Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dusseldorf] Japantag 26 mei 2018

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Dusseldorf] Japantag 26 mei 2018

    Stad/dorp: Düsseldorf
    Land: Japantag
    Locatie: aan de Rijn, tegenover de Altstadt
    Datum: 26 mei 2018
    Tijdstip: 23:00 uur
    Schietbedrijf: Nico Lunig Event
    Max. kaliber: 7 inch zoals altijd?
    Bijzonderheden: Veel festiviteiten in de stad.

    Voor meer informatie; http://www.japanisches-feuerwerk.de/
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Hier wil ik weer bij zijn dit jaar! Is alweer 4 jaar geleden dat ik hier bij was. Niet alleen voor het vuurwerk heel leuk, maar ook alle andere festiviteiten in de stad zijn mooi om mee te maken.

    Hier de show van vorig jaar (bron: Youtube.com)

    Comment


      #3
      Wij zijn ook weer van de partij!
      YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

      Comment


        #4
        Tot mijn spijt kan ik er dit jaar helaas niet bij zijn. Een ieder die gaat veel plezier! Ivm het tv commentaar soms wat lange pauzes tussen de beelden. Maar wel fraai uitgevoerd.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          Vaste prik en dus natuurlijk weer van de partij.

          Comment


            #6
            Hier ook al jaaaaaren vaste prik.

            Comment


              #7
              Ik ga er dit jaar voor de eerste keer naar toe.

              Heeft iemand ervaring met de boot trips voor het vuurwerk (includief eten en rondvaart) die worden aangeboden? IS dit een aanrader?

              Comment


                #8
                Lijkt mij niets. Mooi vanaf de vuurwerkkant kijken. Lekker dicht erop. Biertjes van het kioskje erbij. Top!

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Bizzle Bekijk bericht
                  Lijkt mij niets. Mooi vanaf de vuurwerkkant kijken. Lekker dicht erop. Biertjes van het kioskje erbij. Top!
                  Dat lijkt mij ook, echter denkt mijn vriendin hier anders over .

                  Vandaar dat ik benieuwd ben of iemand ervaring heeft met de boot trip.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Rooie Bekijk bericht
                    Dat lijkt mij ook, echter denkt mijn vriendin hier anders over .

                    Vandaar dat ik benieuwd ben of iemand ervaring heeft met de boot trip.
                    Tja het is natuurlijk te hopen dat er geen boot voor gaat liggen en je uitzicht bederft Heb er zelf geen ervaring mee maar wel een filmpje gevonden waarop je wel een boot ziet liggen en zo een beetje het uitzicht kunt inschatten. Zou persoonlijk voor dat geld heerlijk gaan eten in Düsseldorf en daarna vanaf de kant genieten van de show



                    Groetjes LVT
                    YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Rooie Bekijk bericht
                      Dat lijkt mij ook, echter denkt mijn vriendin hier anders over .

                      Vandaar dat ik benieuwd ben of iemand ervaring heeft met de boot trip.
                      gewoon thuis laten zou ik zeggen dit jaar maar een wegwerp bqq meenemen kan je mooi zitten kort bij de kiosk

                      Comment


                        #12
                        na 2 jaar overgeslagen te hebben dit jaar ook weer ff kijken daar!



                        De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

                        Comment


                          #13
                          Aan welke kant kijken jullie de show, kan je pok aan de andere kant zitten ? Lijkt me stukken rustiger.
                          PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                          Comment


                            #14
                            Aan de vuuwerkkant. Recht voor het schietveld. Dus niet de Altstadt kant. Ook heel druk hoor. Maar veel meer ruimte langs het water.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                              Aan welke kant kijken jullie de show, kan je pok aan de andere kant zitten ? Lijkt me stukken rustiger.
                              De meeste liefhebbers zitten aan de kant van het vuurwerk in het gras. Het is daar inderdaad rustiger dan aan de kant van het centrum. Maar op tijd komen is wel aan te raden. Het is gezellig druk dus veel mensen komen vroeg en gaan picknicken en nemen wat pils en of een bbq mee.

                              Comment

                              Working...
                              X