Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Enzo Knol steekt voor €10.000 af!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Het is gewoon slimme marketing. En zoveel verkeerds gebeurt er nou ook niet in die videos.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
      Het is gewoon slimme marketing. En zoveel verkeerds gebeurt er nou ook niet in die videos.
      Hij legt een cakebox op de kant die met het eerste salvo zijn kant op schiet. Noem ik niet bepaald niets verkeerds gebeurt. Ok geen gewonden, maar zeker geen goede reclame

      Comment


        Meneer Knol weet maar van geen ophouden. Vandaag heeft ie besloten dat het een verstandig besluit is om zijn kijkertjes te laten zien hoe hij een single shot in een fietstunnel schiet.

        Wanneer grijpt Broekhoff in?

        Comment


          Gewoon video's blijven rapporteren bij YT. Weet niet of YT er iets meedoet, omdat die gozer veel volgelingen heeft, maar proberen kan in elk geval.

          Comment


            tja wat moet je ervan zeggen, Ik snap überhaupt niet dat Broekhoff ooit met hem in zee is gegaan... ik heb een jaar of 3 geleden al videos gezien waarin hij vuurwerk aan een oxboard bind.. en vorigjaar heeft hij compounds aan 2 kanten aangestoken.

            Comment


              Ik kan hem er natuurlijk eens op aanspreken. Kom hem wel eens tegen. Ben alleen bang dat er niets zinnigs uit komt.
              December Will Be Magic Again!!

              Comment


                Ik ben er van overtuigd dat broekhoff deze actie niet gedaan heeft om onze passie om zeep te helpen, daarmee keur ik ook niet goed wat Enzo doet en ben ik van mening dat hij beter een voorbeeld had kunnen zijn. Maar kom op jongens, alsof alle jongeren geen singleshot door een tunnel zouden schieten als hij die video niet gemaakt had? Ik denk we even met z'n alle onze oogkleppen moeten afzetten en niet de braverik gaan uithangen. Tuurlijk is het niet goed en verstandig wat hij doet maar ik zie wel veel ergere dingen voorbij komen de afgelopen december maand.

                Ik heb meer het gevoel dat het vanuit veel mensen (ook buiten vwc) het veelal misgunnen is wat iedereen heeft bij Enzo, wat hij ook doet, hij zal het nooit goed doen.

                Verder zie ik echt afschuwelijke reacties voorbij komen, ja we zijn een forum, en ja je mag je mening hier geven maar komop, we zijn volwassen, nuanceer je mening gewoon even.

                - Mafkees (2x)
                - klootzakken
                - boycotten broekhoeff
                - randdebiel
                - Als zijn pa was klaargekomen op de kachel, dan was het met een sisser afgelopen.
                - Scheer je reet maar lekker bij (k)aarslicht en een fijn leven verder!
                - achterlijk is
                - Enzo Knul ook sinds 8 Juni 1993... (i.c.m. de quote deze thread is in iets naars veranderd)
                - 'meneer knol'
                - mongool
                - Irritant mannetje
                - Dom volk

                En toen ben ik opgehouden met opsommen, is dit werkelijk hoe we ons moeten uiten? Laten we even niet vergeten dat hij ook gewoon een persoon is en dat je zo'n dingen gewoon niet over iemand zegt die je niet kan. Noem mij een jankerd maar ik ga hier dus heel slecht op. Verder sluit ik me volledig aan bij baaasie.

                Comment


                  Ik gun Enzo alles wat zijn hartje begeert. Daar ben ik echt niet jaloers op. Maar ik stoor mij gewoon aan zijn gedrag op YT.
                  Natuurlijk is het allemaal niet zo erg wat er te zien is op het filmpje. En zeker we zijn allemaal wel eens ondeugend geweest. Maar vuurwerk ligt zo onder een vergrootglas tegenwoordig dat ik mij hier mateloos aan stoor.
                  Hij zou als zogenaamde BN'r beter moeten weten. Voorbeeldfunctie?
                  December Will Be Magic Again!!

                  Comment


                    Wel grappig dat er een aantal bij 'vragen aan Broekhoff 2019!' gaan lopen klagen over Enzo zijn gedrag met vuurwerk. Dat het 'onze' hobby verpest, geen goed voorbeeld is, en ga zo maar door. Alles wat die jongen doet word onder zo'n groot vergrootglas gelegd. Als hij dit niet doet dan doet een ander het wel. En kijk op straat, er zijn met o&n zoveel mensen die lopen te klooien met vuurwerk, van jong tot oud. Wat hij nu allemaal doet dat doen de meeste jongeren al hoor. Dus dat over gedramatiseerde gedoe is nergens voor nodig. Er zijn wel gevaarlijkere dingen te vinden met vuurwerk op youtube.

                    En zijn we allemaal niet een beetje jaloers?
                    Zoveel vuurwerk voor 0 euro, zou iedereen dat niet willen? Ik zou er voor tekenen.

                    Comment


                      Totaal niet jaloers. Schijnbaar vinden jullie hem wel leuk.
                      December Will Be Magic Again!!

                      Comment


                        Jealousy is a MF
                        https://www.facebook.com/fallasfans

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
                          Het is gewoon slimme marketing. En zoveel verkeerds gebeurt er nou ook niet in die videos.
                          Absoluut mee eens, pure marketing... geef gewoon een pallet aan vuurwerk weg is vele malen goedkoper dan te adverteren op Google. Pijnpunt zit in de hoeveelheid gezien dat er mensen huiszoekingen gehad hebben en in beslag names ivm die achterlijke 25kg regel. Lijkt wel of dit soort figuren ontweken worden, ik bedoel de overheid(OM) heeft alle NAW gegevens van deze "voorbeeld" YouTubers

                          Comment


                            De Politie heeft ook een PR/ Marketing afdeling. Die zul je niet zien bij de bekende vloggers
                            ffffffffff

                            Comment


                              Voor 10.000 euro vuurwerk mag broekhoff het logo van Crown Collection oid op mijn kont laten tatoeëren. In de filmpjes die ik dan upload zal alleen te zien zijn dat vuurwerk op een normale manier wordt gebruikt.

                              PS : wel verspreid over een paar jaar, anders overschrijd ik de 25 kilogram regeling
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment


                                man man man, zijn er nu nog steeds mensen die zich hier ontzettend druk maken om een vlogger met een miljoenenbedrijf? Kijk mijn ding is het ook niet maar wat hij voor elkaar heeft gekregen is gewoon heel knap. Dan kun je allemaal van achter je computer die jongen neersabelen, ik denk niet dat hem het iets doet.
                                Het is gewoon onhandig gedaan van Broekhoff. Van te voren hadden ze afspraken moet maken dat de deal alleen doorgaat als er geen gestunt met vuurwerk op youtube komt. En wat meneer knol betreft, gewoon een baldadige twintiger die in dit geval niet nadenkt wat de gevolgen kunnen zijn voor de vuurwerktraditie. Ik zie niet iemand die een ander bewust schade wil berokkenen.

                                Comment

                                Working...
                                X