Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Vuurwerk Outlet

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
    Ik bedoelde het goed meneer de serieuze vuurwerk koper.
    In het topic waar de mysterydeals als zoete broodjes over de toonbank vliegen en sneller verkopen dan sommige algemene weekdeals is het geinig dat jij verkondigt dat 'JE "natuurlijk" moet weten wat je koopt.' Jij bedoelde natuurlijk: 'Ik moet weten wat ik koop.' Je denkt net even anders dan de rest. Geeft niks hoor
    Weet ik! No offense! Ik heb dus een net-iets-andere denkwijze wat betreft dit topic, lol.

    Wat vuurwerk betreft, blijft het altijd wel een beetje een gokje hè. Of niet dan?
    Salute du salute. Lekker kruid snuiven!

    Comment


      Hebben jullie onze Instagram pagina al geliked?

      Hier zullen updates volgen de komende weken over de voortgang van de verkoop etc!

      https://www.instagram.com/vuurwerkoutlet1/
      www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

      Comment


        Espada PalmsKlik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20181211-195809_Samsung Internet.jpg
Vertoningen:1
Grootte:104,6 KB
ID:	1569468

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Traniet Bekijk bericht
          Espada Palms[ATTACH=CONFIG]41933[/ATTACH]
          Die verkopen ze ook

          Comment


            Is het de Espada palms voor 50,-?
            Salute du salute. Lekker kruid snuiven!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Tom2396 Bekijk bericht
              Is het de Espada palms voor 50,-?
              Ja dat zal hem zijn

              Die verkopen ze gewoon onder die naam: https://haulerwijk.webshop.vuurwerkp...play-box-100-s

              Comment


                Klopt het wel dat de Color Strike op €99 staat? Ik heb er in juni nml 95ct meer voor betaald en dacht dat dat freaksales prijs was.

                Comment


                  Nou dit zei je in januari,toen viel iedereen over mijn opmerking over 'stuntprijzen'...…
                  dit is niet om te stoken,maar meer om te zeggen dat de prijzen gedurende het jaar nagenoeg gelijk zijn.
                  En natuurlijk zie ik ook wel de december prijzen,voordat iedereen weer over dit bericht valt..
                  Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                  Dat is voor beiden idioot goedkoop. En wat zitten mensen hier over hogere prijzen?! De 100sh waten vorig seixoen min €90 en nu €80 wat belachelijk laag is gezien inkoop voor de winkelier en dan moet t nóg goedkoper? importeer anders zelf ff ofzo

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                    Klopt het wel dat de Color Strike op €99 staat? Ik heb er in juni nml 95ct meer voor betaald en dacht dat dat freaksales prijs was.
                    Kan best kloppen. Het is niet zo dat ze voor ieder product de hele tijd de allerlaagste prijs hanteren. De colorstrike was in de weekactie 80 euro.

                    Het zou ook kunnen dat dit de nieuwe levering is en dat die goedkoper binnenkomt... Meestal is het dan duurder maar ik heb er de ballen verstand van.
                    Ik heb in ieder geval (niet hier) wel eens meegemaakt dat ik het laatste product kocht voor 100 euro en de aanvulling voor 95 over de toonbank ging. Toen had ik de 2015 versie en de goedkopere was 2016.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door pietjebel Bekijk bericht
                      Nou dit zei je in januari,toen viel iedereen over mijn opmerking over 'stuntprijzen'...…
                      dit is niet om te stoken,maar meer om te zeggen dat de prijzen gedurende het jaar nagenoeg gelijk zijn
                      Ik zeg ook niet dat ik het nog goedkoper had willen hebben hè ben zeker blij met de box voor die prijs magoe je verwacht het prijsverschil tussen freaksales en december toch andersom dus vroeg me enkel af of 't een foutje was, das alles van mijn kant ik gun de klanten nu ook wel een koopje
                      Laatst aangepast door Richardus; 17 December 2018, 12:04.

                      Comment


                        Was ook niet aanvallend bedoeld ofzo hoor...
                        Maar word ik wou ermee zeggen dat als hij straks begin januari wordt aangeboden,velen niet zien dat de prijzen nagenoeg gelijk zijn aan de 'normale' prijs.
                        En ik heb zelf ook alles bij outlet besteld en ben dus ook tevreden over de prijzen,daar is geen twijfel over.
                        Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                        Ik zeg ook niet dat ik het nog goedkoper had willen hebben hè ben zeker blij met de box voor die prijs magoe je verwacht het prijsverschil tussen freaksales en december toch andersom dus vroeg me enkel af of 't een foutje was, das alles van mijn kant ik gun de klanten nu ook wel een koopje

                        Comment


                          We zijn met de telling nog een aantal Junks in Groningen tegen gekomen! Op = op!!

                          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                          Comment


                            Verdorie, in Groningen. Ik denk dat jullie ook nog een keer in Haulerwijk moeten tellen

                            Komen de Eccentric shots van Evolution nog op voorraad in Haulerwijk?

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Rooie Bekijk bericht
                              Verdorie, in Groningen. Ik denk dat jullie ook nog een keer in Haulerwijk moeten tellen

                              Komen de Eccentric shots van Evolution nog op voorraad in Haulerwijk?
                              Deze zijn al geteld haha!

                              Helaas zijn de Eccentric shots niet meer bij te bestellen
                              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                              Comment


                                Komen er toevallig nog producten onder het kopje "super scherpe week actie"?

                                Comment

                                Working...
                                X