Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14
  1. #1
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts

    Vragen aan Haokan 2018

    Het jaar is nu net begonnen en wij zijn alweer druk bezig met het aankomende vuurwerk jaar.

    Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur stelt ze dan in dit topic en mochten wij van vwc op bezoek gaan dan zullen wij dat zeker mee nemen !

  2. #2
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.753
    Thanks
    3.294
    11.366 waarderingen in 5.121 posts
    Had al een post geplaatst, echter in het verkeerde topic, dus bij deze :

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Dat vroeg ik mij ook al af. Gaan jullie nog nieuwe producten importeren of blijft het bij een eenmalige actie met de tribal lijn ?
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  3. #3
    VWC-Lid cntrlalt's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2017
    Berichten
    213
    Thanks
    590
    168 waarderingen in 77 posts
    komen er nog meer boxen van vuurwerkmania?
    komt heavy legend 16 nog in de webshop?

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 september 2005
    Berichten
    331
    Thanks
    389
    159 waarderingen in 105 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Had al een post geplaatst, echter in het verkeerde topic, dus bij deze :
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Dat vroeg ik mij ook al af. Gaan jullie nog nieuwe producten importeren of blijft het bij een eenmalige actie met de tribal lijn ?
    Wat ik begrepen heb in Oisterwijk is dat de gehele Tribal lijn uitlopend is, alles wat er bij de productie, import en daarmee samenhangende aspecten komt kijken is erg veel voor een winkel zelf.

  5. #5
    VWC-Lid Jo_Haokan Fireworks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2012
    Berichten
    981
    Thanks
    63
    2.077 waarderingen in 593 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door piper_oo-kiw Bekijk bericht
    Wat ik begrepen heb in Oisterwijk is dat de gehele Tribal lijn uitlopend is, alles wat er bij de productie, import en daarmee samenhangende aspecten komt kijken is erg veel voor een winkel zelf.
    Klopt, de meeste spullen zijn bijna op en wordt ook niet meer bijgemaakt in China.
    Zolang er in China nog veel fouten worden gemaakt is het risico van afkeur te groot voor mij

  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 januari 2014
    Berichten
    605
    Thanks
    240
    297 waarderingen in 186 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jo_Haokan Fireworks Bekijk bericht
    Klopt, de meeste spullen zijn bijna op en wordt ook niet meer bijgemaakt in China.
    Zolang er in China nog veel fouten worden gemaakt is het risico van afkeur te groot voor mij
    Jammer hoor , bij de combinatie aanbiedingen was de prijs/kwaliteit erg lekker.

  7. #7
    VWC-Lid Fuifduif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Berichten
    769
    Thanks
    1.311
    1.056 waarderingen in 250 posts
    Komt er in de toekomst weer een samenwerkinf met Bofi?

  8. #8
    VWC-Lid Jo_Haokan Fireworks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2012
    Berichten
    981
    Thanks
    63
    2.077 waarderingen in 593 posts
    nee er komt geen samenwerking meer met bofi de vorige eigenaar had er een beetje een zooitje van gemaakt

  9. Deze gebruiker waardeert Jo_Haokan Fireworks voor het bericht:


  10. #9
    VWC-Lid Fuifduif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Berichten
    769
    Thanks
    1.311
    1.056 waarderingen in 250 posts
    Jammer, zijn er in de toekomst plannen om ergens in Noord-Holland te gaan zitten?

  11. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 september 2017
    Locatie
    Nieuwerkerk aan den ijssel
    Berichten
    75
    Thanks
    19
    31 waarderingen in 15 posts
    Hoop dat volgend jaar nog genoeg Heavy Legend/Monster rides te krijgen zijn, Dit jaar eventjes geen vuurwerk ivm aankoop nieuwbouw woning, Maar volgend jaar vanaf de opening weer van plan elke maand beetje bij beetje weer op te gaan sparen.

    En daar moet uiteraard een kartonnetje van beide inzitten =3

  12. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 december 2016
    Berichten
    486
    Thanks
    61
    110 waarderingen in 90 posts
    Tis weer lekker in pijnacker. 45 m staan wachten en alleen maar excuses horen die niet bijdragen zials : ja we moeten een vrachtwagen lossen etc. Er stond NIETS klaar, alles moest worden gepicked. Mensen klagen, mijn tijdschema in de knoei met andere afhaal afijn, same ahit different year.
    Wees voorbereid

  13. Deze gebruiker waardeert Reservelont voor het bericht:


  14. #12
    VWC-Lid cntrlalt's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2017
    Berichten
    213
    Thanks
    590
    168 waarderingen in 77 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reservelont Bekijk bericht
    Tis weer lekker in pijnacker. 45 m staan wachten en alleen maar excuses horen die niet bijdragen zials : ja we moeten een vrachtwagen lossen etc. Er stond NIETS klaar, alles moest worden gepicked. Mensen klagen, mijn tijdschema in de knoei met andere afhaal afijn, same ahit different year.
    Wees voorbereid
    Ok zie het 10.45 wel dan maar wachten

  15. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2009
    Berichten
    135
    Thanks
    30
    15 waarderingen in 10 posts
    Ik was er ook de eerste dag in de ochtend tijdens de levering waar blijkbaar 1 van hun medewerkers in de bunker gevallen was en gewond naar het ziekenhuis moest.
    Juist omdat er wat langer gewacht moest worden liep ik daar overal een beetje rond en kon ik goed zien wat er allemaal gebeurde.
    Respect voor die vriendelijke Chinese gast die in zijn eentje pijlsnel al die loodzware dozen met vuurwerk vanaf de pallets buiten naar binnen liep te tillen!
    Er was op dat moment ook inspectie daar zag ik.
    Aan de andere kant was er bij een ander bedrijf brand uitgebroken waarover de hele tijd contact werd gehouden zowel met de brandweer als intern en waardoor ook een ontruiming op de loer lag.
    Dat was nog op het nieuws geweest en had echt ellendig geweest voor ons als dat gebeurd was.
    De medewerkers zijn gelukkig heel rustig gebleven ondanks de chaos en zijn zonder onnodig paniek te veroorzaken doorgegaan met bestellingen afhandelen.
    Was heel mooi om te zien.
    Veel respect ook voor die gast achter de balie, die kalm bleef terwijl hij alle klappen opving.
    Ik zou dat niet kunnen.
    De tweede dag was ik er weer met een maat van mij en toen ging alles helemaal goed.
    We kregen de bestelling gewoon snel mee zonder problemen.
    Ik zag daar een meisje sjouwen met grote zware dozen vuurwerk die ik zelf maar met moeite kan tillen.
    Er was ook een jongen die heel snel de extra spullen haalde uit de bunker.
    Het viel mij eigenlijk nu pas op hoe hard deze mensen werken om mijn bestellingen klaar te zetten.
    Vaak heb ik de neiging om te klagen, omdat ik zoals de meesten van ons op zo'n dag natuurlijk meerdere bestellingen op moet halen en er veel tijdsdruk is.
    Dit jaar had ik daar zelf gelukkig al rekening mee gehouden, zodat ik zelf ook wat relaxter was.
    Vond het dus best goed gaan hier, zeker vergeleken bij een ander bedrijf in Brabant waar het echt helemaal misging.
    Dit jaar doe ik dus gewoon weer een bestelling bij Haokan.

  16. Deze 2 gebruikers waarderen billyboem voor het bericht:


  17. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 september 2017
    Locatie
    Nieuwerkerk aan den ijssel
    Berichten
    75
    Thanks
    19
    31 waarderingen in 15 posts
    Nu weer wachten op de webshopopening =3 !

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •