Banner GBV-WECO - DeVuurwerkwinkel.nl
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 91 t/m 104 van 104
  1. #91
    VWC-Lid Thunderboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 februari 2006
    Berichten
    2.515
    Thanks
    4.155
    5.068 waarderingen in 1.516 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thunderboy Bekijk bericht

    -Media gedeelte. Heb dit al eens eerder aangegeven bij de Crew, maar persoonlijk erger ik me kapot aan al die negatieve Berichten, en vaak ook de daaropvolgende reacties.
    In de weken voor Oud en Nieuw, is dit nogal sfeer verlagend. Beperking hierin en meteen een slotje zou ik waarderen.


    Ik quote dit nog een keer omdat ik me nog steeds kapot erger.

  2. Deze 4 gebruikers waarderen Thunderboy voor het bericht:


  3. #92
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    wederom....je kan die topics ook gewoon links laten liggen...de meeste media berichten lees ik deze tijd hierom ook gewoon niet. Puur om foutieve en suggestieve berichtgeving. Feit is gewoon dat wij geen censuur in nieuwsberichten toepassen. En een goede discussie is toch prima? Wel is het het onze keuze om voetbalgerelateerd nieuws gesloten te plaatsen omdat de ervaring leert dat hier de discussies nooit goed komen.
    Laatst gewijzigd door bassie1978; 11 december 2018 om 15:52

  4. #93
    VWC-Lid kloesje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Berichten
    1.650
    Thanks
    722
    746 waarderingen in 411 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
    wederom....je kan die topics ook gewoon links laten liggen...de meeste media berichten lees ik deze tijd hierom ook gewoon niet. Puur om foutieve en suggestieve berichtgeving.
    Als het dan puur foutieve en suggestieve berichten zijn, waarom moeten ze dan gepost worden?

  5. #94
    VWC-Lid erase2fast's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 oktober 2009
    Berichten
    834
    Thanks
    546
    575 waarderingen in 267 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
    Als het dan puur foutieve en suggestieve berichten zijn, waarom moeten ze dan gepost worden?
    Om een goed beeld te schetsen van waar men over spreekt. Op die manier kun je je veel beter hard maken vóór onze traditie. Puur en alleen weg kijken is een keuze die je zelf mag maken, zo kies ik er bewust voor deze berichtgeving wel te lezen om te kijken wat er speelt. Welke verkeerde conclusies worden getrokken etc.

    Probeer dingen niet te verbieden/verwijderen etc omdat ze je niet aanstaan... is niets persoonlijks, maar denk er eens over na.
    alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

  6. Deze 2 gebruikers waarderen erase2fast voor het bericht:


  7. #95
    VWC-Lid erase2fast's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 oktober 2009
    Berichten
    834
    Thanks
    546
    575 waarderingen in 267 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thunderboy Bekijk bericht
    Media gedeelte. Heb dit al eens eerder aangegeven bij de Crew, maar persoonlijk erger ik me kapot aan al die negatieve Berichten, en vaak ook de daaropvolgende reacties.
    In de weken voor Oud en Nieuw, is dit nogal sfeer verlagend. Beperking hierin en meteen een slotje zou ik waarderen.
    Check even wat ik met jou Quote doe:

    VUURWERK. Heb dit al eens eerder aangegeven bij mijn partijgenoten van GL, maar persoonlijk erger ik me kapot aan al die harde knallen, en vaak ook de daaropvolgende reacties van mijn huisdieren.
    In de weken voor Oud en Nieuw, is dit nogal sfeer verlagend. Beperking hierin en meteen een wet tegen vuurwerk zou ik waarderen.
    alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

  8. Deze gebruiker waardeert erase2fast voor het bericht:


  9. #96
    VWC-Lid Thunderboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 februari 2006
    Berichten
    2.515
    Thanks
    4.155
    5.068 waarderingen in 1.516 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
    wederom....je kan die topics ook gewoon links laten liggen...de meeste media berichten lees ik deze tijd hierom ook gewoon niet. Puur om foutieve en suggestieve berichtgeving. Feit is gewoon dat wij geen censuur in nieuwsberichten toepassen. En een goede discussie is toch prima? Wel is het het onze keuze om voetbalgerelateerd nieuws gesloten te plaatsen omdat de ervaring leert dat hier de discussies nooit goed komen.

    Ook al laat je dat soort topics links liggen, kom 's avonds thuis open de nieuwe berichten op VWC en er staan schermen vol met Media-berichten. Hoef je ze nog niet eens aan te klikken, de titels zijn al erg genoeg.

    Goede discussie is zeker prima, toch komen er nog steeds persoonlijke aanvallen en daaruit blijkt dat die soort topics alleen maar zorgen voor een (extra) negatieve sfeer.

    We zitten een paar weken voor Oud en Nieuw, naar mijn mening draagt dat niet bij aan een toffe sfeer op dit Forum. Verder lees ik liever info over vuurwerk (de beste info vind je hier), om die reden ben ik hier ook gekomen 12 jaar geleden. Als ik Media wil lezen, kijk ik wel op andere sites.

  10. Deze gebruiker waardeert Thunderboy voor het bericht:


  11. #97
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2006
    Berichten
    1.142
    Thanks
    1.595
    595 waarderingen in 304 posts
    Is het een idee om een gezamenlijke lijst te maken over de verschillende demo's heen waar staat welk product waar wordt geschoten op een demo? Zodat je in 1 overzicht kan zien welk product dat je op het oog hebt waar geschoten wordt.

  12. #98
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.498
    Thanks
    2.547
    1.540 waarderingen in 802 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
    Is het een idee om een gezamenlijke lijst te maken over de verschillende demo's heen waar staat welk product waar wordt geschoten op een demo? Zodat je in 1 overzicht kan zien welk product dat je op het oog hebt waar geschoten wordt.
    Ik denk niet dat dat haalbaar is, aangezien de schietlijsten pas op het laatste moment bekend worden meestal.

  13. Deze gebruiker waardeert RickGAE voor het bericht:


  14. #99
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.073
    Thanks
    5.418
    6.220 waarderingen in 2.973 posts
    Dagdromen op een vrije ochtend:

    zou VWC een goed signaal afgeven dmv banners boven productpagina's. Dus geen reclame maar stookregels/tips.

    Gekoppeld aan [type vuurwerk] in de titel omgangs- en stookregels voor desbetreffend type vuurwerk. Hoe ga je om met een pijl, compound, knalvuurwerk. Bij iets uitgebreiders als (ook al is het verboden) verbinden van een cakebox plaats je een link naar een topic.

    Op andere phpbb forums heb ik wel eens de forumregels zo bovenaan gezien. Moet toch hier ook te doen zijn om het stookgedrag richting te geven? Meteen goed signaal van de community naar media en overheden, goede wil tonen.

  15. #100
    VWC-Lid kloesje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Berichten
    1.650
    Thanks
    722
    746 waarderingen in 411 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Dagdromen op een vrije ochtend:

    zou VWC een goed signaal afgeven dmv banners boven productpagina's. Dus geen reclame maar stookregels/tips.

    Gekoppeld aan [type vuurwerk] in de titel omgangs- en stookregels voor desbetreffend type vuurwerk. Hoe ga je om met een pijl, compound, knalvuurwerk. Bij iets uitgebreiders als (ook al is het verboden) verbinden van een cakebox plaats je een link naar een topic.

    Op andere phpbb forums heb ik wel eens de forumregels zo bovenaan gezien. Moet toch hier ook te doen zijn om het stookgedrag richting te geven? Meteen goed signaal van de community naar media en overheden, goede wil tonen.
    Op zich een leuk en goed idee, echter denk ik dat de site draait op de inkomsten van de 'sponsors' die als tegen prestatie reclame ruimte op de site krijgen.

  16. #101
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.073
    Thanks
    5.418
    6.220 waarderingen in 2.973 posts
    Staat hier onderaan een heeeeele mik reclame, lekker daar houden. Als 't vw weg zou zijn, hebben ze die banners al helemaal nie meer nodig

  17. #102
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Iets heel simpels, maar omdat het best vaak gebeurt (bij mij): als ik via het startpagina van het forum in de kolom 'laatste bericht' op een willekeurige link klik, verwacht ik het laatste bericht binnen dat draadje te zien. Nu word ik naar een andere/oudere pagina gelinkt.

  18. #103
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Berichten
    990
    Thanks
    569
    1.253 waarderingen in 367 posts
    Vraagje , ik gebruik het forum hoofdzakelijk via mijn telefoon,
    heeeel vaak als ik een topic aanklik aan de rechter zijde om meteen bij het laatst geposte bericht te bekijken druk ik per ongeluk op de naam van de poster ipv het topic laad hij dan diens profielpagina .

    Is dit niet op te lossen door 1 spatie ertussen te voegen , of ben ik de enige die dit ervaart ??

  19. Deze 2 gebruikers waarderen pielke voor het bericht:


  20. #104
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Precies hetzelfde probleem ja. Opzich niet onoverkomelijk, maar gebeurt mij ook vaak.

  21. Deze 2 gebruikers waarderen nederlandsvuurwerk voor het bericht:


Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •