gevaren etc kunnen daar bij.

    Edit: om de zoekfunctie te repareren is het misschien een optie om hem standaard op titel te zetten ipv berichten, dan werkt het wel goed.
    Laatst gewijzigd door broodjekaas; 8 januari 2018 om 21:33
    Keep it legal!

  26. Deze 3 gebruikers waarderen broodjekaas voor het bericht:


  27. #29
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Ik herinner mij ook nog een verhitte discussie over de winacties. En dan met name de deelname en winst van leden die de inschtijvingsmail nog bovenaan de inbox hadden staan.

    Mijn persoonlijke mening is dat deze winacties zijn bedoeld om leden aan te trekken, dat iedereen net zo veel kans maakt, en dit dus absoluut zo moet blijven.

    Wel zou je 1 OF 2 acties kunnen verschuiven naar de zomerperiode. Hiermee maak je de winkans voor de fanatieke en vooral actieve leden groter. Ik denk dat dit in goede aarde zal vallen, en de spanning door het jaar heen verhoogd. Daarnaast zul je dit na enkele jaren terugzien in de activiteit op de site buiten het seizoen om.

  28. Deze 5 gebruikers waarderen Avalanche voor het bericht:


  29. #30
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Ik lees al veel goede tips, ik zelf ben het met deze 2 eerder voorkomende tips erg eens:

    - de lijnen van importeurs inklappen, zo is het forum menu veel overzichtelijker want hij is al zo enorm lang.

    - de chat app, eventueel in apart venster voor in je browser/telefoon.

  30. Deze 3 gebruikers waarderen YorickT voor het bericht:


Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •