Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789
Weergegeven resultaten: 121 t/m 134 van 134
  1. #121
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YorickT Bekijk bericht
    Ik ben er van overtuigd dat broekhoff deze actie niet gedaan heeft om onze passie om zeep te helpen, daarmee keur ik ook niet goed wat Enzo doet en ben ik van mening dat hij beter een voorbeeld had kunnen zijn. Maar kom op jongens, alsof alle jongeren geen singleshot door een tunnel zouden schieten als hij die video niet gemaakt had? Ik denk we even met z'n alle onze oogkleppen moeten afzetten en niet de braverik gaan uithangen. Tuurlijk is het niet goed en verstandig wat hij doet maar ik zie wel veel ergere dingen voorbij komen de afgelopen december maand.

    Ik heb meer het gevoel dat het vanuit veel mensen (ook buiten vwc) het veelal misgunnen is wat iedereen heeft bij Enzo, wat hij ook doet, hij zal het nooit goed doen.

    Verder zie ik echt afschuwelijke reacties voorbij komen, ja we zijn een forum, en ja je mag je mening hier geven maar komop, we zijn volwassen, nuanceer je mening gewoon even.

    - Mafkees (2x)
    - klootzakken
    - boycotten broekhoeff
    - randdebiel
    - Als zijn pa was klaargekomen op de kachel, dan was het met een sisser afgelopen.
    - Scheer je reet maar lekker bij (k)aarslicht en een fijn leven verder!
    - achterlijk is
    - Enzo Knul ook sinds 8 Juni 1993... (i.c.m. de quote deze thread is in iets naars veranderd)
    - 'meneer knol'
    - mongool
    - Irritant mannetje
    - Dom volk

    En toen ben ik opgehouden met opsommen, is dit werkelijk hoe we ons moeten uiten? Laten we even niet vergeten dat hij ook gewoon een persoon is en dat je zo'n dingen gewoon niet over iemand zegt die je niet kan. Noem mij een jankerd maar ik ga hier dus heel slecht op. Verder sluit ik me volledig aan bij baaasie.
    Roepen dat we niet allemaal de braverik moeten gaan uithangen maar wel vallen over wat scheldwoorden....

    Maar laten we vooral meer knol niet wijzen op zijn verantwoordelijkheid en voorbeeldfunctie met z'n miljoenen volgers....
    Laatst gewijzigd door lbanoa; 7 januari 2019 om 17:20

  2. #122
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Never mind. I rest my case.

  3. #123
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Voor 10.000 euro vuurwerk mag broekhoff het logo van Crown Collection oid op mijn kont laten tatoeëren. In de filmpjes die ik dan upload zal alleen te zien zijn dat vuurwerk op een normale manier wordt gebruikt.

    PS : wel verspreid over een paar jaar, anders overschrijd ik de 25 kilogram regeling
    Nou broekie....wat vind jij hier van ?

  4. Deze gebruiker waardeert bassie1978 voor het bericht:


  5. #124
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Maar alle gekheid op een stukje....ik snap heel goed dat Broekhoff Enzo Knol heeft lopen sponsoren. Die gast heeft zo gigantisch veel bereik. En laten we wel zijn, zijn eerste film laat erg goed zien dat veiligheid voorop staat.

    Wellicht een tip voor Broekhoff: laat die Knol de volgende keer even een contractje tekenen met een dwangsom van tig duizend euro als hij te vroeg of verkeerd afsteekt en zijn bril niet gebruikt...

    Want wat ie daarna uithaalt is absoluut niet goed te praten, maar als je een beetje gaat zoeken op YT zie je veel ergere ongein wat er allemaal uitgehaald wordt...

  6. #125
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Tuurlijk, ik snap Broekhoff ook dondersgoed. Betere reclame ga je haast niet krijgen (mits het goed gaat natuurlijk) Feit is wel dat Enzo gewoon erg jong publiek heeft en kinderen hem graag nadoen, dan moet je jezelf toch een beetje verantwoordelijk opstellen.

    Denk ook dat Broekhoff er veel meer aan heeft als Enzo een mooie compilatie maakt en de producten daarbij noemt. Deed hij vorig jaar ook al niet, ik bedoel heeft hij een toffe cake of cakebox, dan willen die kinderen dat ook halen. Haalt hij zulke streken uit werkt dat hetzelfde.

    Maar idd een contract zal een hoop schelen, al vind ik wel dat het kwaad al geschiet is. En hij het niet verdiend om volgend jaar weer vuurwerk te krijgen.

  7. Deze gebruiker waardeert Dionysus voor het bericht:


  8. #126
    peterburgers
    Gast
    ...................
    Laatst gewijzigd door peterburgers; 12 december 2020 om 09:02

  9. #127
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterburgers Bekijk bericht
    Of verdeel die 10 000 euro vuurwerk in paketten van 25 kilo. Maak een topic waar mensen mee kunnen loten voor deze prijzen en stel b.v. als voorwaarde dat de beelden moeten worden gefilmd en naar broekhof gestuurd moeten worden of online gedeeld moeten worden. Natuurlijk wel met een vuurwerkbril op en op een normale manier afgestoken.
    Dan is het bereik toch minder denk ik en daar gaat het ze om, het is natuurlijk niet alleen bedoelt om iemand blij te maken.

    Dus wat dat betreft hebben ze nu wel de juiste gekozen, ik zou ook verder geen vuurwerk kanaal weten met zoveel volgers (is er ook niet) en de meeste grote gaan helaas ook niet altijd goed met vuurwerk om.

  10. #128
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2014
    Berichten
    650
    Thanks
    125
    710 waarderingen in 227 posts
    Top marketing, kost broekhoff zelf misschien een eurotje of 1000 aan vuurwerk en ze hebben een gigantisch bereik bij een goede doelgroep. Volgende keer wat betere afspraken maken en klaar. Verder niet te zuur doen allemaal.

  11. Deze 4 gebruikers waarderen bonbridge1 voor het bericht:


  12. #129
    VWC-Lid Broekie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juli 2018
    Locatie
    Dronten
    Berichten
    342
    Thanks
    290
    1.186 waarderingen in 239 posts
    Zoals wij al eerder hebben aangegeven nemen wij met klem afstand van de wijze waarop Enzo Knol om is gegaan met het deels door ons geleverde vuurwerk. Dat hij later nog met video's is gekomen waarin hij zich niet aan de regels houdt zint Broekhoff uiteraard niet. Echter is dat zijn eigen verantwoordelijkheid en hebben wij geen invloed op de content die hij plaatst. Dat wij ons moeten beraden over toekomstige keuzes op dit gebied is niet meer dan logisch. Hoe en of we dat gaan invullen zullen we pas kenbaar maken nadat wij hierover hebben gesproken met het team van Enzo Knol. Door diverse omstandigheden heeft dit gesprek nog niet plaats gevonden.

    Dan nog even een reactie op een aantal comments in dit topic (en versnippert in overige topics):

    De 25kg regeling: Als Enzo bij het afhalen van zijn vuurwerk met meerdere personen/voertuigen is komen opdagen, heeft hij alles volgens de regels gedaan. Datzelfde geldt voor de opslag in de laatste dagen. Hier hebben wij geen invloed op, en is de volledige verantwoordelijkheid van Enzo.


    Het verdelen van het 'gratis' vuurwerk aan liefhebbers in plaats van aan één YT-er: Wij begrijpen dat dit leuk klinkt, en wij hebben dan ook meerdere winacties georganiseerd voor de liefhebbers afgelopen seizoen. Het één sluit het ander dus niet uit. Deze 'investering' staat daar los van, en heeft uiteraard een commercieel doeleinde.

    "Broekhoff geeft niets om de traditie en denkt alleen uit commercieel belang": Integendeel. De opzet was juist gericht op veiligheid, zoals overduidelijk te zien in de eerste video (bij ons in Dronten). Wel begrijpen wij de ontzetting, omdat het resultaat nou niet echt bevordelijk is gebleken. Wij zijn ons bewust van de impact die deze video's hebben met ruim 2 miljoen volgers, en zullen hier echt wel onze conclusies uit trekken.

    Aankomend seizoen zullen wij de conclusies van de evaluatie ná gesproken te hebben met het team van Enzo Knol natuurlijk met jullie delen. Tot die tijd gaan wij aan de slag met het allerbelangrijkste: vuurwerk! Uiteraard hopen wij dat ons standpunt nu wél duidelijk is.


    Groeten,
    Team Broekhoff.
    ** vuurwerkexpert.nl ** By Experts, for Experts **

  13. Deze 20 gebruikers waarderen Broekie voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  14. #130
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.755
    Thanks
    3.294
    11.367 waarderingen in 5.122 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
    Nou broekie....wat vind jij hier van ?
    whahahaha, dat zou jij wel willen zien he .

    Maar de tijd om te reageren is voorbij, kans voorbij Broekie
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  15. #131
    VWC-Lid Broekie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juli 2018
    Locatie
    Dronten
    Berichten
    342
    Thanks
    290
    1.186 waarderingen in 239 posts
    No worries, i'm good.
    ** vuurwerkexpert.nl ** By Experts, for Experts **

  16. Deze gebruiker waardeert Broekie voor het bericht:


  17. #132
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.736
    1.182 waarderingen in 628 posts
    Ik had me ook even laten gaan op youtube,tegen de hollandse logan paul Om de situatie dan,niet op de persoon. Maar dat was meer,omdat ik me kapot schrok. Om de roekeloosheid van dat moment.
    En hem toch duidelijk wilde maken,dat dit soort gekloot ernstig kan aflopen. Snap er ook niks van,waarom de reserve lont aansteken? Die trend is volgens mij gestart,door een van de populaire duo kanalen. Maar goed,dat terzijde. Hopelijk heeft hij ervan geleerd. En kunnen julie gewoon verder. Lontje aan,rennen gaan!
    Light some fireworks, and see who answers.

  18. #133
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 december 2012
    Berichten
    55
    Thanks
    33
    69 waarderingen in 23 posts
    Dat met die reservelont zag ik ook op dumpert voorbij komen, ging hier maar net goed:
    https://www.dumpert.nl/mediabase/759..._afsteken.html

  19. #134
    VWC-Lid EHVuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2016
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    638
    Thanks
    128
    1.271 waarderingen in 323 posts
    Hierbij een video van gasten die het nog veel bonter hebben gemaakt dan Enzo

Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •